Gå til innhold

Hvordan ta initiativ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært sammen med min forlovede ganske lenge, men jeg tar fortsatt ikke noe særlig initiativ til sex. jeg vet det høres dumt ut, men jeg har på en måte aldri "trengt" å ta initiativ, fordi det har gutten gjort ( i tidligere forhold da selvfølgelig). Og dette har jo da bikket litt over til at mannen min tror jeg ikke VIL ha sex. MEn det har jo ingeting med det å gjøre.- Han er ikke noe glad i å kysse og kline, så kan liksom ikke begynne med det heller.

Noen tips til hvordan man kan ta initativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, finnes mange måter.

Dere sitter i sofaen sammen:

Sett deg over han og ta av deg toppen.

Dere ligger i sengen:

Løft på dynen, kryp ned og sug han.

Evt bare begynne å stryke/ta på han nedentil (stryk/tafs/klip på vei ned.

Du skal dusje:

Spør om han vil bli med.

Han står ved kjøkkenbenken:

Gå bak han, stryk han over magen under genseren, kyss han i nakken og beveg hendene lengre ned.

Dere er på jobb/skole:

Send han en melding om hva du vil han skal gjøre med deg når dere kommer hjem,

Du lager mat, han kommer hjem:

Du lager mat naken, bare med forkle.

Om morgenen (han har forhåpentligvis en stiv en):

Sett deg oppå han.

Dere er hjemme:

Spør om dere skal pule/knulle/ha sex. Fungerer hver gang.

Endret av Nelly Pelly
Skrevet
Hei.

Jeg har vært sammen med min forlovede ganske lenge, men jeg tar fortsatt ikke noe særlig initiativ til sex. jeg vet det høres dumt ut, men jeg har på en måte aldri "trengt" å ta initiativ, fordi det har gutten gjort ( i tidligere forhold da selvfølgelig). Og dette har jo da bikket litt over til at mannen min tror jeg ikke VIL ha sex. MEn det har jo ingeting med det å gjøre.- Han er ikke noe glad i å kysse og kline, så kan liksom ikke begynne med det heller.

Skjønner ikke helt jeg. Hvorfor tar du ikke bare intiativ da? Ikke rart han tror at du ikke vil ha sex hvis du aldri tar intiativet..

Men blir jo så klart litt vanskeligere hvis han ikke liker å kysse og kline.

Skrevet
Hei.

Har han ikke penis.

Skrevet

Sett deg oppå han? Hehe...hvordan da? Bare begynne å ri han uten forvarsel? :ler:

Skrevet
Sett deg oppå han? Hehe...hvordan da? Bare begynne å ri han uten forvarsel? :ler:

Det gjør dama mi. Bærre lekkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...