Gjest Illiya Skrevet 21. januar 2009 #41 Skrevet 21. januar 2009 Det skulle selvfølgelig være kosedusjer! Men det var litt fornøyelig skrivefeil
Nilla Skrevet 21. januar 2009 #42 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hei! Ja, når jeg og Nilla-mannen dusjer sammen hardner det til ja. Å dusje sammen er et sikkerstikk! Men, som noen over her poengterer, det er ikke noe vi gjør hver dag. Kanskje en gang i måneden om jeg skal sette "et tall" på det, men det varierer. Generelt bading sammen er veldig turn-on for oss. vi har vært sammen i 8 år og stort sett bodd sammen i 6 av de. Endret 21. januar 2009 av Nilla
Pokahonta Skrevet 21. januar 2009 #43 Skrevet 21. januar 2009 Å harregud! Jeg håper for din skyld du er yngre enn meg! Så jeg kan ikke bruke "slengord" fordi jeg skal bli sykepleier? må jeg bare bruke medisinske og anatomiske begreper? Svar heller på spørsmålet mitt. Syntes faktisk at det var litt barnslig å bruke sleng ord selv jeg, men mere unødvendig var det å bli så barnslig spydig tilbake Betty..
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 21. januar 2009 #44 Skrevet 21. januar 2009 Syntes faktisk at det var litt barnslig å bruke sleng ord selv jeg, men mere unødvendig var det å bli så barnslig spydig tilbake Betty.. Enig her!
Nilla Skrevet 21. januar 2009 #45 Skrevet 21. januar 2009 Alle forstår vel hva spørsmålet til TS var, uansett hvilket ord en bruker? Dvs, dersom man ikke trodde tråden hørte hjemme i hus og hage da. Men dersom man skjønte at boner/ereksjon/m.m. tilsvarer det samme, så forstår man også spørsmålet, og da må det gå an å svare på spørsmålet uten å komplisere ting mer enn det? Skjønner ikke hvorfor vi må være så kritiske til hverandre.
Gjest gubben_26 Skrevet 21. januar 2009 #46 Skrevet 21. januar 2009 Jeg får ereksjon i dusjen med jenter, hvis det er en seksuell spenning når vi dusjer. Men dette er veldig forskjellig fra gutt til gutt, tror jeg.. mange får jo ALDRI full ereksjon, men det vil jo ikke si at de ikke tenner på jenter av den grunn. akkurat som noen jenter bilr våtere enn andre. noen stønner mere, får lettere orgasme osv. Det å dusje sammen, kun får å dusje, blir jo litt som å gå på nudiststrand, eller sauna hvor man er nakne.. man ser folk i øynene/ansiktet, og det er bare ikke en seksuell situasjon. Tro iallefall ikke at kjæresten din ikke tenner på deg fordi han ikke får ereksjon hver gang han ser deg naken. Jeg får min del ser bevisst ikke på kroppen til nakne jenter (bortsett fra i akten.. da er det ikke så mye som er bevisst egentlig..) , fordi jeg føler det er litt "fy,fy". Blir som å stirre i kløfta til ei du holder en samtale med...:/ Men jeg har også mye seksuelle hemninger, ikke sant.. Vi er forskjellige vi gutter også, vet du..
Kamikatze Skrevet 21. januar 2009 #47 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hmmm... Jeg trenger ikke å ta med dame i dusjen engang, for å få beiner. - Det rekker med såpe... Endret 21. januar 2009 av Kamikatze
Noli Skrevet 21. januar 2009 #48 Skrevet 21. januar 2009 Vel, når dere tar dere en dusj etter dere har hatt sex, tviler han har ereksjon da! Jo.
FoxyFish Skrevet 21. januar 2009 #49 Skrevet 21. januar 2009 Vel, når dere tar dere en dusj etter dere har hatt sex, tviler han har ereksjon da! Jo. Min og..!
Gjest Eurodice Skrevet 21. januar 2009 #50 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har ikke finlest hele tråden, så det er mulig noen har nevnt det før. Vi har et utmerket norsk ord for "boner", nemlig "bender". Min elskede får bender'n bare ved å tenke på meg, sier han .
FoxyFish Skrevet 21. januar 2009 #51 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har ikke finlest hele tråden, så det er mulig noen har nevnt det før. Vi har et utmerket norsk ord for "boner", nemlig "bender". Min elskede får bender'n bare ved å tenke på meg, sier han . Hehe, da kan vi jo bare tenke oss hva som skjer i dusjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå