Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 20. januar 2009 #1 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Hadde en alvorlig krise for 12 år siden og har siden den tid gått på Cipralex 20 mg. Dette er jo veldig lang tid å gå på antidepressiva og livet mitt idag er veldig bra og stabilt med god jobb, snill kjæreste (snart samboer) og forhåpentligvis også baby;-) Synes mitt følelsesliv blir veldig numment. I tillegg har jeg store problemer med å få orgasme. Vil gjerne "kjenne litt" på følelsene mine og føler at jeg har gått på Ciporalex i altofr mange år, har heller ikke blitt fulgt opp. Imidlertid klarer jeg ikke å seponere Cipralex uten å få voldsom angst, følelsen av å få støt gjennom hjernen, skjelvinger, gråtetokter osv. Det er så grusomt at jeg ikke holder ut og dette til tross for at jeg har forsøkt å seponere 2,5 mg av gangen. Er det noen som har forsøkt å bytte til Fontex som har mye lenger halveringstid, for så å trappe ned på Fontex? Hvor lang tid har dere evt brukt Fontex før dere startet seponeringen? Byttet dere direkte over fra Cipralex til Fontex? Har vært hos fastlegen, men hun kunne mindre enn meg virket det som. Huff! Noen råd eller aller helst erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 20. januar 2009 #2 Del Skrevet 20. januar 2009 Be om å bli henvist til noen som kan dette, det skal ikke stoppe opp fordi fastlegen din ikke har peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå