Gå til innhold

Bilbytte

Gjest Gjest_Snart mamma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snart mamma_*

Jeg må mest sannsynlig bytte ut min Mini Cooper S, med en litt mer familievennlig konebil.. Det frister ikke såå veldig, men det må nok til..

Jeg har kikket litt rundt på nettet etter en erstatter, men finner følgelig ikke noen tøff, kul og naturlig etterfølger. Er muligens også blitt litt kresen :)

Er det noen som har noen tips ang en mulig erstatter, og ellers erfaringer med "gode konebiler"...

(Liker ikke å kalle det konebil da, men det er vel det det er...) :)

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med vår Peugeot 307 SW, der kan setene flyttes bak og taes ut og legges ned og alt mulig. Den kan til og med gjøres om til en 7-seter om man vil (og har penger).

I tillegg synes jeg den er pen, vi har glasstak, det elsker ungene. Gjør også at det blir mye lysere og triveligere inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sett noen tøffe, kule konebiler, men det er kanskje fordi den skal først og fremst være praktisk?

Min svigerinne kjører Toyota Corolla Verso og er veldig fornøyd med den, god plass og i følge henne en god "konebil".

Jeg selv har ikke konebil fordi jeg ikke har barn, men vi kjører også Toyota og er veldig fornøyd, aldri noe tull med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...