Gå til innhold

Da damene dro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ho,ho, det var så flott da kona til "morromannen" han litt eldre som jeg mener heter Tellefsen eller Tøllefsen til etternavn kom hjem!

Han har vært "kjempeflink" og prøvd så godt han kan....med både matlaging, vaskemaskinen, oppvaskmaskinen mm.

ENDELIG fikk han kona si hjem - så søtt og koselig :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Så mye oppstyr for ingenting. Er det ikke vanlig at kvinner som har barn reiser bort en sjelden gang. Kjenner flere fra den bygda, å jeg vet om flere damer som ikke dro, da tenker jeg ikke på jenter under atten år, men noen som ikke er pensjonister.

Å jeg synes synd på han mannen som er sammen med ho fanatiske kvinnemenneske, som kommer hjem fra Malta å sjekker om han gjort ting bra nok, sjekker kommoder osv å maser på ungen om vanning av blomster, stakkars unge. Ho kjerringa tror jeg trenger hjelp av et eller annet slag.

Ellers så er det jo mange fine mennesker der.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ja hun irriterte meg og. Jeg tror egentilg at hun ble litt 'skuffet' da hun kom hjem og såg at mannen faktisk klarte seg ganske bra. Så da måtte hun rundt å lete etter feil... Stakkars mann.. Ellers var det en koselig episode.. flere virket nyforelsket igjen.. koselig :)

Skrevet (endret)

Ja, her fikk vi se hvem som setter kjærligheten i høysetet - og ikke.

Jeg trodde ikke mine egne øyne da dama begynte å trekke ut skuffene for å sjekke om klærne var lagt riktig. Er det mulig?

Og visne blomster betyr da vel ingenting i en stund som denne.

Endret av hjertesukka
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som ble helt gal av den dama. Tenk å komme hjem fra ferien, og så gå i gang med å sjekket alt som ikke var i orden.

Det finnes ikke ord.

Det virket ikke som om hun har noen tro på mannen sin i det hele tatt. Kjærligheten, hvor var den????

Når jeg kommer hjem fra ferier/turer kan jeg ikke annet enn p kaste meg i armene på min kjære og ungen vår. Det er det eneste jeg tenker på vei hjem!!

Godt å se at Halvard ble glad da kona kom hjem, og at Rolf Bjørnar og Kona ble gald for å se hverandre igjen. Disse to familiene har blitt våre favoritt familier!!

Skrevet (endret)

Jeg ville vel heller ha sagt noe sånt som at det kom til å gå fort, og at de kom til å få det gøy sammen med pappa. Virket som om hun måtte få barna til å "bekrefte" at det kom til å bli grusomt uten henne?!

Endret av Scorpina
Skrevet

Til denne kvinnens forsvar må jeg si jeg syntes det var temmelig patetisk hvordan enkelte av mennene forventet ros for å ha vasket gulvet og fått hjemmelivet til å gå rundt i én uke. Det må jo være temmelig frustrerende å ha vært alene om arbeidet i alle år - kanskje også uten å ha blitt satt særlig stor pris på, og så komme hjem til en mann som forventer å bli rost i skyene for en mikroskopisk innsats til sammenligning.

Gjest Gjest
Skrevet
Godt å høre at det ikke bare er meg som ble helt gal av den dama. Tenk å komme hjem fra ferien, og så gå i gang med å sjekket alt som ikke var i orden.

Det finnes ikke ord.

Det virket ikke som om hun har noen tro på mannen sin i det hele tatt. Kjærligheten, hvor var den????

Når jeg kommer hjem fra ferier/turer kan jeg ikke annet enn p kaste meg i armene på min kjære og ungen vår. Det er det eneste jeg tenker på vei hjem!!

Godt å se at Halvard ble glad da kona kom hjem, og at Rolf Bjørnar og Kona ble gald for å se hverandre igjen. Disse to familiene har blitt våre favoritt familier!!

Vi vet ingenting om hvor raskt ute hun var med å sjekke ditt og datt. Dette er en tv-serie som er klippet sammen av TV2 og det gjør som de vil...

Gjest Gjest
Skrevet
Vi vet ingenting om hvor raskt ute hun var med å sjekke ditt og datt. Dette er en tv-serie som er klippet sammen av TV2 og det gjør som de vil...

Greit nok det, men jeg ville nå ikke ha sjekket noe som helst med kameraene til stedet hvis jeg skulle ha sjekket.

Å gå rundt å leke militær er vel ikke særlig lurt foran et kamera.

Gjest Gjest
Skrevet
Å jeg synes synd på han mannen som er sammen med ho fanatiske kvinnemenneske, som kommer hjem fra Malta å sjekker om han gjort ting bra nok, sjekker kommoder osv å maser på ungen om vanning av blomster, stakkars unge.

Ja, det gjorde vondt inni meg når jeg så all kritikken ungene fikk for at blomstene ikke var vannet. Å få ungene til å føle skyld for noe som mannen var ansvarlig for, var bare trist å se. Da kan man bare tenke seg hvor ille dette hadde vært om ikke TV-kameraene ikke hadde vært der...

Her har barna savnet henne, det skulle være en hyggelig hjemkomst, og alt hun klarer er å gå og kritisere den lille familien for alt som ikke er bra nok. Hun ga ingen "slakk" i det hele tatt. Jeg skammet meg på vegne av kvinnestanden, faktisk...

Skrevet (endret)

Synes de klarte seg kjempeflott jeg! :klappe:

Tror han hadde meget godt av å være herre i eget hus og få bli kjent med barna på en annen måte. Tror ikke han for lov til å ta del i så mye ellers når hun er hjemme - skammer meg nesten over å være av samme kjønn når jeg ser sånn oppførsel!

Endret av Scorpina
Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Synes de klarte seg kjempeflott jeg! :klappe:

Tror han hadde meget godt av å være herre i eget hus og få bli kjent med barna på en annen måte. Tror ikke han for lov til å ta del i så mye ellers når hun er hjemme - skammer meg nesten over å være av samme kjønn når jeg ser sånn oppførsel!

Ofte er det mer med folk, enn det som framstilles på tv: Se her

Det er tydelig at damen ikke har hatt det særlig lett...

Endret av Scorpina
Gjest Gjest
Skrevet
Ofte er det mer med folk, enn det som framstilles på tv: Se her

Det er tydelig at damen ikke har hatt det særlig lett...

Enig, man er ofte raske med å dømme - uten at man har nok informasjon. Tragisk historie, men bra det går bedre med de nå! Tror nok de fleste hadde vært "litt utenfor" etter en slik opplevelse.

Skrevet (endret)

Tråden ryddet for utenomsnakk. Spørsmål om moderering taes på Ris & Ros-rommet.

Scorpina

-mod-

Endret av Scorpina
Gjest Gjest
Skrevet

Det var jo en mann som sa det skulle bli godt å få kona hjem.han følte seg så bunden med ungene rundt seg hele tiden.

tenk hvor bunden konene er HELE året.

Skrevet

Idag blir det bryllup! :bryllup:

Skrevet

Med dynamitten under armen. #ler#

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, kor patetisk han der som hele tiden sa han bestemte sjøl overfor mora..

Men kor snill alle va mot dem som sko gifte seg=)

Skrevet

Var det siste episode idag???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...