Gjest gjest09 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei. Prøver å finne ut av hva jeg bør gjøre og søker derfor hjelp her inne . Jeg har et ganske enkelt spørsmål; hvordan ville dere ha reagert hvis dere fikk en melding fra en person dere bare hadde møtt et par ganger og snakket litt med med? Dette handler om ei jeg har lyst til å bli bedre kjent med og ta det fra der. Tenker på å sende en melding fordi vi ses ganske skjelden.
Drua Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Jeg hadde syntes det var hyggelig, ihvertfall hvis jeg likte deg
Shaz Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Har dere en god tone, er vel det bare hyggelig
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Hei. Prøver å finne ut av hva jeg bør gjøre og søker derfor hjelp her inne . Jeg har et ganske enkelt spørsmål; hvordan ville dere ha reagert hvis dere fikk en melding fra en person dere bare hadde møtt et par ganger og snakket litt med med? Dette handler om ei jeg har lyst til å bli bedre kjent med og ta det fra der. Tenker på å sende en melding fordi vi ses ganske skjelden. Hei, jeg synes det hadde hvert hyggelig jeg. For da viser du at du bryr deg. Jeg ville blitt kjempeglad hverfall:) Skulle ønske det var meg du skulle sende til, hehe;) Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Det var slik jeg og min kjære ble sammen for 1 år og 51 uker siden:) Stå på!
fuerza Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Jeg hadde blitt glad, og om jeg likte deg, hadde jeg blitt sjarmert.
Gjest gjest09 Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Takk for tilbakemeldingene! Er vel ingen tvil om hva jeg bør gjøre så er vel bare å oppe i det . Kan gi en tilbakemelding ettervært.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Takk for tilbakemeldingene! Er vel ingen tvil om hva jeg bør gjøre så er vel bare å oppe i det . Kan gi en tilbakemelding ettervært. ja, det må du gjøre. venter i spenning;)
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Hva jeg vil synes kommer jo helt an på hva som står i meldingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå