Blossomgirl Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 jeg er ny her inne, tenkte bare å presentere meg! Jeg er 25 år, bosatt i Oslo. Jeg registerte meg inne her for å dele litt erfaringer og snakke litt shit chat med andre jenter og gutter om det er noen her inne ! By the way så er jeg nå på dateren med en kar. VI har datet i ca en mnd. Jeg er så usikker på åssen jeg skal "oppføre" meg. Jeg vil ikke virke kjedelig, og vise at han har meg riktig enda. Men det er så forbanna vanskelig å være kostbar. Hvorfor må man spille sånne teite spill? Noen som er eller har vært i ¨lignenede situasjon? Blossom...
Gjest Ulva35 Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 til kg. Håper du vil trives her Agående daten din: Vær deg selv, det er alltid best.
MissStiles Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 jeg er ny her inne, tenkte bare å presentere meg! Jeg er 25 år, bosatt i Oslo. Jeg registerte meg inne her for å dele litt erfaringer og snakke litt shit chat med andre jenter og gutter om det er noen her inne ! By the way så er jeg nå på dateren med en kar. VI har datet i ca en mnd. Jeg er så usikker på åssen jeg skal "oppføre" meg. Jeg vil ikke virke kjedelig, og vise at han har meg riktig enda. Men det er så forbanna vanskelig å være kostbar. Hvorfor må man spille sånne teite spill? Noen som er eller har vært i ¨lignenede situasjon? Blossom... Velkommen hit til KG!!! Jeg synes også du bare skal være deg selv. Ikke prøv å være noen du tror han liker. Det blir bare feil. Lykke til!
Blossomgirl Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 Velkommen hit til KG!!! Jeg synes også du bare skal være deg selv. Ikke prøv å være noen du tror han liker. Det blir bare feil. Lykke til! Takk for svar!! =) Ja, det er vel det beste å bare være seg selv... jeg og kjærlighet = bom ! sånn har det alltid vært. slitsomt... ender vel opp alene, og må lure noen til svangserskap fordi jeg er singel 40 åring hahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå