DDuck Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei. Stiller dere som vordende bruder krav til kjolen forloveren deres skal bruke? Som feks. farge, lengde eller stil o.l. Det er jo klart at kjolen skal ikke rope etter oppmerksomhet eller være finere enn brudens, men vil dere ha et ord med på hva forloveren deres velger å ha på seg?
Jade Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Så lenge hun ikke har hvit kjole, og så lenge brystvortene og trusa er innenfor kjolen, så kan hun gå med hvilken kjole hun vil
Piper Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Forventer bruden å ha noe å si om kjolen, så ville jeg forventet at bruden betalte for kjolen også. Forloveren min valgte kjole selv, og det var en kjole hun kunne bruke senere også. Velger bruden kjole, kan man risikere at forloveren ikke liker kjolen, og derfor bør bruden da betale for den.
Spatula Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Forloverne mine har bestemt at de vil ha lilla kjoler, dette har de gjort selv etter eget øsnke, de bestemmer helt selv hvordan kjolen skal se ut, og hvilke nyanse av lilla den skal være, men dette er noe mine forlovere har snakket seg sammen om selv.
Dr.Grey Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Så lenge hun ikke har hvit kjole, og så lenge brystvortene og trusa er innenfor kjolen, så kan hun gå med hvilken kjole hun vil Som jeg skulle sagt det selv Legger meg ikke borti det i det hele tatt! Hun vet at hvit kjole ikke passer seg, så regner med hun fint klarer av med saken selv. Nå hender det jeg er med henne og prøver, men bestemme, det gjør hun selv.
Neytiri Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har valgt å ha voksne brudepiker...kor av forloveren min er en av dem. (litt amerikansk inspirert) så eg har valgt å ha like kjoler i mørk brun. De er stroppløse som er stramme under brystene og så går de utover(litt 50talls stil) og litt overfor kneet. Eg har selvfølgelig betalt for dette....men så har eg sagt at de får selv bestemme etter kirke og fotografering om dem vil bytte i egen kjole
LilleSiri Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Nei, stiller ingen krav Men vi skal gå ut og handle den sammen, som en koselig ting å gjøre
Solstrålejenta Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Jeg legger meg heller ikke opp i valget av hvilken kjole min forlover skal ha, men enig med de andre om at man bør betale kjolen til forloveren sin hvis man har krav til hvordan den skal se ut...
Honey Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Absolutt ikke! Men min forlover vil helst at jeg skal hjelpe henne. Hun var forlover for ei annen i fjor og hadde en nydelig gammelrosa kjole da som jeg var med å hjalp henne å plukke ut. Jeg har sagt at for min del kan hun gjerne bruke denne om igjen og ikke føle at hun må kjøpe ny kjole bare fordi det er et nytt bryllup. Ingen har jo sett henne i den før av mine gjester og jeg synes hun ser nydelig ut i den. Mulig at jeg til og med velger litt gammelrosa blomster i brudebuketten for å matche kjolen hennes litt også. Men vil hun ha en annen kjole så skal hun gjerne få lov til det også. Viktigste er at hun føler seg fin også.
Trampe Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Jeg la meg ikke opp i hva min forlover hadde på seg. Hun hadde dus rød kjole, og den var veldig fin Jeg skal være forlover for henne til sommeren, og jeg tror ikke hun bryr seg om hva jeg har på meg heller.
illafanten Skrevet 21. januar 2009 #14 Skrevet 21. januar 2009 Vi har mørkeblått som tema farge i bryllupet vårt, og forloveren min har valgt en kjole i en lignende farge, men dette var helt frivillig. Det aller viktigste for meg var at hun kjøpte en kjole HUN ville trives med, finnes ikke noe værre enn å gå i noe man ikke trives i. I allefall ikke i et bryllup med mange mennesker hvor man får endel oppmerksomhet.
bunadbrud Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 Forloveren min har helt lik bunad som jeg gifter meg i. Slik blir det - og jeg kan ikke si at det bryr meg Men så er hun søsteren min og det er moren vår som har lagd begge bunadene :D
kattungen Skrevet 22. januar 2009 #16 Skrevet 22. januar 2009 Forloveren min har bedt meg hjelpe henne med å finne kjole, sånn at det blir noe begge liker
Heartbeats Skrevet 22. januar 2009 #17 Skrevet 22. januar 2009 Min forlover plukket ut sin kjole for ganske lenge siden. Faktisk før den skikkelige bryllupsplanleggingen var kommet i gang. Fargen på hennes kjole har jeg valgt å ha som en av temafargene i bryllupet. Så her kan vi si at det er jeg som har rettet meg etter hennes antrekk, ikke omvendt Og hadde hun valgt kjole nå under planleggingen så hadde jeg latt henne velge selv. Hun vet best hva hun kler, og hva hun bør unngå
MissStiles Skrevet 22. januar 2009 #18 Skrevet 22. januar 2009 Når jeg var forlover for ei venninne for noen år siden så var hun faktisk med og handlet kjolen. Jeg hadde lett lenge etter en kjole men når jeg fant den så likte vi den begge to. Så da var det jo greit. Men kan ikke huske at hun stilte noen krav.
Disco Biscuit Skrevet 23. januar 2009 #19 Skrevet 23. januar 2009 Forloveren min kan gå i det hun måtte ønske for min del Vet at hun har god smak og kler seg pent, så er heller ikke bekymret for om hun plutselig dukker opp i lårkort eller lignende heller
Victoria85 Skrevet 24. januar 2009 #20 Skrevet 24. januar 2009 Forloveren min kan gå i det hun måtte ønske for min del Vet at hun har god smak og kler seg pent, så er heller ikke bekymret for om hun plutselig dukker opp i lårkort eller lignende heller Forloveren min kan bruke akkuratt hjem kjole hun vil:) Så lenge den ikke er hvit hehe. Hun har selv spurt meg hva slags kjole hun burde ha og lurte på om jeg ville velge den. Sa at jeg ikke bestemte det hehe:) Hun ville gjerne velge en kjole som går igjen i de fargene vi skal da, og synes jo det er snilt tenkt av hun selvom det på ingen måte er noe krav fra meg.. Hun ville også at jeg skulle være med hun å prøve og det synes jeg bare er koselig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå