Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krynkel
Tusenfryd har jo ny fristelse å by på i år :hoppe:

Og sånt LIKER du??? :dåne:

Vel, hvis vi hadde dratt dit sammen, og du satte deg oppi den der, da hadde jeg gått til andre siden av parken for å ikke se. Jeg får ubehagelige frysninger av å se på det bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jeg tror jammen jeg må dra på Tusenfryd med Daria!! :hoppe:

Så kan Krynkel og Fresi og Yihaa og Skravla og Elaastica stå nedenfor og holde vesker og hyle og se en annen vei. :lur: Livet har lært meg at man får å kunne nyte forlystelser i slike parker til fulle, må man ha med en veskebærer. At slike veskebærere ofte akker og ojer og sier "ikke ti ville hester kunne lurt meg opp i en slik" får man bare leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ikke innom Køben i sommer da...? :lur:

Jo, men jeg trenger ikke å kjøre Himmelskibet av den grunn. :ler: Eller noen annen karusell, tekopp, pariserhjul eller noe som helst. :fnise:

Men jeg blir gjerne med i Tivoli så ditt indre barn blir glad. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan Krynkel og Fresi og Yihaa og Skravla og Elaastica stå nedenfor og holde vesker og hyle og se en annen vei. :lur: Livet har lært meg at man får å kunne nyte forlystelser i slike parker til fulle, må man ha med en veskebærer. At slike veskebærere ofte akker og ojer og sier "ikke ti ville hester kunne lurt meg opp i en slik" får man bare leve med.

Er gjerne veskebærer, men ser ingen grunn til å betale dyre penger på Tusenfryd......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::5:

Høres ut som en strålende plan -og veskebærere (og brilleholdere) er absolutt en fordel :jepp:

Jo, men jeg trenger ikke å kjøre Himmelskibet av den grunn. :ler: Eller noen annen karusell, tekopp, pariserhjul eller noe som helst. :fnise:

Men jeg blir gjerne med i Tivoli så ditt indre barn blir glad. :ler:

Så snillt at du vil bidra til å skjemme bort mitt indre barn enda mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Nekter å se på youtube-lenker.

Jeg er gladelig med på å betale Tusenfryd-billett, for å kunne glede alles indre barn. Jeg kan spise popcorn og sukkerspinn imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yihaa

Det tror jeg ikke ville sagt, det ville på en måte vært unødvendig da kroppspråket mitt nok hadde røpet meg for lenge siden.

Men jeg ville nok tatt deg i armen, sett deg inn i øynene og sagt innstendig: Ikke gjør det, du kommer til å døøøøh!!!!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli en festlig Tusenfryd-dag :ler: En stor dommedagscamp plassert der det er minst utsikt til de største attraksjonene hvor de som ønsker det passer vesker og spiser sukkerspinn og diskuterer spektakulære ulykker, mens Pøbelsara og jeg og andre dristige sjeler løper rundt og har det gøy og kommer på jevnlige camp-visitter for næringspåfyll og formaninger og for å forsikre om at vi fortsatt ikke har falt ned... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest O-Ren Ishii
Balkongene har jeg ikke sett selv. Jeg satser på fjellklatringsutstyr med sikring når jeg en eller annen gang skal dit. Sikkerhetsline. :filer:

Du kan få låne av meg. :filer:

Tusenfryd har jo ny fristelse å by på i år :hoppe:

:hoppe: Kiler i magen! :hoppe:

Jeg vil være med! :danser:

Jeg har aldri hatt høydeskrekk, men jeg har opplevd å få panikkanfall på klatretur, midt oppe i fjellveggen. Mannen hadde ledet opp og forankret seg et godt stykke oppi veggen, jeg klatret bak ham og plukket sikringer. Jeg skulle klatre opp på en bitteliten hylle, traversere bortover et horisontalt parti, og klatre oppover igjen. Rett før jeg klatret opp på det horisontale partiet tok jeg ut sikringen som nærmest meg, og neste sikring var etter det horisontale partiet, som var kanskje seks-syv meter langt. Da skjønte jeg at om jeg falt kom jeg til å få et skikkelig pendelfall og tryne rett ned i ei steinur. :overrasket: Panikken grep meg, og jeg begynte å rågrine og klarte ikke røre meg av flekken. Problemet var bare at jeg MÅTTE klatre videre for å komme meg ned, om ikke helikopter skulle bli involvert. Jeg har veldig lite minne om at jeg kom meg oppover til mannen, men opp kom jeg meg etter å ha klamret meg fast i veggen i lang tid. :sjenert:

Vi hadde langt igjen av klatreturen, men valgte å snu siden jeg var helt i oppløsning. Rappellen ned var ikke morsom. Overhodet ikke. Seksti meter rappell med tau som kveilet seg og laget floker som måtte løses opp.

Etter dette var jeg redd jeg kom til å få høydeskrekk, men jeg er nok ikke intelligent nok til å få det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har aldri høydeskrekk i fjellet, heller ikke da jeg drev med klatring. Men i stiger og på tak er jeg pinglete. Og Tusenfryd skal dere få ha i fred for meg. Jeg har barn og har stedet ikke alt for langt hjemmefra, men jeg har greid å sno meg unna. Fint for ungene at de har hyggelige onkler. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...