Gå til innhold

Til dere som har hatt analsex:

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nervøs_*
Skrevet

Pinlig spørsmål men... hadde blitt takknemlig for svar! Dette er liksom ikke noe man spør venner om...

Dere som har hatt analsex, kom det avføring på pikken/kondomet eller ut? Analsex er kjærestens største fantasi, og jeg har veldig lyst til å prøve det. Er spennende og nytt. Men er ingenting som er så usexy som avføring da, så er redd for at det skal bli vakum og det bare skal falle ut eller noe sånn, uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøm deg godt en god stund før, så bør det ikke være et problem. Du kan også kjøpe en analdusj for å vaske deg innvendig, eller putte en finger eller noe inn for å sjekke.

Har uansett aldri skjedd meg at det bare "faller ut" :ler:

Det verste som har skjedd meg er at det kommer litt rester på pikken, men det kan som sagt lett unngås om du har tømt og vasket deg.

Jeg har også hatt angst for det samme, og det går fort utover nytelsen. Greit å ha det med en fyr du er trygg på, jeg vet at kjæresten min bryr seg lite og har null hemninger når det gjelder kroppslige ting og da slapper jeg mer av og.

Skrevet

Det skjer og det skjer ikke. Kan ligge rester i små "lommer" i tarmen som løser seg opp når det kommer glidekrem på. Og da kan det komme litt på kondomet etterpå.

Men leker man der bak, så er det liksom en del av dealen, syns jeg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Gjør det i dusjen. Bruk kondom. Bruk dusjen fremme og slipp gubben til bak så blir dere begge fornøyd tipper jeg.

Skulle dere være uheldige er det ikke verre enn at dere vasker dere, og slapper av.

Skrevet

Har hatt analsex mange ganger og det har aldri kommet ut noe etterpå, eller på kondom/penis...

Kanskje vi bare er heldig, men han vet jo uansett hvor han putter den og hva som vanligvis kommer ut.. Så veldig sjokket burde han ikke bli hvis det skjer noe ;)

Gjest Gjest_nervøs_*
Skrevet

Okei, takk for svar dere som har svart. Klarer ikke helt å være avslappa når det gjelder avføring jeg, selv om det er helt naturlig også videre. Så lurer jeg på en ting til da, hvilken stilling som er best første gang? Doggy er jo det typiske men blir det ikke bare ekstra trangt da?

Skrevet

Kjøp deg klyx eller toilax!:-)

tøm deg på forhånd!! . for om du ikke greier og være avslappet under ''akten'' så blir det ikke noe godt for deg! om du bekymrer deg for hva som KAN komme ut;-/ - og klart det er naturlig, men synes ikke det høres så delikat ut og få med suviner ;P . uansett det er ekkelt med avfør :S

mn bare lite tips- jeg har ikke prøvd det før!:P

Skrevet

Takk!!

Hvordan stilling er best første gang da, til dere som har hatt analsex?

Gjest Gjest_Rina_*
Skrevet

Doggy . Da kan du ha kontroll mens han venter paa at du dytter, slik at han bare star stille og venter, siden det forste gangen kan vaere litt ekkel folelse, sa avtal at han ikke skal pushe paa , men bare vente til du synes det er ok, at du selv velger om du skal dytte deg lenger bakover for aa fa den inn.

Skrevet

Første gang ville jeg anbefalt å gjøre det i skje-stillingen. Det er mye lettere å slappe av da, noe som er viktig.

Bruk masse glidemiddel, et par fingre osv først. Be han være forsiktig, ta inn litt og litt om gangen.

Du må ikke ligge og bekymre deg for at det skal komme rester på kondomet, da klarer du ikke å nyte det. Første gangen kan du lett få assosiasjoner til å gå på do, siden det er dette du er mest vant med når du kjenner noe hardt baki der! Men bare ta det med ro og bli vant med følelsen og nyt den.

Skrevet

Jeg har også vært veldig bekymret for dette! Men det har dog aldri hendt før... Var mest bekymret i starten og når jeg ikke har vært på do på en stund.. Da måtte jeg bare avbryte.. Hehe..

Bare gå på do før dere holder på så går det nok greit.. :)

Skrevet

Vil bare si at jeg synes absolutt det er best å ri han! Da kan jeg bestemme tempo på penetreringen også får samboer tilgang til pupper og klitoris :) Har forresten de beste orgasmene slik ;)

Skrevet

Litt i strid med hva de fleste "fagartikler" o.l. skriver om dette temaet, så kan det være veldig forskjellig fra kvinne til kvinne hva slags stilling som passer best til analsex. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å prøve seg frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...