Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ska få påstøpt negler og lurer på om jeg virkelig må betalt 400 kr for å "ta" dem av??hvor lenge holder neglene egentlig?jobber på en interiør butikk og bruker hendene mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan kjøpe Acetonblanding på apoteket. Det er i slike brune frasker med hvit kork. Du bare heller blandingen i en bolle og lar hendene være nedi til neglene faller av.

Etter bruk kan du bare ta bort tuppene, og helle blandingen tilbake i flaska.

Hvor lenge de holder? Tja. Spørsmålet er kanskje heller hvor lenge de er pene. Når jeg setter på negler, fyller jeg på hver 2. uke, og da syns jeg det virkelig er på tide.

Hvor lenge de holder, kan kanskje ha sammenheng med lengden på tuppen du setter på? Jeg pleier å si at jeg vil ha så korte som mulig, slik at en akkurat har litt tupp. Synes i allefall alt ting går lettere når de er av det korte slaget. Da er de ikke slik i veien, og de henger seg ikke borti alt som er.

Hvis du ikke har satt på negler ennå, vil jeg anbefale deg å spørre etter perlemortupper. Det er penere enn de vanlige fransk manikyr varianten. De ser litt mer naturlige ut.

Håper det var noe til hjelp.

Endret av laperla
Skrevet
Du kan kjøpe Acetonblanding på apoteket. Det er i slike brune frasker med hvit kork. Du bare heller blandingen i en bolle og lar hendene være nedi til neglene faller av.

Etter bruk kan du bare ta bort tuppene, og helle blandingen tilbake i flaska.

Hvor lenge de holder? Tja. Spørsmålet er kanskje heller hvor lenge de er pene. Når jeg setter på negler, fyller jeg på hver 2. uke, og da syns jeg det virkelig er på tide.

Hvor lenge de holder, kan kanskje ha sammenheng med lengden på tuppen du setter på? Jeg pleier å si at jeg vil ha så korte som mulig, slik at en akkurat har litt tupp. Synes i allefall alt ting går lettere når de er av det korte slaget. Da er de ikke slik i veien, og de henger seg ikke borti alt som er.

Hvis du ikke har satt på negler ennå, vil jeg anbefale deg å spørre etter perlemortupper. Det er penere enn de vanlige fransk manikyr varianten. De ser litt mer naturlige ut.

Håper det var noe til hjelp.

Takk for svar!!Acetonblanding kan brukes til å fjerne både på akryl og gele negler?

Skrevet
Takk for svar!!Acetonblanding kan brukes til å fjerne både på akryl og gele negler?

Bare hyggelig:)

Ja, det sier iallefall hun som steller mine negler. Det var ho som tipsa meg om acetonblandingen fra apoteket. Er det samme som de bruker, men som du sier, for en unødvendig stiv pris. Tror den koster rundt 30 kr på apoteket.

Skrevet
Bare hyggelig:)

Ja, det sier iallefall hun som steller mine negler. Det var ho som tipsa meg om acetonblandingen fra apoteket. Er det samme som de bruker, men som du sier, for en unødvendig stiv pris. Tror den koster rundt 30 kr på apoteket.

Hei

Det går ikke ann å fjerne gele negler med aceton blanding hun har svar feil kun akryl negler kan fjernes med aceton ser som hun ikke kan mye om negler gele negler må bare files bort . hvor mye er det for å fjerne negler på salong det er ikke 400 kr det koster 150 hos meg. Jeg er utdannet som negledesigner og har konkuranse dyktige priser på alle behandlinger.

Skrevet
Hei

Det går ikke ann å fjerne gele negler med aceton blanding hun har svar feil kun akryl negler kan fjernes med aceton ser som hun ikke kan mye om negler gele negler må bare files bort . hvor mye er det for å fjerne negler på salong det er ikke 400 kr det koster 150 hos meg. Jeg er utdannet som negledesigner og har konkuranse dyktige priser på alle behandlinger.

Salongen der jeg har gavekort og skal å sett på neglene, tar de 450,- for å fjerne neglene. Syns det er veldig dyrt for å "bare" fjerne neglene!!kanskje jeg må undersøke andre plasser for å få fjernet dem en annen plass. Så det er ikke mulig å fjerne gele negler selv?

Skrevet (endret)

hei igjen

kjøp en 180 grits fil og fjern selv men vær forsiktig at du ikke filer ditt eget negl.

Lykke til med fjerning av negler.

Endret av Strix
Skrevet

hvor får man kjøpt en sånn fil?

Skrevet
hvor får man kjøpt en sånn fil?

Hei

Hos en negledesigner

• 5 år senere...
Gjest auroravictoria
Skrevet

Når man har gelenegler, er det slik at det er vanlig å drive å fylle på hver 2 uke ca? Mine ble ganske stygge og (småknekk på tuppene) etter 3 uker, og må derfor bytte ut alle. Hvor lenge går dere å fyller på? Er det ikke bedre med nye negler? Kan ikke se for meg at det er like pent med bare påfyll mange ganger..Det er vel samme neglen som blir på å den er jo mulig skitten og "slitt" ???

AnonymBruker
Skrevet

Påfyll er ikke påfyll i den forstand.

De filer ned neglene, og gir deg et nytt sett :)

Det bare kalles etterfyll.

Er vanlig å gå hver 3-4. uke.

Anonymous poster hash: 10109...91e

Gjest auroravictoria
Skrevet

Påfyll er ikke påfyll i den forstand.

De filer ned neglene, og gir deg et nytt sett :)

Det bare kalles etterfyll.

Er vanlig å gå hver 3-4. uke.

Sikker på det? Når jeg snakket med min negledesigner var det to helt forskjellige ting. Etterfyll er etterfyll på neglen du allerede har. Ett nytt sett, er da man filer neglene helt vekk og setter på nye.

Skrevet

Når man har gelenegler, er det slik at det er vanlig å drive å fylle på hver 2 uke ca? Mine ble ganske stygge og (småknekk på tuppene) etter 3 uker, og må derfor bytte ut alle. Hvor lenge går dere å fyller på? Er det ikke bedre med nye negler? Kan ikke se for meg at det er like pent med bare påfyll mange ganger..Det er vel samme neglen som blir på å den er jo mulig skitten og "slitt" ???

Jeg fyller på hver 4. uke og har gjort dette i et par år. Neglene som salongen jeg bruker, setter på, holder utrolig godt og de holder seg fine helt til neste gang jeg skal i salongen.

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på det? Når jeg snakket med min negledesigner var det to helt forskjellige ting. Etterfyll er etterfyll på neglen du allerede har. Ett nytt sett, er da man filer neglene helt vekk og setter på nye.

Ja, jeg er sikker. Har hatt gelenegler i mange år, og gått til flere.

Men det settes jo ikke på en negl?

Det files ned og legges på ny gelé.

Så man får alltid en ny, fresh negl/utseende.

Gjest auroravictoria
Skrevet

Ja, jeg er sikker. Har hatt gelenegler i mange år, og gått til flere.

Men det settes jo ikke på en negl?

Det files ned og legges på ny gelé.

Så man får alltid en ny, fresh negl/utseende.

Hæ? Men da er det jo refill, for det er jo samme neglen, og den blir jo slitt og urenslig etterhvert..Skjønner at det blir ny gele, men neglen er jo der fordi, å da er det ikke utbytting av negler, men refil med gele osv...???

Jeg har hatt mine en måned nå og på tre av de er det rifter og den ene er knekt, så jeg må jo bytte negl? Ikke bare refille....

Gjest auroravictoria
Skrevet

Jeg fyller på hver 4. uke og har gjort dette i et par år. Neglene som salongen jeg bruker, setter på, holder utrolig godt og de holder seg fine helt til neste gang jeg skal i salongen.

Men hvor mange gangr fyller du på, til du skifter negler? Har hatt mine en måned, men flere har det kommer rifter på, så må nok bytte de ut med nye negler.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Men da er det jo refill, for det er jo samme neglen, og den blir jo slitt og urenslig etterhvert..Skjønner at det blir ny gele, men neglen er jo der fordi, å da er det ikke utbytting av negler, men refil med gele osv...???

Jeg har hatt mine en måned nå og på tre av de er det rifter og den ene er knekt, så jeg må jo bytte negl? Ikke bare refille....

De filer ned til DIN negl, og legger ny gelé oppå.

Foreslår at du tar kontakt med neglesalongen jeg....

Gjest auroravictoria
Skrevet

De filer ned til DIN negl, og legger ny gelé oppå.

Foreslår at du tar kontakt med neglesalongen jeg....

Jeg har gele LØSnegler! Hva er det jeg ikke forstår?

Jeg fikk beskjed om at om jeg skulle refille, måtte neglene være fine, men mine er sprukket så jeg må skifte ut alle. Jeg tror du snakker om gelenegler uten falske negler på??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...