Gå til innhold

Da damene dro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes serien er koslig :)

Reagerer av og til på tv2's klipping.. f.eks. den tissingen på bensinstasjonen, helt grei ting å gjøre, men spar ungen fra å få dette vist på tv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes serien er koslig :)

Reagerer av og til på tv2's klipping.. f.eks. den tissingen på bensinstasjonen, helt grei ting å gjøre, men spar ungen fra å få dette vist på tv!

Helt enig. Når man først skal eksponere barn på denne måten, bør man iallfall sørge for å ivareta barnas integritet.

Skrevet

Jeg syns ikke mennene er tafatte id et hele tatt! virker som et utrolig bra samhold hvor alle stiller opp å gjør det beste for barna! drar på fisketur og driver barnehagen++++

pluss at de i tielgg skal fike et brylup!!=)=)

Skrevet
Helt enig. Når man først skal eksponere barn på denne måten, bør man iallfall sørge for å ivareta barnas integritet.

Poenget er at de ikke tar seg selv så høytidlig og ikke syns dette er noen sak i det hele tatt!

Gjest TittTitt
Skrevet

:duskedame: Lissi :duskedame:

Jeg ler og ler når jeg ser denne seriern, syntes det er kjempe gøyt og morsomt!

Mens syntes han der som bor hjemme hos faren og moren kune funnet seitt eget sted :sjenert:

Og gu såå herlig han Halvard er. Skikkelig skjønn mann :ler:

Skrevet
:duskedame: Lissi :duskedame:

Jeg ler og ler når jeg ser denne seriern, syntes det er kjempe gøyt og morsomt!

Mens syntes han der som bor hjemme hos faren og moren kune funnet seitt eget sted :sjenert:

Og gu såå herlig han Halvard er. Skikkelig skjønn mann :ler:

Ja kjempekoselig serie :)

Jeg syns ikke han scorer så mange poeng når han sitter og skryter at han ikke gjør noen ting hjemme. Gratis er det også! Han er en voksen mann som oppfører seg som et barn :ler:

Skrevet
Poenget er at de ikke tar seg selv så høytidlig og ikke syns dette er noen sak i det hele tatt!

Øh.. Ingen vet hva barna egentlig mener om saken.

Skrevet

Den tissingen utenfor bensinstasjonen var helt sikkert iscenesatt av produksjonsteamet! Reality er ikke "virkelighet"! Det samme gjelder helt sikkert den middagen han eldre mannen hadde for barnebarna. Hvorfor i all verden skulle han tatt initiativ til det selv, han som knapt har skrudd på ei plate i hele sitt liv?

Gjest Bygdetulling
Skrevet
Den tissingen utenfor bensinstasjonen var helt sikkert iscenesatt av produksjonsteamet! Reality er ikke "virkelighet"! Det samme gjelder helt sikkert den middagen han eldre mannen hadde for barnebarna. Hvorfor i all verden skulle han tatt initiativ til det selv, han som knapt har skrudd på ei plate i hele sitt liv?

Hei igjen. Skulle bare si at jeg er enig at dette er reality. Man må skape noen situasjoner for at det skal bli morsomt. Og det må bli litt overspilling til også:)

Skrevet
Øh.. Ingen vet hva barna egentlig mener om saken.

Inge grunn til å tro at dette er til skade for barna på noen måte, kan ikke se noen grenser blitt trådt over så langt. Nei, dette tror jeg barna vil se tilbake på som noe positivt når den tid kommer.

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Kjempe fin serie med sjarmerende og varme karakterer. :)

Ang husene, så var de kjempe fine. Bygda var også nydelig, men jeg kunne aldri bodd der, eller bodd i slike hus (ikke engang her i vest). Det er pga min livsstil.

Men spennende å se hva som skjer videre:) Husker bussjåføren som var så streng da fedrene tok med seg barna på fjelltur i senja. "Hvis dere ikke slutter å ringe i bjella så hiver jeg dere av".

Er dette fordi ungene skal lære seg å ikke gjøre det ellers? Skulle da ikke vært så nødvendig å være så usmart streng,spør du meg ;) I barneoppdragelse kan man vel være litt lur og finne andre metoder. Men hva vet jeg, er ikke mor enda.

-Maren-

Skrevet
Husker bussjåføren som var så streng da fedrene tok med seg barna på fjelltur i senja. "Hvis dere ikke slutter å ringe i bjella så hiver jeg dere av".

Er dette fordi ungene skal lære seg å ikke gjøre det ellers? Skulle da ikke vært så nødvendig å være så usmart streng,spør du meg ;) I barneoppdragelse kan man vel være litt lur og finne andre metoder. Men hva vet jeg, er ikke mor enda.

Jeg oppfattet ikke det utsagnet som "usmart streng". Bussjåføren har nok ikke mange vekttall pedagogikk bak seg, og da er vel det mest effektive å gi klar beskjed?...og så har de vel kultur for å ordlegge seg litt annerledes enn f.eks. på sørlandet, som de kanskje ville oppfattet som "å gå rundt grøten". Nå kategoriserer jeg fælt, men poenget var at jeg tror ikke utsagnet var ment så ille som du kanskje oppfattet det :)

Skrevet
Kjempe fin serie med sjarmerende og varme karakterer. :)

Ang husene, så var de kjempe fine. Bygda var også nydelig, men jeg kunne aldri bodd der, eller bodd i slike hus (ikke engang her i vest). Det er pga min livsstil.

Men spennende å se hva som skjer videre:) Husker bussjåføren som var så streng da fedrene tok med seg barna på fjelltur i senja. "Hvis dere ikke slutter å ringe i bjella så hiver jeg dere av".

-Maren-

Herregud :ler: Dere legger så mye vekt på småting. Å tisse foran en bensinstasjon vil ikke gi varige mèn, og det å være litt streng i nord norge er heller ikke så strengt som man tror. Det var ironi, og han hadde ikke tenkt å hive ungene av bussen om de ikke sluttet, det var derimot en ironisk og småmorsom måte å si fra at nå er det nok.

Skrevet
Nordnorsk humor kalles det der.

Ja, og jeg ble (desverre) ikke direkte overrasket at noen ikke skjønte det.

Gjest Stine Lise
Skrevet
Hva er egentlig den greia med moloen? Hvorfor er det så viktig??

Fordi moloen var både lang og fargeløs og det første som møter øye.Blikkfanget trengte litt farge og det får den jo nå!

Skrevet
Fordi moloen var både lang og fargeløs og det første som møter øye.Blikkfanget trengte litt farge og det får den jo nå!

Kanskje den blir fin? Selv om jeg er litt skeptisk i utgangspunktet, så vet man aldri.

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet
Herregud :ler: Dere legger så mye vekt på småting. Å tisse foran en bensinstasjon vil ikke gi varige mèn, og det å være litt streng i nord norge er heller ikke så strengt som man tror. Det var ironi, og han hadde ikke tenkt å hive ungene av bussen om de ikke sluttet, det var derimot en ironisk og småmorsom måte å si fra at nå er det nok.

Jeg har da ikke sagt noe om bensinstasjon tissing jeg vel. Og jeg vokste faktisk opp i nord norge, da.. faktisk i Finnmark, he he.

Det å være streng i nord norge er da ikke noe annet enn å være streng i Østfold eller møre og romsdal.. det er bare uttrykksformene som gjør en forskjell.

Skrevet (endret)

Må si jeg fikk bakoversveis over de fantastisk flotte kakene i bursdagselskapet!

( nå er jeg ingen bakekjerring heller, men likevel...)

Endret av hjertesukka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...