Gjest Gjest_Theo_* Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 De siste to dagene så har jeg hatt kraftige smærter i magen... Det kan hende at jeg må fjærne blindtarmen min. Kan dette føre til at dama blir utro???
LukaFrost Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Seriøst? Hva i allverden får deg til å tro at dama di vil være utro om du fjerner blindtarmen? Jeg kjenner ikke til noen som har blindtarm på sjekklista si.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Alle damer kan være utro. Når du er på sykehuset har hun en gylden mulighet. Her ville nok de fleste slått til!
Phaedra Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Alle damer kan være utro. Når du er på sykehuset har hun en gylden mulighet. Her ville nok de fleste slått til! Det var nok akkuratt dette svaret han var ute etter
Gjest Flode Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 (endret) De siste to dagene så har jeg hatt kraftige smærter i magen... Det kan hende at jeg må fjærne blindtarmen min. Kan dette føre til at dama blir utro??? Seriøst?? Jeg ville hvertfall aldri vært sammen med en uten blindtarm!!! Endret 20. januar 2009 av Flode
Jade Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 De siste to dagene så har jeg hatt kraftige smærter i magen... Det kan hende at jeg må fjærne blindtarmen min. Kan dette føre til at dama blir utro??? Nei, men det kan føre til at du blir utro. For ikke å snakke om ufrivillig innmelding på diverse sjekkenettsteder. Du kan bare be dama om tilgivelse med det samme!
Gjest Pest Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Det spørs om operasjonen påvirker størrelsen din.
Cognizance Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Eksen min var utro etter at jeg tok blindtarmen. Ho tente ikke så mye på meg lenger, forklarte ho det med. Jeg har en teori om at noen damer ikke takler det at mannen ikke har blindtarm. Endret 20. januar 2009 av Cognizance
Gjest Gjest_gjestine_* Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Fantastisk svar til et skikkelig svadainnlegg!!! Get a life a TS!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå