Gjest prøver84 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 hei:) Jeg fikk mens 9 dager etter eggløsning. Den varte 3 dager, på 4 dagen ble jeg kjempe kvalm, samme med 5 dag. Nå er det 14 dager etter eggløsning, og jeg er veldig kvalm, men testen viser bare en strek. Kan jeg være gravid??
Strix Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Jeg vet ikke om du kan være gravid. Men jeg kjenner en som hadde mensen i 4-5mnd ut i svangerskapet
Gjest Wrangler Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Ta en ny test hvis du lurer. For den bør være positiv 14 dager etter eggløsning. Men å ha vanlig menstruasjon samtidig som graviditet er svært uvanlig. Men hender jo noen så hvem vet om du er en av de! Skal vel mye til før du både har mensen OG produserer lite hcg når du er gravid...
Gjest prøver84 Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Ta en ny test hvis du lurer. For den bør være positiv 14 dager etter eggløsning. Men å ha vanlig menstruasjon samtidig som graviditet er svært uvanlig. Men hender jo noen så hvem vet om du er en av de! Skal vel mye til før du både har mensen OG produserer lite hcg når du er gravid... ja, det er vel kansje bare influensa som e på vei:/.....jaja, prøve igjen neste eggløsning å håpe at det går bedre da...syns bare det var rart å få mensen etter 9 dager etter egglsning....
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Ja, du kan være gravid og ha mens. Jeg hadde det de 3 første månedene.
Mamma1 Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Dersom ul-terminen min stemmer så har jeg blitt gravid og så hatt mensen. Med mitt forrige barn hadde jeg skikkelig blødning en gang etter at jeg var gravid. Så, ja, det er mulig..
Gjest imli Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 For å kverulere litt - nei, man kan ikke være gravid og ha mensen. Men man kan være gravid og ha en blødning som ligner på mens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå