Daria Skrevet 17. mars 2009 #1761 Del Skrevet 17. mars 2009 Tusenfryd har jo ny fristelse å by på i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. mars 2009 #1762 Del Skrevet 17. mars 2009 Tusenfryd har jo ny fristelse å by på i år Og sånt LIKER du??? :dåne: Vel, hvis vi hadde dratt dit sammen, og du satte deg oppi den der, da hadde jeg gått til andre siden av parken for å ikke se. Jeg får ubehagelige frysninger av å se på det bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 17. mars 2009 #1763 Del Skrevet 17. mars 2009 - følelsen av at iskald luft kom inn i alle kroppsåpninger, samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. mars 2009 #1764 Del Skrevet 17. mars 2009 jeg tror jammen jeg må dra på Tusenfryd med Daria!! Så kan Krynkel og Fresi og Yihaa og Skravla og Elaastica stå nedenfor og holde vesker og hyle og se en annen vei. Livet har lært meg at man får å kunne nyte forlystelser i slike parker til fulle, må man ha med en veskebærer. At slike veskebærere ofte akker og ojer og sier "ikke ti ville hester kunne lurt meg opp i en slik" får man bare leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. mars 2009 #1765 Del Skrevet 17. mars 2009 Skal vi ikke innom Køben i sommer da...? Jo, men jeg trenger ikke å kjøre Himmelskibet av den grunn. Eller noen annen karusell, tekopp, pariserhjul eller noe som helst. Men jeg blir gjerne med i Tivoli så ditt indre barn blir glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. mars 2009 #1766 Del Skrevet 17. mars 2009 jeg tror jammen jeg må dra på Tusenfryd med Daria!! Så kan Krynkel og Fresi og Yihaa og Skravla og Elaastica stå nedenfor og holde vesker og hyle og se en annen vei. Livet har lært meg at man får å kunne nyte forlystelser i slike parker til fulle, må man ha med en veskebærer. At slike veskebærere ofte akker og ojer og sier "ikke ti ville hester kunne lurt meg opp i en slik" får man bare leve med. Er gjerne veskebærer, men ser ingen grunn til å betale dyre penger på Tusenfryd...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 #1767 Del Skrevet 17. mars 2009 jeg tror jammen jeg må dra på Tusenfryd med Daria!! Så kan Krynkel og Fresi og Yihaa og Skravla og Elaastica stå nedenfor og holde vesker og hyle og se en annen vei. Livet har lært meg at man får å kunne nyte forlystelser i slike parker til fulle, må man ha med en veskebærer. At slike veskebærere ofte akker og ojer og sier "ikke ti ville hester kunne lurt meg opp i en slik" får man bare leve med. Høres ut som en strålende plan -og veskebærere (og brilleholdere) er absolutt en fordel Jo, men jeg trenger ikke å kjøre Himmelskibet av den grunn. Eller noen annen karusell, tekopp, pariserhjul eller noe som helst. Men jeg blir gjerne med i Tivoli så ditt indre barn blir glad. Så snillt at du vil bidra til å skjemme bort mitt indre barn enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. mars 2009 #1768 Del Skrevet 17. mars 2009 Tusenfryd har jo ny fristelse å by på i år OMG Den går jeg ikke i nærheten av engang. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 #1769 Del Skrevet 17. mars 2009 Nå ble jeg sittende og se på karuseller på youtube -denne, for eksempel... *kiler i magen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. mars 2009 #1770 Del Skrevet 17. mars 2009 Nekter å se på youtube-lenker. Jeg er gladelig med på å betale Tusenfryd-billett, for å kunne glede alles indre barn. Jeg kan spise popcorn og sukkerspinn imens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 17. mars 2009 #1771 Del Skrevet 17. mars 2009 jeg tror jammen jeg må dra på Tusenfryd med Daria!! Så kan Krynkel og Fresi og Yihaa og Skravla og Elaastica stå nedenfor og holde vesker og hyle og se en annen vei. Livet har lært meg at man får å kunne nyte forlystelser i slike parker til fulle, må man ha med en veskebærer. At slike veskebærere ofte akker og ojer og sier "ikke ti ville hester kunne lurt meg opp i en slik" får man bare leve med. Det tror jeg ikke ville sagt, det ville på en måte vært unødvendig da kroppspråket mitt nok hadde røpet meg for lenge siden. Men jeg ville nok tatt deg i armen, sett deg inn i øynene og sagt innstendig: Ikke gjør det, du kommer til å døøøøh!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 #1772 Del Skrevet 17. mars 2009 Tror det kan bli en festlig Tusenfryd-dag En stor dommedagscamp plassert der det er minst utsikt til de største attraksjonene hvor de som ønsker det passer vesker og spiser sukkerspinn og diskuterer spektakulære ulykker, mens Pøbelsara og jeg og andre dristige sjeler løper rundt og har det gøy og kommer på jevnlige camp-visitter for næringspåfyll og formaninger og for å forsikre om at vi fortsatt ikke har falt ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 17. mars 2009 #1773 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg vil være med Daria og pøbelsara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2009 #1774 Del Skrevet 17. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. mars 2009 #1775 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg gleder meg allerede! Mid June? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2009 #1776 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg vil også være med som popcornspiser, veskebærer og fotograf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. mars 2009 #1777 Del Skrevet 17. mars 2009 Balkongene har jeg ikke sett selv. Jeg satser på fjellklatringsutstyr med sikring når jeg en eller annen gang skal dit. Sikkerhetsline. Du kan få låne av meg. Tusenfryd har jo ny fristelse å by på i år Kiler i magen! jeg tror jammen jeg må dra på Tusenfryd med Daria!! Jeg vil være med! Jeg har aldri hatt høydeskrekk, men jeg har opplevd å få panikkanfall på klatretur, midt oppe i fjellveggen. Mannen hadde ledet opp og forankret seg et godt stykke oppi veggen, jeg klatret bak ham og plukket sikringer. Jeg skulle klatre opp på en bitteliten hylle, traversere bortover et horisontalt parti, og klatre oppover igjen. Rett før jeg klatret opp på det horisontale partiet tok jeg ut sikringen som nærmest meg, og neste sikring var etter det horisontale partiet, som var kanskje seks-syv meter langt. Da skjønte jeg at om jeg falt kom jeg til å få et skikkelig pendelfall og tryne rett ned i ei steinur. Panikken grep meg, og jeg begynte å rågrine og klarte ikke røre meg av flekken. Problemet var bare at jeg MÅTTE klatre videre for å komme meg ned, om ikke helikopter skulle bli involvert. Jeg har veldig lite minne om at jeg kom meg oppover til mannen, men opp kom jeg meg etter å ha klamret meg fast i veggen i lang tid. Vi hadde langt igjen av klatreturen, men valgte å snu siden jeg var helt i oppløsning. Rappellen ned var ikke morsom. Overhodet ikke. Seksti meter rappell med tau som kveilet seg og laget floker som måtte løses opp. Etter dette var jeg redd jeg kom til å få høydeskrekk, men jeg er nok ikke intelligent nok til å få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. mars 2009 #1778 Del Skrevet 17. mars 2009 Hehe, jeg har aldri høydeskrekk i fjellet, heller ikke da jeg drev med klatring. Men i stiger og på tak er jeg pinglete. Og Tusenfryd skal dere få ha i fred for meg. Jeg har barn og har stedet ikke alt for langt hjemmefra, men jeg har greid å sno meg unna. Fint for ungene at de har hyggelige onkler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #1779 Del Skrevet 17. mars 2009 Griseprat i boken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. mars 2009 #1780 Del Skrevet 17. mars 2009 Ups, den koblet jeg ikke, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå