Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Samboeren min har vært utro med sin eks. Jeg har gitt henne full frihet til å treffe han, men har forutsatt at hun forteller det. I min verden er det ok å treffes på en kafe over en kopp kaffe. Så viser det seg at hun har truffet han jevnlig i et halvt års tid. De har vært ute på restauranter og pub til langt på natt. I tillegg nachspiel og to overnattinger hos han der de har hatt nærhet, men ikke sex. Det er to konkrete forhold som hjernen min ikke får fred med, og jeg møter ingen forståelse: De tusener av kroner som hun har spandert i regninger på byen - på han At de har vært ute med felles venner som selvfølgelig har blitt bedt om å holde kjeft. Jeg føler meg så ydmyket at det vrir seg i tarmene. Ellers klarte jeg ganske fort å forsone meg med tanken på de to sammen i en seng, og jeg orker ikke å spekulere på om de hadde sex eller ikke. Hvorfor møter jeg ingen forståelse fra henne?
Gjest fordi Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Da må hun gå i seg selv og innrømme at hun har bæsja så jævlig på leggen at det lukter dritt lang vei. Og det er det svært få som gjør frivillig dersom de aner at de bare kan overkjøre motparten og kanskje slippe unna med det! SPARK henne og gå videre!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hvis du har samme kvinnesyn som en annen mann her inne, skjønner jeg henne godt, jeg. Hadde sikkert gjort det samme selv under visse omstendigheter, selv om jeg aller helst dumper fyren, da. Hvis du derimot er en bra mann som respekterer henne kan jeg bare si: Hun fortjener deg ikke. Hun oppfører seg egoistisk og barnslig, og derfor får du heller ingen forståelse fra henne. Spørsmålet er: Trenger du forståelse fra et slikt menneske, vil du i det hele tatt ha et liv sammen med noen som er sånn?
Cognizance Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 , og jeg møter ingen forståelse: Dette høres ikke bra ut på en flekk. Jeg tror du allerede har tapt. Beste for deg er å komme deg ut tidligst mulig, slik at du unngår å tape mer selvrespekt enn nødvendig. Tror jeg da. Upresis vitenskap dette, hobby-psykologi på et forum.
Gjest Gjest_Lille Trille_* Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 ÅÅÅ.. du høres ut som en fin fyr!! For en dust dame som utnytter deg på den måten!!! Kjenner jeg blir sur laangt inni margen!! Vær så snill å ta snippesken din og gå! Du kan ikke la henne behandle seg sånn! La henne surre rundt med eksen, mens du går videre til noen du kan stole på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå