Gå til innhold

Hvor mye tid tilbringer dere med samboeren?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kaktus_*
Skrevet

Dere som er samboere, hvor mye tid tilbringer dere med samobern deres??

Hvor ofte finner dere på ting sammen??

Er det slik at dere finner på ting hver for dere for det meste og er med hverandre av og til, eller???

Nysgjerrig på hvordan andre har det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og sambo finner på veldig mye sammen. Hender seg jo at vi finner på ting hver for oss, men mestparten av tiden gjør vi ting sammen. Og begge trives med det.:)

Skrevet

Det varierer jo fra uke til uke det; Noen uker har vi kanskje bare en eller to kvelder sammen, mens andre har vi nesten alle... Er vi slitne etter mye jobb og stress, kan vi likegodt ligge på sofaen å se tv sammen, eller han sitte ved pc'en, mens jeg leser eller driver med no anna... Vi er jo sammen for det... Noen ganger drar vi alene på byen eller på fest, andre ganger drar vi sammen...

Gjest ¤bella¤
Skrevet (endret)

Vært sammen i snart 9 år og samboere i straks 6 av dem.

Vi har de fleste kvelder på ukedagene sammen. Spise jo middag sammen hver dag, så sant han ikke jobber overtid, eller jeg har kveldsvakt.

Slitne etter lange dager på jobb. I helgene er oftest sammen da også, med da har vi ofte venner på middag, eller er ute på kino, på fest e.l. Sammen eller aleine.

Nå som formen min er så dårlig (sliter med kraftog bekkenløsning) finner vi vel ikke akkurat på de størte krumspringene, og driver vel for det meste med redebygging :)

Endret av ¤bella¤
Skrevet

Gi gjør lite sammen ute, men om kvelden sitter vi hjemme sammen. Hender vi finner på noe hjemme da :nigo:

Skrevet
Dere som er samboere, hvor mye tid tilbringer dere med samobern deres??

Hvor ofte finner dere på ting sammen??

Er det slik at dere finner på ting hver for dere for det meste og er med hverandre av og til, eller???

Nysgjerrig på hvordan andre har det...

Vi har veldig varierende uker. Jeg er student med to deltidsjobber og han jobber fulltid med mye overtid, så vi er glade når vi ser hverandre i grunn. Enkelte uker hvor han jobber lite overtid, finner vi på noe på kvelden på hverdagene også. Og vi forsøker alltid å spise middag sammen. På grunn av de hektiske hverdagene, så tilbringer vi som oftest hele helgen sammen. Så klart, jeg har mine jentekvelder og han drar på lan hos gutta også. Det hele er litt til og fra. Noen ganger drar vi alene på kino, andre ganger er vi med felles venner/vennepar. Et lite triks vi har forsøkt oss på er kino og sånne ting i hverdagen. Da kan man på en måte slappe av med god samvittighet i helgen, og bare ligge hjemme og daffe sammen.

Likevel så har jeg ofte dårlig samvittighet for at vi nesten ikke har sett hverandre. Det blir så deilig å bli ferdig med disse studiene og skaffe seg 8-16jobb! ;)

Skrevet

Sambo jobber veldig mye for tiden, og har gjort det de siste par årene, så vi ser veldig lite til hverandre på hverdagene i forhold til folk som har 8-4 jobb. Men vi spiser middag sammen hver dag (vi har middag i tiden mellom 20:00-22:00, bor i Sør-Europa.) og har noen timer sammen før vi legger oss. I helgene så jobber sambo kort dag en av dagene (yey...) og den andre dagen er min, til å planlegge slik som jeg vil. Så en av dagene så finner vi på noe sammen, som kino, tur til byen, spise ute, dra et sted osv.

Skrevet (endret)

samboeren min jobber turnus anne hver måned, men den måneden han er hjemme så er vi så og si med hverandre hele tiden. Når jeg jobber så er vi jo ikke sammen, menvVi går på trening 6 dager i uken, så er det hjem å lage mat og slappe av på sofaen. av og til leier vi en film en av dagene i uka, helgene blir det av og til ut - vi går aldri på byen uten hverandre, eller hjem til foreldrene hans også er vi ute å reiser en del.

Men vi er mye sammen ja :)

Endret av coth
Gjest Gjest_bb_*
Skrevet

Vi har vært samboere i åtte år, ingen barn. Dersom ikke jeg må jobbe sent, eller han er ute og reiser med jobben (begge deler skjer iblandt), så er vi sammen kanskje halvparten av kveldene i uka, og finner på noe hver for oss andre halvparten. Helgene tilbringer vi vanligvis sammen, men kan gjerne reise bort hver for oss også (helgetur for å besøke venner etc). Kan gjerne ta en tur på byen med egne venner også da.

Skrevet

Vi har vært samboere i tre år nå, og er vel for det meste sammen. Jeg jobber noen ganger kveld, da er vi naturlig ikke sammen, men ellers er det hver kveld utenom kanskje en i uka. Vi finner sjelden på noe spesielt. Er som regel bare hjemme, spiser middag, ser på tv, prater, sitter hver for oss på dataen, koser, gjør husarbeid, handler. Sånne vanlige ting. Men i helgene finner vi som regel alltid på noe. Sammen med andre par, på shopping, hjemme hos foreldre, kino, spiser ute. Vi liker å være sammen.

