Gjest Gjest_Snart mamma_* Skrevet 20. januar 2009 #1 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg må mest sannsynlig bytte ut min Mini Cooper S, med en litt mer familievennlig konebil.. Det frister ikke såå veldig, men det må nok til.. Jeg har kikket litt rundt på nettet etter en erstatter, men finner følgelig ikke noen tøff, kul og naturlig etterfølger. Er muligens også blitt litt kresen Er det noen som har noen tips ang en mulig erstatter, og ellers erfaringer med "gode konebiler"... (Liker ikke å kalle det konebil da, men det er vel det det er...) På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 20. januar 2009 #2 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd med vår Peugeot 307 SW, der kan setene flyttes bak og taes ut og legges ned og alt mulig. Den kan til og med gjøres om til en 7-seter om man vil (og har penger). I tillegg synes jeg den er pen, vi har glasstak, det elsker ungene. Gjør også at det blir mye lysere og triveligere inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zadja Skrevet 20. januar 2009 #3 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har heller ikke sett noen tøffe, kule konebiler, men det er kanskje fordi den skal først og fremst være praktisk? Min svigerinne kjører Toyota Corolla Verso og er veldig fornøyd med den, god plass og i følge henne en god "konebil". Jeg selv har ikke konebil fordi jeg ikke har barn, men vi kjører også Toyota og er veldig fornøyd, aldri noe tull med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 24. januar 2009 #4 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei Denne kunne eg tenkt meg som konebil, den har 4 seter og er ikkje dyr. Også ser den kul ut http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 24. januar 2009 #5 Del Skrevet 24. januar 2009 Min tanke var..."harry" og "rånebil"...men det er nå berre mi ukyndige meining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 24. januar 2009 #6 Del Skrevet 24. januar 2009 Jaja....hver sin smak...., men heller denne enn en Toyota Corolla, kjedeligere bil finnes ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 24. januar 2009 #7 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei Denne kunne eg tenkt meg som konebil, den har 4 seter og er ikkje dyr. Også ser den kul ut http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Får du plass til barnevogn i den? Tviler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 25. januar 2009 #8 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanskje ikkje ?! Men familiebil med plass til barnevogn, det må jo bli en stasjonsvogn da Denne her da ? Den har i alle fall plass til barnevogn, sikkert to også !! Og større bagasjerom enn i Omega skal du lete lenge etter... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå