Gå til innhold

Hei! Jeg er ny :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ny her inne, tenkte bare å presentere meg! Jeg er 25 år, bosatt i Oslo. Jeg registerte meg inne her for å dele litt erfaringer og snakke litt shit chat med andre jenter og gutter om det er noen her inne !

By the way så er jeg nå på dateren med en kar. VI har datet i ca en mnd. Jeg er så usikker på åssen jeg skal "oppføre" meg. Jeg vil ikke virke kjedelig, og vise at han har meg riktig enda. Men det er så forbanna vanskelig å være kostbar. Hvorfor må man spille sånne teite spill?

Noen som er eller har vært i ¨lignenede situasjon?

Blossom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:velkommen: til kg. Håper du vil trives her :)

Agående daten din: Vær deg selv, det er alltid best.

Skrevet
jeg er ny her inne, tenkte bare å presentere meg! Jeg er 25 år, bosatt i Oslo. Jeg registerte meg inne her for å dele litt erfaringer og snakke litt shit chat med andre jenter og gutter om det er noen her inne !

By the way så er jeg nå på dateren med en kar. VI har datet i ca en mnd. Jeg er så usikker på åssen jeg skal "oppføre" meg. Jeg vil ikke virke kjedelig, og vise at han har meg riktig enda. Men det er så forbanna vanskelig å være kostbar. Hvorfor må man spille sånne teite spill?

Noen som er eller har vært i ¨lignenede situasjon?

Blossom...

Velkommen hit til KG!!!

Jeg synes også du bare skal være deg selv. Ikke prøv å være noen du tror han liker. Det blir bare feil. Lykke til!

Skrevet
Velkommen hit til KG!!!

Jeg synes også du bare skal være deg selv. Ikke prøv å være noen du tror han liker. Det blir bare feil. Lykke til!

Takk for svar!! =) Ja, det er vel det beste å bare være seg selv... jeg og kjærlighet = bom ! sånn har det alltid vært. slitsomt... ender vel opp alene, og må lure noen til svangserskap fordi jeg er singel 40 åring :) hahahaha

Skrevet

Tråden er ryddet. Se reglene.

Strix -mod-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...