Skrevet

Vi er sammen nesten hele tiden vi:) På dagen i ukene er vi jo på skole og jobb, men på kveldene og helgene er vi stort sett sammen mesteparten av tiden. Det hender han drar på turer alene, men jeg er som oftest med. Mange vil sikkert si at dette er usunt, og kanskje er det det også, men vi føler oss veldig sunne sammen :yvonne:

På kveldene lager i mat, går tur med hunden, ser på tv/film/spiller ps2. Eller tar en skitur på vinteren og spiller fotball om sommeren. I helgene drar vi ofte på teltturer eller hytteturer. Noen ganger kan vi bare ligge og glane sport en hel dag :popcorn:

Det hender selvfølgelig at det går ei kule varmt hos oss, men det går fort over.

Så sånn har vi det:)

Skrevet

Vi er sammen nesten hele tiden. Etter jobb vel og merke. Da er vi stort sett hjemme, ser på tv, lager mat, ser film, på nettet osv. Det hender seg at vi finner på ting hver for oss, som at han stikker å besøker en kompis eller jeg ei venninne, men det er ikke ofte. Vi har flest felles venner, så det er naturlig at begge drar om vi har anledning.

Skrevet

vi har vært sammen i 8 år, og er nok langt mindre sammen enn mange andre par(tror jeg ihvertfall.) mye av grunnen til dette er fordi han har vanskelig for å si nei til jobb, og fordi han har ønsket å jobbe inn mest mulig for å sikre en grei økonomi i perioder hvor det har vært så som så med inntekt far min side.

han studerer/jobber(og har jobbet ofte dobbelt når han har kun jobbet).

de siste årene har han jobbet nesten hver helg, og vi trener begge flere ganger i uken.

jeg har drevet med frivillig arbeid oppigjennom, så det har tatt alt fra endel tid til litt tid.

vi er nokså forskjellige i hva vi mener er å "være sammen" - og dette er nok mer et problem for meg enn for han. så vi har gått mange runder på det.

det blir veldig mye kosing og nærhet, men ikke så mye sosial omgang per se.

jeg vil ha mer av det, og jeg merker han også liker å gjøre ting sammen, så det handler bare om prioriteringer. :=)

men når jeg selv jobbet endel overtid, og det plutselig var han som ble sittende alene hjemme - da ble han mye flinkere til å prioritere tid for oss og har igrunnen fortsatt med det i ettertid.

jeg har også vært mye syk, så det er nok noe av grunnen til at det ikke har blitt mye turer og aktiviteter.

men vi prøver å ta oss en ferie ei gang i året, og da er det jo alle kjæresteklisjeer samlet på rekordtid.

så vi er det paret alle andre liker, fordi vi ikke henger med hverandre hele tiden:P

Skrevet

Vel, omtrent hver eneste kveld. Kanskje ikke så bra, men sånn er det nå!

Vi er hjemmekjære, syke og slitne, så da koser vi oss hjemme til vi er på topp igjen. Møter vi folk er det ofte sammen. Familie eller vennepar. Vi hadde sikkert hatt veldig sunt av å ha et liv hver for oss også, men det kommer vel med energinivået. :)

Gjest Gjest_ninja_*
Skrevet
så vi er det paret alle andre liker, fordi vi ikke henger med hverandre hele tiden:P

Hehe, vi er også sånn. Selv om vi elsker å være sammen, så er vi svært bevisste (kanskje litt mye av det gode) på å ha hvert vårt liv og å ikke glemme vennene våre. Så vi drar på ferier med andre (selv om vi tar "langferiene" sammen), har hver våre hobbyer, hver våre vennekvelder etc etc. Og får masse "skryt" av våre venner for at vi ikke er som "alle andre par" som kun beveger seg utenfor kjærestesfæren max en gang i måneden. Men som sagt tror jeg kanskje vi er litt for bevisste på dette, vi er jo egentlige veldig glade i å være sammen med hverandre. Selv om jeg elsker å være sammen med vennene mine, så er det nok ikke fritt for at vi begge er redde for å få høre at vi nedprioriterer venner og hobbyer for å være sammen med kjæresten. Men slik blir det jo naturlig da..

Skrevet

Vi er sammen nesten hele tiden og vi trives veldig godt med å ha det sånn begge to!

Vi ser film, spiller tv-spill, lager mat sammen, går turer, pusser opp, koser. Av og til drar vi på et show en helg, går ut på kino, handleturer ol. Prøver å få besøkt litt venner både i ukedagene og i helgene, men det blir mindre og mindre da de aldri har tid.

Bruker mye tid på hverandre og en del på familien.

Skrevet
Det varierer jo fra uke til uke det; Noen uker har vi kanskje bare en eller to kvelder sammen, mens andre har vi nesten alle... Er vi slitne etter mye jobb og stress, kan vi likegodt ligge på sofaen å se tv sammen, eller han sitte ved pc'en, mens jeg leser eller driver med no anna.

Signerer :)

I tillegg til at vi drar på kino sammen osv.

Skrevet

Mye egentlig. Noen timer hver for oss hver ettermiddag.

Vi har 2 egt så litt å boltre oss på. Godt det. Vi er veldig forskjellige egentlig.

Hver kveld er det litt kos foran tv...litt kveldsmat, dusj og sove...

Reiser ofte korte romantiske turer sammen oxo, så man blir jo ikke lei...

Vært sammen i snart 8 år.

Møter aldri familiene våre sammen. Ække gift så da er det greit å slippe våre respektive svigers enn så lenge... eller hva?

Helgene er jeg med mine herlige venninder, han med sine barske kamerater på kveldstid. Alltid helge-frokost her i huset, diskuterer uken som gikk, osv...

Helt nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...