Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

* vinke *

Denne ryddingen din høres ut en episode av kaoskontroll.

Si meg, er HH i nærheten ? ;)

*prøver å overse mitt eget rot*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I koma etter ryddingen? Jeg har et kaotisk skriverbord foran meg som jheg gjerne skulle ha kastet litt av hvert fra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! Inspirerende og hyggelig lesning. Jeg har tatt en gjennomgang av glass og kopper i dag og dermed frigjort ca en hylle skapplass på kjøkkenet totalt.

Ørten shotsglass i diverse utgaver er det lenge siden vi har trengt (og vi har alltids noen av et annent slag om vi skulle ryke på en small), reklamekopper er ikke noe særlig å sette frem, og glass det kun er ett stk igjen av pga knusing av de øvrige kan også gå på loppis.

Og tradisjonen tro: enda en kopp til Rosalind; denne gangen engelsk porselen i hvitt og blått med snirklete hank og skål.

Vi tok en ryddesjau i kjelleren i fjor. Kjøpte plastesker med innsats og lokk på Ikea, og fikk sortert alt av stearinlys i den ene og alt av lyspærer i den andre + en for kontorstæsj som ikke trengs på arbeidsrommet. Senest i dag ga det meg glede å se på dem, der de stod så fint på rad med herlig orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha orden og system!! :grine:

(Og nå har det nok godt helt rundt for meg - jeg er ingen ryddefantast. Men det hadde vært så deilig å vite hvor tingene mine er... :flau: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare understreke at huset slettes ikke er spesielt ryddig snn ellers altså. Men inni skap og i kjeller er det faktisk ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica
Senest i dag ga det meg glede å se på dem, der de stod så fint på rad med herlig orden.

Jepp. Undervurdert glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Undervurdert glede.

Ja, jeg tenkte på deg da jeg hadde ksrevet det. Slik er det altså det føles. Men jeg er egentlig glad jeg slipper å gjøre slik mht alt som omgir meg *stress*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Ja, jeg tenkte på deg da jeg hadde ksrevet det. Slik er det altså det føles. Men jeg er egentlig glad jeg slipper å gjøre slik mht alt som omgir meg *stress*

:fnise:

Nå er jeg for eksempel veldig fornøyd. Rent hus og tom vaskekurv. Det varer dessverre ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tradisjonen tro: enda en kopp til Rosalind; denne gangen engelsk porselen i hvitt og blått med snirklete hank og skål.

Det var så koselig å få koppebilde til morgenkaffen (som egentlig er te) idag. :hjertesmil:

Men altså, Fresi var litt trist da hun kom for sent til den forrige koppeutdelingen, så om hun vil kan hun få denne i ryddepremie! Men bare hvis hun vil, altså; jeg har allerede hatt koselige dagdømmer om porselenskaffe (som egentlig er te) i den fine koppen.

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresi kan gjerne få den, men hun har jo akkurat ryddet ut så kanskje det er litt tidlig å ta nye ting inn? Fresi?

Og hvis du har nok kopper selv R., så skjønner jeg det altså, har uansett noen esker klare til loppis, så den ryker rett dit hvis du heller ikke vil ha.

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nye ting i mitt hus foreløpig. *svett* Jeg tror jeg skal planlegge litt, selv om det er temmelig tomt her. :fnise:

FRESI!

Pell deg inn i en viss blogg og avslør din synskhet!

:rope:

Har vært inne. Dessverre må hun spås i levende live, men det skal vi få ordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fresi kan gjerne få den, men hun har jo akkurat ryddet ut så kanskje det er litt tidlig å ta nye ting inn? Fresi?

Og hvis du har nok kopper selv R., så skjønner jeg det altså, har uansett noen esker klare til loppis, så den ryker rett dit hvis du heller ikke vil ha.

Jeg vil ha, jeg vil ha! :hoppe:

Tenkte bare å være snill, men skjønner at dette var et litt uegnet tidspunkt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er her man rydderapporterer for tiden: I kveld har jeg fått vasket et par kjøkkenskap og hevet diverse venneløse glass og annet som aldri blir brukt. :tommelsmil: Forhåpentligvis får jeg tatt resten av skap og skuffer i morgen.

Da gjenstår bare gjesterommet (:blink:), klesskapene (:blink: :blink:) og boden :blinkogdobbelblink: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikke hive! Loppis!
Skal levere ordentlige ting til Fretex tenkte vi, det vi har hevet er enkle glass og sånt som er for slitt til å gi bort. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk passende fottøy dersom du skal bevege deg utendørs i denne byen i helga, forresten. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg trodde at eilan hadde linket til vakker fredagsmusikk... :fnise:

Tenker at jeg skal vise at jeg har litt mer kulturell kompetanse....

:rødme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...