Gå til innhold

Fresifjas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en utrolig fin helg. :) Fredagen var absolutt strålende på alle mulige vis. eilan strålte og jeg strålte meg i glansen (eller noe sånt, jeg var i alle fall veldig stolt over å være tilstede). Og det må sies: utrolig raus servering. :fnise: I tre-tiden (? Litt uklart) regelrett tvang Rosalind meg med hjem til slottet sitt, jeg tenker hennes kjære O ble ovelykkelig av å få oss veltende/sjanglende inn døren på et så gunstig tidspunkt. Serveringen var ikke noe mindre raus der, i tillegg var det vakker sang og musikk (samt både Elvis og svensk Grand Prix) og innerøk. Jeg gikk noe motvillig i syvtiden (? Temmelig uklart). Ærlig talt var det flaks at DNM dukket opp på kvelden (takk for den invitasjonen, eilan!) og kunne ledsage meg i natten og ikke minst på morgenkvisten. Vi presterte i tillegg å holde oss våkne enda et par timer etter avgangen fra Rosalind. :sjenert:

Så da man våknet i halv tolv tiden var formen - interessant. Den snille, heltemodige mannen hentet som sagt mat, kaffe, juice og aviser, og jeg holdt sengen helt til det var på tide å ta en dusj og smette inn i en ny kjole for ny fest. Vi spiste middag først, på fin og koselig restaurant, dessverre fikk jeg en slags forsinket reaksjon akkurat da, så appetitten var det såsomså med. Etter middag en øl på bar før man skulle begi seg avgårde i bursdag. Dessverre/heldigvis (alt etter som hvordan man ser det) oppsto det en krise på hjemmebane, så jeg brukte resten av kvelden på forsøksvis brannslukking (og ganske mye farting). I tolvtiden var jeg tilbake, men da hadde vi ikke så lyst på fest. Vi endte i stedet på nye barer sammen med to søte damer vi kjenner. Og avsluttet med å dele en flaske champagne i sengen. :sjarmor: Jammen ble det litt sent igjen, gitt.

Jeg sb til halv tolv i dag, frisk og opplagt, strålende form. Dagen tilbrakt med litt farting og ordning og greier samt ganske mange kafétimer. Klar for ny uke er jeg overhodet ikke, men det er jeg sant å si aldri. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stadig imponert over den festeformen din, det må jeg si! :overrasket::tommelsmil:

Gjest Elastica
Skrevet

Fresi! :hoppe:

På merkelig vis føler jeg meg oppdatert, selvom jeg bare har lest siste helgereferat. :hoho:

Skrevet

For en hyggelig helg!

Skrevet (endret)

Hva som ikke er å anbefale:

1) Høye heler når det har snødd tyve centimeter i løpet av natten, oppå morsomt islag. Datt på stumpen og mistet mobilen i en snøfonn.

2) Miste et nøkkelkort til et sted som ikke åpner før 8.30 når snøen laver ned og den antatt åpne kaffebaren ikke er det likevel.

Hva som er å anbefale: Alltid ha med seg laptop, alltid spørre pent på hoteller om man kan få litt kaffe i det fæle været.

Dette kommer bare til å bli en så ræva dag. :grine:

Endret av Fresi
Gjest Elastica
Skrevet

:troest:

Jeg er bakfull og skal ha treningstime om seksti minutter. Ørk.

Skrevet
:troest:

Jeg er bakfull og skal ha treningstime om seksti minutter. Ørk.

Der ga du meg i det minste noe å være glad for. :fnise: Bakfull er jeg ikke.

Lykke til med timen, det virker som om du kan trenge det! :kose:

Skrevet
Bakfull er jeg ikke.
Utrolig nok. :fnise:
Skrevet

Stakkars, stakkars leveren din. :troest:

Skrevet

Leveren min er det synd på, derfor smurte jeg hele kroppen med nærende juicer i går.

Dagen i dag er så langt som forutsett. Absolutt og totalt ræva.

Skrevet
Absolutt og totalt ræva.

Uff da. Sånne dager er ikke morsomme.

Skrevet

Håper dagen sin retter seg etterhvert. Du vant i alle fall festen!

Skrevet
I tre-tiden (? Litt uklart) regelrett tvang Rosalind meg med hjem til slottet sitt, jeg tenker hennes kjære O ble ovelykkelig av å få oss veltende/sjanglende inn døren på et så gunstig tidspunkt.

Du vet at ingen biter på den der, Fresi. :engel:

O synes forøvrig det var kjempekoselig å treffe dere. Eneste han var litt bekymret for var om han hadde virket litt stille (les: bedugget) da han og DNM snakket om nyspiritualitet (og vi gjorde Elvis-muvs).

Jeg gikk noe motvillig i syvtiden (? Temmelig uklart). Ærlig talt var det flaks at DNM dukket opp på kvelden (takk for den invitasjonen, eilan!) og kunne ledsage meg i natten og ikke minst på morgenkvisten. Vi presterte i tillegg å holde oss våkne enda et par timer etter avgangen fra Rosalind. :sjenert:

Ja, han var virkelig overbærende og talamodig da vi klokken halv sju fant det hensiktsmessig å diskutere abortsaken før og nå. :fnise: Siste nettaktivitet var 06.59 (inne hos Nextlife), men det tror jeg var rett før han (praktisk talt) løftet deg ut i gangen. :hoho:

Søvn fra ni til halv tolv? Heftig. Jeg var i verdens mest elendige forfatning lørdag (og sannsynligvis ikke rusfri da jeg våknet). Du overgår alt, Fresi.

Skrevet

:blomst: og :vin: til alle med for høye hæler, de bakfulle (spinninginstruktører og evt andre) og de som har en generelt rævva dag!

O synes forøvrig det var kjempekoselig å treffe dere. Eneste han var litt bekymret for var om han hadde virket litt stille (les: bedugget) da han og DNM snakket om nyspiritualitet (og vi gjorde Elvis-muvs).

Fin kombo. :rulle: *visualiserer*

Gjest Yihaa
Skrevet

1) Alle gode ønsker for dagen i dag!

2) Hadde jeg hatt en helg som din, hadde jeg vært død i dag. D Ø D! Jeg er fryktelig misunnelig og ganske sur, føler meg gammel og kjedelig.

Gjest Elastica
Skrevet

:hoho:

Har lest brev til svenska prinsessan. Ler så jeg griner.

Skrevet
Fin kombo. :rulle: *visualiserer*

:sjarmor:

Det festlige er at det faktisk er en helt sann kombo.

Skrevet
Leveren min er det synd på

Jeg har vært på Lever-yoga! (Og humret litt for meg selv, særlig fordi dagens totimers jo skulle være et skriftemål for helgens besynderlige oppførsel :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...