Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

:tommelsmil:

Det er mye man kan smittes av på KG: For mitt vedkommende begynte det med Mulberryvesker og Chanelsminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke påvirkelig i det hele tatt. :filer:

Ikke jeg heller.... :engel:

Overhodet ikke. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjort det sånn at vi har ønsket oss både glass og service, så får man noe man har lyst på. Og det finnes mye som er enkelt og stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjort det sånn at vi har ønsket oss både glass og service, så får man noe man har lyst på. Og det finnes mye som er enkelt og stilig.

Glass og service eller glass og servise? Tilgi meg, jeg har ikke fulgt med på konteksten. Men jeg ønsker meg også sørvis! Til kvelds, til brølløps, til tirsdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant. Det minner litt om han som klagde på teksten på en av Tines kartonger (han hadde angivelig forsøkt å åpne kartongen opp ned siden det sto at den måtte vendes før åpning). Tenk å avsløre sin totalt tørre humor og mangel på fritidssysler på den måten!

Men jeg likte denne:

«En turist på en Afrikansk Safari Lodge klaget fordi han hadde sett en synlig erigert elefant og det ødela bryllupsreisen hans fordi det fikk ham til å føle at han ikke strakk til.»

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Det minner litt om han som klagde på teksten på en av Tines kartonger (han hadde angivelig forsøkt å åpne kartongen opp ned siden det sto at den måtte vendes før åpning). Tenk å avsløre sin totalt tørre humor og mangel på fritidssysler på den måten!

Men jeg likte denne:

«En turist på en Afrikansk Safari Lodge klaget fordi han hadde sett en synlig erigert elefant og det ødela bryllupsreisen hans fordi det fikk ham til å føle at han ikke strakk til.»

:fnise:

Dårlig selvtillit. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sikkert asperger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I samme gata er jo klagen fra paret der hun ble gravid i ferien. De mente det var reiseselskapets skyld og krevde erstatning. Årsak? De hadde fått dobbeltseng og ikke to enkle senger.

Ser at jeg jammer greide å skrive service og ikke servise. Tenkte nok fortsatt på mangelen av det ene på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ingen hadde sagt at det finnes fisker i havet. Barna ble skremt »

Skal man :skratte: eller :grine: eller rett og slett :murvegg: ? Jeg blir litt bekymret for menneskeheten når jeg leser sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is Fresi, live at the Opera: Så langt ingen druknede.

This is Fresi, live at P.house: Relativt overhengende I Borboni-drukningsfare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du har vel ikke tatt av deg redningsvesten? :nei:

Åh! :sur: Hvorfor har vi ikke en baderingsmiley? :sur: Den hadde kommet godt med nå. :nigo:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd på Ris og ros! Påll! :opplyser:

Jeg tør ikke. :sjenert: Jeg er sjikkeli redd for å få kjeft av Mette. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...