Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet nå ikke helt om dette kan regnes som en advarsel, da jeg har mine tvil om noen andre enn meg er så sløve som jeg var i går.

Jeg hadde kjøpt en maske i engangspakning, og da jeg skulle sette i gang så jeg at den var delt i to. Flott, tenkte jeg, to stk til prisen av en! Så jeg åpner forsiktig den ene delen, og smører den rosa gjørma i ansiktet. Jeg har ganske sensitiv hud, og jeg er alltid på vakt når jeg bruker ansiktsmasker, det har hendt fler enn en gang at jeg ikke har tålt de helt. Men i går nådde det nye høyder. Før jeg fikk satt meg ned etter å ha smurt den på begynte det å gjøre helsikes vondt, og jeg løp til speilet der jeg tørket av et lite parti, og under var huden knallrød! :-?

Jeg vasket av resten, og fikk et aldri så lite sjokk, jeg så nesten hoven ut, samtidig med at jeg var rød som en hummer. Jeg fant fram pakningen igjen, for å sjekke hva det stod på den, kanskje var det en advarsel på den eller noe sånt. Men neeeeeida, det var det ikke. Derimot hadde jeg gjort en skikkelig blunder. Gjett hva? Pakningen var delt i to fordi den ene delen inneholdt ansiktsmaske (den som var igjen), og den andre delen som da minutter tidligere hadde vært over hele ansiktet mitt var til å smøre på cellulitter på lår og rompe!

:hoho:

Rødheten og hevelsen gikk ned i løpet av få timer, men jeg syns det var så pinlig at dere er de første som får høre om det.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå har du ikke en klump eller bule i hele ansiktet :ler: tenk på det du!

Skrevet

Finnes det "ansiktsmasker" til cellulitter også :o ! Vil ha, vil ha!! Hvor har du kjøpt det, Newt?

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Om ikke annet har du vel lært deg å lese nøye på pakningen til neste gang... :ler:

Kan jo slenge på en sann historie fra et parfymeri i samme gate. (Har hørt den fra henne i butikken som opplevde dette selv).

Det kom inn en dame i 40-årene og skulle ha mer av samme type krem som hun hadde kjøpt for noen måneder siden. Hun var SÅÅÅÅ fornøyd med denne kremen fordi ansiktet hennes hadde blitt så glatt og fint. Damen ble spurt om hva kremen het, men det husket hun ikke. Bare at det var av merket Clarins. Hun ble så vist alle krukkene med krem fra Clarins, men det var ingen av disse. Hun i butikken sa at det var nå litt rart, fordi at det var alle kremene som fantes i Clarins. Damen var fortsatt bombesikker på at det var dette merket, men hun sa at kremen kom i en stor flaske. Blikket hennes sveivet så over lokalet og hun utbrøt: "DER er den jo!" Hun hentet flasken, som inneholdt.... hva annet enn cellulitekrem....!

:hoho::hoho::hoho:

Hva skal man si til slikt.....?

Skrevet

Jaja, Newt. Du er i alle fall den eneste her på KG som garantert ikke har cellulitter i trynet! :ler:

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt "bevisstløs" iblant.

Her i sist uke pusset jeg tennene mine og kastet tannbørsten i søpla etterpå. Neste gang jeg skulle pusse tennene, skjønte jeg ikke hvor tannbørsten var blitt av... *sukk*

Hvis man er 38 år og ikke kan skylde det på verken ammetåke eller overgangsalder, hva kan det være da? Cellulitter??? :roll:

Skrevet
Finnes det "ansiktsmasker" til cellulitter også :o ! Vil ha, vil ha!! Hvor har du kjøpt det, Newt?

Jeg vil også ha!(til å smøre på lårene altså. Ikke i ansiktet :ler: ) Hvor har du kjøpt det?

Skrevet

Jeg kjøpte den på h&m, men det er en liten stund siden. Pakningen er knallrosa, og den er altså delt i to. Bare pass på å bruke riktig del på riktig sted da! :)

• 9 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Ha ha, jeg der fikk du deg en lærepenge!

Mannen til en bekjent av meg var tidligere ram til å forsyne seg i hennes toalettveske. En dag hadde han smurt seg inn med det han t r o d d e var fuktighetskrem.

