Gjest Betty89 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Når du og kjæresten deres bader/dusjer sammen får han boner da? Begynner å bli en stund siden kjæresten min fikk det Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere bodd/vært sammen?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Når du og kjæresten deres bader/dusjer sammen får han boner da? Begynner å bli en stund siden kjæresten min fikk det Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere bodd/vært sammen? Jepp, hver gang! Har vært sammen i over to år, bodd sammen i over ett. Endret 20. januar 2009 av Bolledeig
Gjest Sandbekken Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 kan tilføre at jeg er litt i samme båt som deg ts men så tenner fyren min på meg i andre daglige situasjoner da, så jeg tror ikke du skal bekymre deg!
Møffi Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Haha, trodder dette var en "hus og hage" tråd og noen som lurte på om man kunne bone i dusjen :gjeiper:
Amalie_85 Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Noen ganger, andre ganger ikke! Vi har vært sammen i 3,5 år og bodd sammen i ca 2,5 år. Men det er ikke hver gang hvertfall
Kamikatze Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Haha, trodder dette var en "hus og hage" tråd og noen som lurte på om man kunne bone i dusjen :gjeiper: Haha! Jeg også Dette er hva som på fagspråket kalles hverdager, TS.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Haha, trodder dette var en "hus og hage" tråd og noen som lurte på om man kunne bone i dusjen :gjeiper: Hahahah Genialt :gjeiper:
Gjest Gjest_Smile_* Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Haha! Jeg også Dette er hva som på fagspråket kalles hverdager, TS. Ja!!! Og snart som slutter dere nok helt å dusje/bade sammen også!
Papaya84 Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Haha, trodder dette var en "hus og hage" tråd og noen som lurte på om man kunne bone i dusjen :gjeiper: Hahaha, jeg og:)
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Sammen i syv år, bodd sammen i seks år. Ja han får ereksjon hver gang vi dusjer sammen, i all fall så sannt at vi faktisk da berører hverandre litt og ikke bare dusjer sammen av rent praktiske grunner. Og når sannt skal sies har jeg problemer med å ikke gi mannen min en god naken klem om ikke annet når han er naken i dusjen min. På den andre siden. Dusjer dere sammen veldig ofte? Om jeg hadde dusjet sammen med mannen min så godt som hver dag, og det var en tidlig trett morgen tviler jeg på at han hadde fått ereksjon hver gang av dette. Da blir handlingen mer en dageligdags handling uten inhold av noe mer. Vi dusjer ikke sammen så ofte, og dusj blir dermed noe spesiellt og noe som enda har et snev av erotikk over seg.
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Tror ikke du trenger å bekymre deg! I et helt ferskt forhold har man kanskje bare sett hverandre nakne noen få ganger. Da er det ikke unaturlig at man reagerer og tenker i seksuelle baner når man ser på kjæresten naken. I et mer etablert forhold har ikke nakenheten den samme "nyhetens interesse" for å si det på den måten. Bor man sammen, er en naken kjæreste en del av hverdagen på en helt annen måte og man tenner jo ikke nødvendigvis seksuelt hver gang man ser kjæresten naken selv om man elsker å ha sex med henne. Blir kvinner våte og kåte hver eneste gang de ser kjæresten sin naken?
Meaty Skrevet 20. januar 2009 #13 Skrevet 20. januar 2009 Haha, trodder dette var en "hus og hage" tråd og noen som lurte på om man kunne bone i dusjen :gjeiper: Jeg også! Den "siste fra forum"-funksjonen er forvirrende noen ganger! Jeg tenkte at her må det være noen som virkelig er flittig med husarbeid og oppussing...
Gjest Gjest_kim_* Skrevet 20. januar 2009 #14 Skrevet 20. januar 2009 Men herregud da! jeg får da ikke ereksjon hver gang jeg dusjer sammen med kona, vi har jo sett hverandre nakene en million ganger, skal jeg liksom være kåt som en fjortenåring hele livet? Nei dere kvinner må slutte å ta quizzene til KK og tro på alt dere ser på sex and the city!
Gjest Sandbekken Skrevet 20. januar 2009 #15 Skrevet 20. januar 2009 Jeg også! Den "siste fra forum"-funksjonen er forvirrende noen ganger! Jeg tenkte at her må det være noen som virkelig er flittig med husarbeid og oppussing... Så søtt
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #16 Skrevet 20. januar 2009 Dusjer dere sammen hver dag? Jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det er litt rart om en gutt i såpass ung alder (OK, sett at han faktisk er på samme alder som deg da) ikke får ereksjon om han er sammen med kjæresten i et så tett rom som i en liten dusj. Men nå har kanskje jeg et litt annet forhold til det å dusje sammen enn det dere har, og for meg er det kanskje ikke en like dageligdags ting som for dere?
Gjest Betty89 Skrevet 20. januar 2009 #17 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Dusjer dere sammen hver dag? Jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det er litt rart om en gutt i såpass ung alder (OK, sett at han faktisk er på samme alder som deg da) ikke får ereksjon om han er sammen med kjæresten i et så tett rom som i en liten dusj. Men nå har kanskje jeg et litt annet forhold til det å dusje sammen enn det dere har, og for meg er det kanskje ikke en like dageligdags ting som for dere? Nei, vi dusjer ikke hver dag. Sikkert 3 ganger i uka. Kjipt for meg... Han får noen ganger da. Endret 20. januar 2009 av Betty89
Noli Skrevet 20. januar 2009 #18 Skrevet 20. januar 2009 Boner....? Når man teller ned til å bli sykepleier bør man i det minste klare å si ereksjon..
Gjest Betty89 Skrevet 20. januar 2009 #19 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Boner....? Når man teller ned til å bli sykepleier bør man i det minste klare å si ereksjon.. Å harregud! Jeg håper for din skyld du er yngre enn meg! Så jeg kan ikke bruke "slengord" fordi jeg skal bli sykepleier? må jeg bare bruke medisinske og anatomiske begreper? Svar heller på spørsmålet mitt. Endret 20. januar 2009 av Betty89
Noli Skrevet 20. januar 2009 #20 Skrevet 20. januar 2009 Aner ikke hvor gammel du er, men jeg tror jeg er eldre enn deg. Gammel nok til å si ereksjon i hvert fall. Og ja, kjæresten min får ereksjon hver gang vi dusjer sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå