Gå til innhold

Da damene dro

Fremhevede innlegg

Skrevet
Må si jeg fikk bakoversveis over de fantastisk flotte kakene i bursdagselskapet!

( nå er jeg ingen bakekjerring heller, men likevel...)

Jeg er skikkelig imponert over resultatet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Må si jeg fikk bakoversveis over de fantastisk flotte kakene i bursdagselskapet!

( nå er jeg ingen bakekjerring heller, men likevel...)

Jeg også, så FLOTTE kaker! :hakeslepp:

Syns han guttungen det var mye filmet fra i dag - han som "ikke" hadde bæsja på sæ....er så utrolig nyyyydelig:)

Så nydelig da han sa at han hadde gjort det alikevel og på badet da han sa at bærsjen var brun mm.... :gjeiper:

Jeg koser meg med denne serien jeg!

Endret av Silmarill
Gjest MåneSkygge
Skrevet

Syns han guttungen det var mye filmet fra i dag - han som "ikke" hadde bæsja på sæ....er så utrolig nyyyydelig:)

Så nydelig da han sa at han hadde gjort det alikevel og på badet da han sa at bærsjen var brun mm.... :gjeiper:

Veldig enig. Sander er kjempe søt :jepp:

Skrevet

Pappan til Sander er også ganske søt :fnise: For en herlig mann! Så jordnær og åpen, god humor og en veldig god pappa syns jeg.

Syns det er en kjempebra serie! Ble kjempeimponert av bakeferdighetene til bursdagspappan i går! :)

Men han ungkaren kan jeg styre meg for. *grøss* :spy:

Skrevet
Pappan til Sander er også ganske søt :fnise: For en herlig mann! Så jordnær og åpen, god humor og en veldig god pappa syns jeg.

Åja, han må da være den personifiserte drømmemann etter min mening. Så koselig da han og han andre (husker ikke navn) satt og pratet i det stilige rommet med en liten konjakk hver......

Skrevet
Åja, han må da være den personifiserte drømmemann etter min mening.

Absolutt! :jepp:

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Må si meg enig med deg der :jepp:

Skrevet

skal vi lage fanclub, eller?

:fnise:

Skrevet

Et lite Facebooksøk kunne fortelle at lille Sander har egen fan club på FB.

Søkte bare på "Da damene dro"

Skrevet

Skal ikke så mye til, skjønner jeg! Fyren har knapt skifta en bleie eller lagd en middag før, men når han faktisk klarer å ta seg av sitt eget barn en uke på tv er han plutselig drømmemannen! Hvor ble det av prinsippene, damer?

Skrevet
Skal ikke så mye til, skjønner jeg! Fyren har knapt skifta en bleie eller lagd en middag før, men når han faktisk klarer å ta seg av sitt eget barn en uke på tv er han plutselig drømmemannen! Hvor ble det av prinsippene, damer?

Prinsipper? Håper jeg er istand til å kartlegge en sympatisk mann uansett omstendigheter rundt!

Skrevet
Prinsipper? Håper jeg er istand til å kartlegge en sympatisk mann uansett omstendigheter rundt!

Har inntrykk av at det ikke holder å være sympatisk for å være en drømmemann ut i fra div tråder om deltakelse i hjemmet her på KG!

Skrevet

Ja d va jækla dumt som han sa :ler: Sett å storflire når æ ser på!! :)

Dere som ikke synes denne mannen gjør en bra jobb må ha særdeles høye krav. Å se en mann ta seg av barnet sitt på den måten rører hvertfall meg.

Han sier jo det knuser hjertet hans hver gang han drar på jobb, og at han jobber så mye og vil angre hele livet om han ikke får et godt forhold til sønnen sin.

For meg kvalifiserer dette til drømmemannen. Empatisk, Følsom, Morsom og ikke minst Nordlenning :ler: Vi får ikke glemme opptatt!!

Kanskje vi kvinner får bli flinkere å fokusere på det positive vi har istedet for det vi ikke har. Man kan ikke få alt man vil i verden ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Et lite Facebooksøk kunne fortelle at lille Sander har egen fan club på FB.

Søkte bare på "Da damene dro"

På tide at folk skaffer seg et liv kanskje??? :ler:

Skrevet
På tide at folk skaffer seg et liv kanskje??? :ler:

'

Er ikke det et liv da? Å føle med andres liv? :ler:

Jeg er lei av å lese om syke folk på facebook.

Gjest Gjest
Skrevet

Koselig serie. Er fra Senja selv, men ikke fra Husøy. Det er mye samhold i slike små bygder, å et trygt sted å vokse opp på som barn.

Men det er jo mange ting som også ikke er så bra på disse små stedene på Senja. Janteloven hersker mye i disse små bygdene, å bygdeslarv med mye fantasi, hvor det ikke er så nøye om noen blir såret, og hvor det ikke er så nøye å sjekke opp om stygge rykter har rot i virkeligheten, det viktigste er visst å ha noe å slarve om. Ja for det er jo ikke så mye som skjer i fritiden, så da må jo kjerringene finne på noe å slarve om, hvor hva de andre gjør galt er det viktigste.

Det ser vi allerede en liten anelse av i neste episode hvor en av mennene blir sjalu for at kona har snakket eller noe med noen lokale menn fra malta, hvor det da har gått rykter på Husøy sin kafe om flørting og div. Herregud, veldig tåpelig.

Skrevet

Utrolig koselig serie.

Synes fedrene er utrolig flinke til å ta seg av barna sine. De gjør en kjempe innsats.

Neste episode kommer damene hjem, gjør de ikke det?

Ikke bare en gang tårene har rent på meg, når jeg har sett på serien.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var så sjarmert av Halvard i begynnelsen, men nå virker det som om produksjonsselskapet har påvirket han til å spille veldig foran kamera. F.eks. når han betaler barnebarnet for å vaske, og vasker pølsene før de skal kokes, og gleder seg til å gå tilbake til slik det var før med kona som ordner alt. Det er nesten som en annen mann enn den de framstilte i de første episodene...

Skrevet

Da kommer damene hjem..

Skrevet

Tørket noen tårer under kveldens episode jeg. Ble sikkert ekstra lettrørt siden jeg kjenner noen av dem, da. :)

Det var en nydelig episode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...