Gå til innhold

er du gother?  

1. 1. er du gother?

• ja
      0
    • nei
      24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her inne som er gothere? spør bare av nysgjerrighet, :) syns nemlig gotherne har blomstret veldig oppp i det siste, har blitt så mange av dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

det er en motetrend... det vil gå over igjen

Skrevet

Langt ifra.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg hverken sitter på kirkegården og skriver poesi mens jeg risper kutt i armen og tar en slurk rødvin og hører på nightwish i natten, så nei.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Gothere har vi da hatt siden midten av 1800-tallet, så jeg tror ikke det er noe som er forsvinnende.

Men jeg synes det er litt merkelig, at de bruker som argument at de vil fri seg fra det samfunnet hvor ingen tør være individuelle, hvor alle streber etter å se mest mulig lik ut som sine forbilder - mens de selv ikke akkurat ser så utrolig forskjellig ut fra hverandre, all dressed in black.

Har du sett en gother, så har du sett dem alle.

Skrevet

Har vært på Gotham Nights og eier nok noen gothaktige plagg, men er ingen utpreget gother av den grunn.

Skrevet

Aldri vært, kommer heller aldri til å bli...

Skrevet

Aldri vært, blir aldri :briller:

Gjest Starya
Skrevet

Synes goth er stilig, jeg. Men ikke på meg. Overhodet ikke.

Skrevet

Synes for det meste goth ser trasig ut. :-?

Skrevet

Var punkgother for vel ti års tid siden. Fikk barn med en også. Hun tok naturligvis motsatt vening og digget lenge alt som var rosa, og er stor tilhenger av disco og listepop... :hoho:

Er fremdeles veldig glad i svart og liker fremdeles mye samme musikken. Jeg bare liker mye mer enn jeg tilstod dengang, skjønner? :lol:

Ble nok mest lei nettopp uniformeringen. Poenget var at man var totalt fri, ubundet av konvensjoner og kunne kle seg som man ville. Så lenge det var sort og av rette design...

Er nok en friere sjel idag. I sort humel treningsbukse og grå topp med glitterskrift. :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...