Gjest TS Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 At det skal være så vanskelig å komme over en eks... Det er to år siden det ble slutt, og jeg er i nytt forhold og har det kjempebra. Allikevel stikker det skikkelig i hjertet når jeg ser bilder av han. Og jeg tenker at vi hadde det så jævlig fint sammen. At han var så perfekt. Har hatt flere kjærester før han, men med de var det ikke slik. Men denne eksen, han var noe meget spesielt.... Det blir aldri oss igjen. Jeg vil jo ikke det heller. (var jo en grunn til at det ble slutt) Jeg lurer på når dette vil gå over jeg Eller er det enkelte mennesker som man aldri klarer å komme helt over?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 At han var så perfekt? Like greit at dere ikke er sammen lenger. Du ahr det mye bedre med noen du ikke idealiserer.
Gjest Leken Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Selektiv hukommelse kalles det, man husker de positive tingene og glemmer alt det andre tullet.
Pokahonta Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 man må bare leve med det, tror jeg. SAAAAAKTE men sikkert forsvinner det..
Gjest TS Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 At han var så perfekt? Like greit at dere ikke er sammen lenger. Du ahr det mye bedre med noen du ikke idealiserer. Kanskje sant Jeg idealiserer han... Gjorde det da vi var sammen også. Han var bare perfekt han. Slik var det. Nye kjæresten er bra på så mange andre måter. men ikke den samme måten. Tenker ikke så mye på eksen, og 3-4 ganger i året opplever jeg at jeg får helt vondt i hjertet av å tenke på han, og at det ikke ble oss. Det er en merkelig følelse, for jeg kjenner den fysisk.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Du har vært sammen med din skjebnevenn. Dette trenger ikke å være en drømmekjæreste nå, men den personen som er bestemt for deg til slutt. Har opplevd det samme. Helt umulig at det forholdet kunne fungere, men likevel føler begge 2 at det på en måte før eller senere skal være oss to. Vi kunne ikke tenke oss å prøve igjen nå. Det ville være helt bortkasta. Enkelt sagt er det dere som er fullkomne for hverandre, men dere er ikke klar for hverandre ennå. Det kan også være slik at dere ikke var bestemt å være et par men hverandres beste venner. Hvem vet, mer mellom himmel og jord enn vi aner
Gjest virvelvind Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Mulig han var din første ekte kjærlighet og derfor vanskelig å gi slipp på. Jeg har det slik med en eks av meg, selv om jeg ikke liker ham lengre som person, og aldri kunne tenkt meg å bli sammen med ham igjen så stikker et litt hvis jeg ser ham på avstand eller ser et bilde. Vi hadde det bare så fantastisk på alle måter DEN gangen. Pluss at bruddet egentlig bare var tull, ingen av oss ville det på den tiden. Frustrerende siden jeg vet at det ikke ville fungert den dag i dag uansett siden begge har forandret seg for mye. Endret 20. januar 2009 av virvelvind
Papaya84 Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Slik hender det at jeg tenker om en av mine ekser også. Selv om jeg nå er i et perfekt forhold med en jeg elsker og vi har det kjempebra sammen. Tror det kommer av minner av alt det positive:) Kanskje det ikke er han, men tiden da du var sammen med han du savner.. Tror vi har lett for å tenke at alt var mye bedre i "gamledager" Syns også virvelvind har en spennende teori:)
MissStiles Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Mulig han var din første ekte kjærlighet og derfor vanskelig å gi slipp på. Jeg har det slik med en eks av meg, selv om jeg ikke liker ham lengre som person, og aldri kunne tenkt meg å bli sammen med ham igjen så stikker et litt hvis jeg ser ham på avstand eller ser et bilde. Vi hadde det bare så fantastisk på alle måter DEN gangen. Pluss at bruddet egentlig bare var tull, ingen av oss ville det på den tiden. Frustrerende siden jeg vet at det ikke ville fungert den dag i dag uansett siden begge har forandret seg for mye. Jeg likte også denne. Jeg tenker også av og til min første kjærlighet. Vi har vært venner siden bruddet og han har kjæreste nå. Det hender at jeg tenker på han men det har gått så mange år siden vi var sammen så jeg tenker ikke på det lengre å bli sammen med han igjen. Jeg gjorde det en stund etter bruddet men ikke å lengre. Han har forandret seg og er ikke den samme personen lengre. Ikke vondt ment, men jeg liker han bare som en venn.
Musicman Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 At det skal være så vanskelig å komme over en eks... Det er to år siden det ble slutt, og jeg er i nytt forhold og har det kjempebra. Allikevel stikker det skikkelig i hjertet når jeg ser bilder av han. Og jeg tenker at vi hadde det så jævlig fint sammen. At han var så perfekt. Har hatt flere kjærester før han, men med de var det ikke slik. Men denne eksen, han var noe meget spesielt.... Det blir aldri oss igjen. Jeg vil jo ikke det heller. (var jo en grunn til at det ble slutt) Jeg lurer på når dette vil gå over jeg Eller er det enkelte mennesker som man aldri klarer å komme helt over? Hadde han mye penger? Hadde han stor penis?
Gjest LindaE Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 At det skal være så vanskelig å komme over en eks... Det er to år siden det ble slutt, og jeg er i nytt forhold og har det kjempebra. Allikevel stikker det skikkelig i hjertet når jeg ser bilder av han. Og jeg tenker at vi hadde det så jævlig fint sammen. At han var så perfekt. Har hatt flere kjærester før han, men med de var det ikke slik. Men denne eksen, han var noe meget spesielt.... Det blir aldri oss igjen. Jeg vil jo ikke det heller. (var jo en grunn til at det ble slutt) Jeg lurer på når dette vil gå over jeg Eller er det enkelte mennesker som man aldri klarer å komme helt over? Det er 9 år siden det vart slutt imellom meg og min første kjærlighet, har nå vart i et forhold i 7 år snart, men hender fortsatt at jeg tenker på min første kjærlighet, så eg trur nok at e en person spesiell nok førr en, så e eg ikke heilt sikker på om man nån gang kommer heilt over den person. Men d vil jo ikke sei at man ønsk å gå tilbake tell den person da
Gjest TS Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Tusen takk for mange flotte svar Så snille dere er som svarer meg Han hadde ikke spesielt mye penger, men penisen... trenger ikke si mer Jeg tror ikke det er den tiden jeg savner så mye, men HAN. Hele forholdet vårt gikk vi liksom å ventet på å starte livet vårt sammen. Flytte sammen, gifte oss, få barn. Han var nok min første ordentlig kjærlighet, selv om jeg ikke trodde det da, for jeg hadde hatt flere forhold tidligere, et på et år og et på to år, og endel korte. Det kan også være at jeg innerst inne visste at det aldri kunne bli oss, og da var han på en måte litt uoppnåelig, litt spennende. Men faen, så deilig han var..... (selv om det kun var jeg som syntes det ) Jeg lurer på hva han tenker om meg...? Jeg vet jo at han syntes at jeg var verdens deiligste også, på den tiden. Men lurer på om jeg har satt like dype spor hos ham. :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå