Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nothing
Skrevet

Traff en fyr som virket interessert fordi han:

- spurte om tlfnr etter første kveld

- inviterte meg på fest dagen etter

- prater lenge med meg på byen når vi treffes

- snur seg og smiler når han ser meg

- mellom billjardslagene venter han ved min side

- prater med meg resten av kvelden

- svarer på alle meld jeg sender ganske fort

Så etter 1 mnd og en uskyldig overnatting, hvor vi bare holder rundt hverandre, sier han:

Alenemødre er uaktuelle kjæresteemner. Jeg har en datter på 3 år. Jeg ble overrasket, men bestemte meg der og da for å kutte han ut.

Spørsmålet mitt er: Var han bare vennlig? Greit å vite til neste gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Kanksje han bare har lyst på en ting? Ikke noe fast?

Skrevet

Han trengte vel en der og da, vitner om dårlige sosiale anternner da, moral også er jo ikke særlig pent gjort, ja ja bra det ikke gikk så lang tid

Skrevet

Stakkars deg! Av og til står hjernen på folk i fri tror jeg.. De tenker rett og slett ikke. Og mener ikke noe. De bare presterer å såre som om de ba om en glass vann og begriper ikke selv at de har gjort noe galt engang.

Utrolig sterkt av deg å kutte ut med det samme før han rakk å gjøre større skade, hadde jeg nær sagt.

Skrevet

Det kan være han tester deg for å finne ut hvor grensene dine går. Har du vært litt passiv under veis? Ta litt styringen, menn liker det.

Det er ikke alltid slik at menn sier det de egentlig mener. Til motsetning av hva hele KS tror.

Skrevet
hele KS tror.

KG, mente jeg. Satt og leste om Tove Smaadal og krisesenteret :)

Skrevet
Det kan være han tester deg for å finne ut hvor grensene dine går. Har du vært litt passiv under veis? Ta litt styringen, menn liker det.

Det er ikke alltid slik at menn sier det de egentlig mener. Til motsetning av hva hele KS tror.

Jeg forventer at menn sier hva de egentlig mener til meg. Vanlig respekt.

Han visste godt hva han sa, test eller ikke ka er vitsen, er jo ikke direkte snillt gjort eller ka?

Skrevet
Jeg forventer at menn sier hva de egentlig mener til meg. Vanlig respekt.

Han visste godt hva han sa, test eller ikke ka er vitsen, er jo ikke direkte snillt gjort eller ka?

og da får du holde deg til snille, åpne menn.

Selv ville jeg følt meg uvel sammen med en sånn mann ettersom jeg ikke er så ukomplisert selv i en dating-setting. Heldigvis er mennesker forskjellige.

Skrevet
og da får du holde deg til snille, åpne menn.

Selv ville jeg følt meg uvel sammen med en sånn mann ettersom jeg ikke er så ukomplisert selv i en dating-setting. Heldigvis er mennesker forskjellige.

Selvfølgelig skal en holde seg til snille og åpne menn, tar gjerne litt tid før man blir kjent da, da kan slike kjedelige ting skje, men men de avslører seg relativt fort.

Skrevet
Selvfølgelig skal en holde seg til snille og åpne menn, tar gjerne litt tid før man blir kjent da, da kan slike kjedelige ting skje, men men de avslører seg relativt fort.

Jeg spiller gjerne litt teste-spill i begynnelsen jeg også, for å sjekke hvor interessert den andre egentlig er. Noen menn vil ha en dame med litt tak i, og da kan de prøve å provosere litt i begynnelsen for å se hvordan du reagerer. Noen av dem er drittsekker men drittsekker finnes da også blant de som ikke gjør sånn.

En venninne av meg fikk samme bråkjekke remsa fra en fyr, og da satte hun seg opp, så på han og sa: "Du er vel virkelig ikke så idiot at du lar verdens søteste 2-åring hindre deg i å ta meg med storm?" og lo rått. Det satte han på plass og de har hatt det bra sammen siden. Han er en kjempeflink stefar.

Skrevet

Sa du at du hadde barn med engang? Er ikke alle som liker bagasje.

Skrevet

Sa du at du hadde barn med engang? Er ikke alle som liker bagasje.

Hvis du har sagt at du har barn, er han en dritt, men hvis du ikke har fortalt det, kan du vel ikke venta at han skal være snill og åpen heller...??

Skrevet

1. Hæ må da være lov å være hyggelig med og overnatte hos jenter man ikke vil være kjæreste med også. Det er tilogmed lov å ligge med jenter man ikke vil være kjæreste med. Her har ingen gjordt noe galt.

2. Det er ikke sikkert dette gjelder alenemødre, kansje han bare ikke vil være sammen med deg. Og så var dette en lite sårende måte å si det på. Dessuten, treffer man noen man virkelig liker betyr fort slike "regler" for hvem man kan være sammen med og ikke fryktelig lite.

Gjest Nothing
Skrevet

Han visste at jeg hadde barn, men han er nok bare utrolig umoden, hehe.

Skrevet
Han visste at jeg hadde barn, men han er nok bare utrolig umoden, hehe.

Sa han noe mer enn det, den dagen, annet enn at du var uaktuell plutselig?

Hvis du virkelig liker ham, og hvis det ikke har gått altfor lang tid, så ville jeg

konfrontert ham, bestemt men ikke hissig, og spurt hva man mente med de ordene, og hvorfor han da hadde vist slik interesse for deg først.

Det er ikke rart at noen blir litt skremt og betenkt når det er et barn involvert,

han reagerte på en tåpelig og sårende måte, men han var på en måte ærlig.

Jeg ville som sagt prøvd en gang til, gi ham en sjanse til, la ham få forklare seg, og deretter kan du forklare ham hvorledes du ser på det å ha en ny kjæreste nå, slik at han forstår at det er fullt mulig!

Gjest Nothing
Skrevet
Sa han noe mer enn det, den dagen, annet enn at du var uaktuell plutselig?

Hvis du virkelig liker ham, og hvis det ikke har gått altfor lang tid, så ville jeg

konfrontert ham, bestemt men ikke hissig, og spurt hva man mente med de ordene, og hvorfor han da hadde vist slik interesse for deg først.

Det er ikke rart at noen blir litt skremt og betenkt når det er et barn involvert,

han reagerte på en tåpelig og sårende måte, men han var på en måte ærlig.

Jeg ville som sagt prøvd en gang til, gi ham en sjanse til, la ham få forklare seg, og deretter kan du forklare ham hvorledes du ser på det å ha en ny kjæreste nå, slik at han forstår at det er fullt mulig!

Takk for godt råd, men jeg leter heller videre :gjeiper:

Skrevet
Takk for godt råd, men jeg leter heller videre :gjeiper:

Noen menn er drittsekker og har fordommer. Har hørt flere menn si at alenemødre er uaktuelt. :(

Let videre! Fins mange menn der ute som er glad i barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...