Doratheexplorer Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Noen som vet når det starter på TV2?
spinnvil Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet når det starter på TV2? tredje februar kl 20
Gjest *Mim* Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Det skal jeg se. Konseptet høres i alle fall morsomt ut.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 De finner vel de mest hjelpeløse menn. Som aldri har gjort noe selv. Et idiotisk konsept. Akkurat som menn ikke skal greie seg alene uten kvinner....
Trine_ Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Et idiotisk konsept ja.. Virker som de bare viser til at menn ikke kan ha barna alene uten damenes sin hjelp. Siden de må lage et program av det.. Hadde aldri vært et aktuelt tema om det hadde vært mennene som dro........
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Jeg synes også konseptet er helt idiotisk. Det er på grensen til forkastelig. De plukker ut en gjeng tomsinger, og disse skal liksom representere hvordan menn har det uten kvinner? Det finner så utrolig mange dyktige fedre der ute. Og så driver dette programmet å bygger oppunder all slags idiotiske fordommer om at menn kan da ikke ta vare på hus og barn og er hjelpeløs uten en dame i huset. Hvordan hadde dere likt det om det heller kom en serie om hvordan kvinner skulle klare seg uten en mann til å forsørge dem? Hvor de plukket ut nek helt uten økonomisk styring, som ikke klarte å betale regninger selv, som ikke klarte å klippe plene selv, osv?
spinnvil Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 jeg tror ikke dette kommer til å bli uthenging av bygdetullinger. Folkene på denne øya er oppegående og ressurssterke. Jeg tror vi kommer til å få se mye morsomt, og kanskje svært kreative løsninger på hverdagsutfordringer. Men er det egentlig en dårlig løsning å støvsuge brødfjøla i stedet for å tørke av den? Klart at det blir uvant for mannfolkene å ta over alle jobbene på øya, men det hadde blitt akkurat det samme dersom damene skulle overtatt jobbene til mannfolkene. Det er jo en grunn til at de fleste jobber har opplæringstid! Bare nå har de et kamerateam i hælene mens de finner ut av alt selv...
space Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Jeg synes det ser ut til å være et morsomt program. Gleder meg til det begynner. Tror neppe en kan si at alle mennene der er tomsinger, det er i såfall godt gjort å finne et sted med så mange tomsinger på en gang Tror de vil klare seg bra jeg
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Bare den hendelsen med kaninen får meg til å ville se det. Det er vel ikke det at menn er noe dårligere enn kvinner til å ta vare på barna, det går mer på at menn tenker helt anderledes på ting og oppfatter ting forskjellig.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Jeg synes også konseptet er helt idiotisk. Det er på grensen til forkastelig. Enig her. De ville aldri ha laget et program om kvinner som ikke klarer å mekke bil eller skifte sikringer. Men det har alltid vært mer stuerent å drive gjøn med menn enn med kvinner.
Morea Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Tror ikke jeg skal se det, av ulike årsaker. Men liker slutten på reklamen "Har du bæsja?"................................................. Ohhhfff
desert_rose Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 Idiotisk konsept ja. Tror nok heller ikke man skal ta alt man ser der for god fisk. De kommer garantert til å vinkle det 'verst mulig' for å få mest mulig "underholdning" ut av det~mennene skal dumme seg mest mulig ut for å skape blest og underholdningsverdi. Kommer ikke til å se det. Håper mennene kommer seg fra det med ihertfall litt av æren i behold.
babord Skrevet 28. januar 2009 #15 Skrevet 28. januar 2009 Jeg synes også det høres teit ut.. Menn kan da vel lage mat og vaske, og kvinner kan skifte dekk og sikringer. Hvis en mann ikke kan gjøre husarbeid er det ikke noe å reklamere for på TV
Gjest Gjest_Sandy_* Skrevet 28. januar 2009 #16 Skrevet 28. januar 2009 Damene var borte i ti dager.. Jeg tror ikke helt på at menn ikke klarer seg alene så lenge. Uansett hvor mye barnehage de må holde i gang og hvor mange pølser de må koke. For teit.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #17 Skrevet 28. januar 2009 Jeg skal se! Om noe så viser det at menn klarer seg selv om de ikke gjør alt etter boka.
Pialill Skrevet 28. januar 2009 #18 Skrevet 28. januar 2009 De finner vel de mest hjelpeløse menn. Som aldri har gjort noe selv. Et idiotisk konsept. Akkurat som menn ikke skal greie seg alene uten kvinner.... signerer denne;)
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #19 Skrevet 28. januar 2009 Haha, jeg kan dessverre garantere at om jeg ikke var her ville huset såvidt holdt seg sammen.. Og det er uten barn..
Kitsune Skrevet 29. januar 2009 #20 Skrevet 29. januar 2009 Har dere sett det siden dere allerede vet at det er idiotisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå