Gjest Tabby Skrevet 26. juni 2003 #1 Skrevet 26. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby
Octavia Skrevet 26. juni 2003 #2 Skrevet 26. juni 2003 Det var jo veldig hyggelig av henne. Viser at hun har forsont seg med at det er deg han skal gifte seg med. Bra. Men, å tilbringe timene før bryllupet med eksen hans? Være nervøs og urolig og samtidig være med eksen? Tror jeg ville takket nei. Sagt at det var veldig hyggelig av henne å tilby seg, men at du føler at det blir litt rart.... Hun har nok tenkt på dette en stund og vil være hyggelig. Det lover godt for samarbeidet deres i fremtiden.
Gjest Tabby Skrevet 26. juni 2003 #3 Skrevet 26. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby
Marianne Skrevet 26. juni 2003 #4 Skrevet 26. juni 2003 Jeg syns det var veldig snilt av henne å spørre jeg, men kanskje du kunne invitert henne med på middag eller en kaffebar eller noe en kveld for å snakke litt om dette. Da kan du bli litt bedre kjent med henne, og så finner du litt mer ut om du vil ha de siste timene før vielsen sammen med henne.
Gjest Tabby Skrevet 26. juni 2003 #5 Skrevet 26. juni 2003 Det var smart Marianne. Hadde ikke tenkt på den muligheten.
Octavia Skrevet 26. juni 2003 #6 Skrevet 26. juni 2003 kanskje du kunne invitert henne med på middag eller en kaffebar eller noe en kveld for å snakke litt om dette Godt tenkt. Bra noen av oss er oppegående i kveld og ikke bedriver surr med andre bryllup.....
@lfa Skrevet 26. juni 2003 #7 Skrevet 26. juni 2003 Jøss... :o Aldri i livet om jeg ville latt sambo's eks pynte meg til mitt eget bryllup... Synes det hørtes litt rart ut at hun tilbød seg dette når du sier at dere ikke har så veldig nært forhold... Sånn jeg ser det, er det to muligheter... 1. Hun vil være og kanskje er hyggelig... 2. Hun er ikke hyggelig, og finner på å ombestemme seg kvelden før... Hadde aldri gamblet på det der... :-?
Augustbrud02 Skrevet 27. juni 2003 #8 Skrevet 27. juni 2003 Hva synes din kommende ektemann om dette her? Synes han kanskje bør ha et ord med i laget også isåfall. Personlig ville jeg aldri latt min manns eks pynte meg før bryllupet vårt, det ville blitt altfor "snålt" for meg! Men for deres del kommer det kanskje litt an på hvor god venn hun er av dere o.l. Vanskelig å svare på i denne situasjonen, men jeg synes du skal snakke litt med mannen din om det også jeg.
Gjest Tabby Skrevet 27. juni 2003 #9 Skrevet 27. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby
glaciera Skrevet 27. juni 2003 #10 Skrevet 27. juni 2003 Ingen ekser skal være involvert på min bryllupsdag. Men jeg er enig i at det var hyggelig av henne å tilby seg - inntil jeg så at hun ville bli sammen med forloveden din to ganger mens dere var sammen :o Da måtte jeg lure på om hun pønsker på noe. Jeg ville ikke tatt sjansen. Kall meg gjerne mistroisk, men det der hadde blitt for rart for meg.
majan Skrevet 27. juni 2003 #11 Skrevet 27. juni 2003 jeg ville uten tvil takket ja til det. Ingenting er bedre enn at dere er venner hvis jeg kan kalle det det. For siden de har barn sammen så er det veldig greit at også dere er på talefot
Gjest the imp Skrevet 27. juni 2003 #12 Skrevet 27. juni 2003 Kanskje hun rett og slett ønsker og være hyggelig og prøver å forbedre forholdet dere imellom? Det er jo greit å ha et ok forhold, ettersom hun er moren til hans sønn. Tror jeg ville invitert henne med ut et sted slik Marianne foreslo slik at dere kan bli litt bedre kjent. Ser ikke vitsen med å på død og liv mistro ekser som kanskje bare ønsker å være hyggelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå