Gå til innhold

Om alle kvinner hadde sett slik ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

hva var skremmende med henne...?

Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg syntes hun var pen! Naturlig pen syntes jeg, hun har jo ikke sminke på engang..

Gjest gjest- silje
Skrevet

Hun var da pen... Helt naturlig pen..

Skrevet

TS: Vedder på at du aldri har sett ei dame uten sminke før. Hun var naturlig pen.

Skrevet

Forstår at smaken er som baken: Stinky og hårete...

Synes det mennesket der var skitsexy, jeg. Til tross for de to antennene.

Men alle kan da ikke like alle. Greit nok det. Men å disse noen, bare fordi de ikke får sevjen til å koke hos deg, er bare umodent. Eplekart er umodent. Man får vondt i magen av å spise eplekart. Du er også uspiselig, TS-gjest. Synd du ikke merker det selv.

Gjest piskfisk
Skrevet

Hæ? Alle sier hun ser naturlig ut? Hun så jo ut som om hun har fått altfor mange plastikkoperasjoner. Masse botox i trynet.

Skrevet
Hæ? Alle sier hun ser naturlig ut? Hun så jo ut som om hun har fått altfor mange plastikkoperasjoner. Masse botox i trynet.

Jeg kan si at hun faktisk ikke har hatt noen plastikkoperasjoner eller botox. Hun ser bare jævelig ut

Skrevet

Den første linken virka ikke og hun var fin på siste bildet iallefall.

Skrevet
Den første linken virka ikke og hun var fin på siste bildet iallefall.

den første linken virker for meg

Gjest Sandbekken
Skrevet
Forstår at smaken er som baken: Stinky og hårete...

Synes det mennesket der var skitsexy, jeg. Til tross for de to antennene.

Men alle kan da ikke like alle. Greit nok det. Men å disse noen, bare fordi de ikke får sevjen til å koke hos deg, er bare umodent. Eplekart er umodent. Man får vondt i magen av å spise eplekart. Du er også uspiselig, TS-gjest. Synd du ikke merker det selv.

Det siste du skrev der var helt genialt sagt !!! Haha ler så jeg griner :) VERBAL BANK! :P

Gjest Gjest_kim_*
Skrevet

Så ganske plastikk ut hun der. Jeg foretrekker forøvrig variasjon, om alle hadde sett like ut hadde verden vært et trist sted.

Skrevet
Hvem er hun da?

Kelly Ripa eller som hun burde kalles Verdens mest motbydelige menneske

Skrevet

Det er jo Kelly Ripa, hun som har det showet sammen med Regis (Philbin). Og så er hun i en sitcom som jeg ikke husker navnet på...

Jeg kjente henne ikke igjen på det første bildet (uten sminke), men jeg synes ikke hun er stygg.

Gjest Methuselah
Skrevet
Det er jo Kelly Ripa, hun som har det showet sammen med Regis (Philbin). Og så er hun i en sitcom som jeg ikke husker navnet på...

Hope and Faith het sitcomen. Men den ble kanselert i 2006.

Men det showet hun ar med Regis Philbin er faktisk ganske underholdene. Pleier å se på det på nette. Selv om det bare er den første delen det som kalles for Host chat som er mulig å se.

Skrevet
Kelly Ripa eller som hun burde kalles Verdens mest motbydelige menneske

Hmm, tror ikke det går an å bytte navn til det... :gjeiper:

Syns nå hun så grei ut jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...