Da han skulle på jobb og stod der så strunk og fin i uniformen sin (han er flyver) så oppdaget kona at han hadde oransje striper på kryss og tvers i hele fjeset! Det viste seg at han kvelden i forveien hadde smurt seg godt inn med konas selvbruningskrem! :hoho: Jevnt var det ikke og de måtte i full fart til med peeling og all verdens greier før han kunne gå på jobb.

Han har nå fått sin egen fuktighetskrem!

Skrevet
:hoho: Det må jeg si!! :hoho: Kunne helt sikkert gjort noe slikt selv.... :Nikke:
Skrevet

He he...minner meg på noe sambo klarte å gjøre for en stund tilbake. Det var ganske sent på kvelden og han var stup trøtt. Han måtte bare pusse tennene før han skulle hoppe i seng.

Vi bruker den blå gel-tannkremen fra Solidox. På den tiden brukte han også den blå hårgeléen fra Catzy... (dere skjønner kanskje hvor jeg vil hen nå...)

La oss si det sånn: han vet nå at Catzy hårgelé IKKE er spesielt god å pusse tennene med! Han tok nemlig feil av den og geléen... :kvalm:

Stakkar, han hadde noen gøyale grimaser da han merket det..he he... :hoho:

Skrevet

Usj, nå kom jeg også på noe som ikke var særlig godt.... hadde vært ute på byen en tur, og kom hjem og var stuptrøtt (ikke drukket noe særlig)...skulle ta av mascaraen, og klarte å ta feil av øye-sminkefjerneren og neglelakk-fjerneren...! (veldig like de to flaskene) gjett om det svidde da.. :grine:

:flau:

Skrevet

Så et intervju med Sandra Bullok for noen år siden, i forbindelse med filmen "Miss Undercover", tror jeg den het. Hun "avslørte" at hun brukte hemorroide-krem i ansiktet for å få den glatt! :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Så et intervju med Sandra Bullok for noen år siden, i forbindelse med filmen "Miss Undercover", tror jeg den het. Hun "avslørte" at hun brukte hemorroide-krem i ansiktet for å få den glatt! :o

Hun er ikke alene. Alcos Anal er et populært anti- rynkemiddel, men jeg er ikke sikker på om det anbefales brukt over tid.

Skrevet
Usj, nå kom jeg også på noe som ikke var særlig godt.... hadde vært ute på byen en tur, og kom hjem og var stuptrøtt (ikke drukket noe særlig)...skulle ta av mascaraen, og klarte å ta feil av øye-sminkefjerneren og neglelakk-fjerneren...! (veldig like de to flaskene) gjett om det svidde da..  :grine:  

:flau:

Det har jeg gjort en gang også, uten å ha vært på byen. Au...

Jennifer

Skrevet

:hoho: Godt å høre at det ikke bare er jeg som har en nysgjerrig samboer :-)

Her er han foreløpge "meritter"

Han hadde hørt at jeg snakket om peeling med en venninne, og dette skulle han også prøve. Eneste som var synd var at han brukte pimpsteinen min over hele kroppen. Skulle sett han da :-) Han visste jo at han skulle bli litt rød av å skrubbe seg, men kom til slutt tuslende til meg og spurte om det var riktig å få lange røde striper over hele kroppen. Søt han var da :-)

Selvbruningskrem : alltid spennende. Han og en kamerat syntes dette var en god ide før guttetur og smurte på godt med krem i hele ansiktet. Synd de glemte halsen og ørene. Hårfeste og øyenbryn var heller ikke noe å bry seg om mente de. Nydelig, og ingen guttetur på de 8) De så forøvrig ut som to fjortisberter med alt for mye brun foundtion :-)

Vippetanga mi måtte jo også prøves, men neste gang tror jeg sde slipper taket i vippene før de prøver å "dra og forme" som de sa, vippene oppover. Farlig farlig gutter

Maskara i øyet, spennende greier

Min beste ansiktskrem over hele kroppen, glimrende resultat :evil:

Mye fint man kan gjøre om man har en villig kamerat og litt fantasi + en kjæreste på jobb :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...