Gjest Christabelle Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ja; jeg har lyst på noe nytt. Om det er neglelakk, mascara, sjampo, skrubb, neglefil eller whatever, spiller ingen rolle. I det hele tatt, den ultimate investeringen. Tingen du tar med på en øde øy, om du vil. Hvis jeg skal anbefale noe, vil det nok være Body Shop's Body Butter, i Shea. Den er kjempedeilig! (Flere enn meg som synes skrubben lukter wienerbrød?) Endret 20. januar 2009 av Christabelle
Pjukset Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Jeg må anbefale fuktighetsbomben av en ansiktsmaske fra Chanel. Kostbart, men definitivt verdt det. Luksus
Fat Sally Lee Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hvis du har langt hår vil denne saken eliminere brukne hårstrå og knuter
Norbertine Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Tigi S-factor sjampo, balsam og hårkur (smoothening shampo og balsam, serious conditioner hårkur) http://www.lookfantastic.com/hair/tigi-s-factor Er utrolig fuktgivende, greier meg ikke uten.
Gjest dalieo Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Fudge 1shot, en hårkur som ikke skal skylles ut. Man skal egentlig bare bruke den 1 gang i uka maks, men jeg bruker den minst 2 Hvis håret er tørt er det bare å spraye èn gang, også blir det mykt og glansfullt. Også lukter den nydelig! *skryte*
Gjest *lucky* Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Foundation fra denne siden http://meowcosmetics.com/Foundation.htm I flawless feline. Er den beste jeg har testet! Passer antagelig best til litt fet hud så har du det er det bare å bestille prøver herfra!!
Gjest Gjest_Tirill_* Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Jeg anbefaler passion fruit sugar cane body scrub soap fra Exclusive organic care. Er utrolig frisk og gir garantert en SPA opplevelse. Dette produktet ble anbefalt i Costume og da bare måtte jeg prøve.
laperla Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Moringa body scrub fra The Body Shop lukter nyydelig. Også blir huden så myk og glatt etter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå