Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1141 Del Skrevet 24. februar 2009 Nja, jeg hadde tenkt å være Dårlig Mor og forlate barnet hos far eller besteforeldre. Bohuslän som taxfreeområde høres bra ut, men for enkelte nordmenn (de som ikke har bodd der) fortoner hele Sverige seg som et eneste stort taxfreeområde. Ikke billig nok. Roskildefreden! Det var visst avtale. Shetland derimot, ble pantsatt og aldri innløst. Nettopp, jeg surrer som vanlig. Men vil vi virkelig ha Shetland? Er det noe å hente? Bare det er sånn berusende konvoluttlim på etikettene så er jeg "in" jeg. Du kan få litt I Borboni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2009 #1142 Del Skrevet 24. februar 2009 Tja, jeg trodde Roskildefreden gjorde at Skåne, Halland og en del av Blekinge ble svensk? Den ble forresten sluttet i 1658. Dette er ting jeg har funnet ut av under tvang, pga. jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1143 Del Skrevet 24. februar 2009 Men vil vi virkelig ha Shetland? Er det noe å hente? Whisky, tea rooms og ull. Masse ull. Og god fish & chips. Dverger er forresten viktig. Har dere ikke sett Elizabeth-filmene, der har hun en liten dverg ved sin side når alle dustene kommer for å fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 24. februar 2009 #1144 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke billig nok. Nettopp, jeg surrer som vanlig. Men vil vi virkelig ha Shetland? Er det noe å hente? Du kan få litt I Borboni? Yes please. De har vel massevis av ponnier på Shetland, de kan sikkert komme til nytte med å trekke en karjol eller sju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2009 #1145 Del Skrevet 24. februar 2009 Whisky, tea rooms og ull. Masse ull. Og god fish & chips. Dverger er forresten viktig. Har dere ikke sett Elizabeth-filmene, der har hun en liten dverg ved sin side når alle dustene kommer for å fri. Og hoffnarrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1146 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det så vanskelig å finne her, da? Speaking of, hvor er Rosalind i kveld? Dette er tross alt et kongelig bryllup, man må tilby the real thing, ikke no juks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1147 Del Skrevet 24. februar 2009 Tja, jeg trodde Roskildefreden gjorde at Skåne, Halland og en del av Blekinge ble svensk? Den ble forresten sluttet i 1658. Dette er ting jeg har funnet ut av under tvang, pga. jobb. Jo, 1658, jeg rotet med tallene. Men både det du sier og Båhuslen og Trondhjems len var med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 #1148 Del Skrevet 24. februar 2009 Yes please. De har vel massevis av ponnier på Shetland, de kan sikkert komme til nytte med å trekke en karjol eller sju. Vi monterer horn i pannen på dem, og setter dem til å trekke blomsterkledte kurver med brudebarn oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1149 Del Skrevet 24. februar 2009 Vi monterer horn i pannen på dem, og setter dem til å trekke blomsterkledte kurver med brudebarn oppi. Og spraymaler dem i rosa metallic. My Little Pony, azz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1150 Del Skrevet 24. februar 2009 Vi monterer horn i pannen på dem, og setter dem til å trekke blomsterkledte kurver med brudebarn oppi. Et ypperlig forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1151 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg tenkte å tilby Vicky cuecards på gjestene også. Hun har jo prosopagnosi, stakkars liten, og har ikke sjans i havet til å gjenkjenne noen som helst. Det betyr muligens at vi kan snike oss inn i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1152 Del Skrevet 24. februar 2009 Bare å skaffe seg tiara med det samme, Fresi! Og kjole. Lang kjole. Det har ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 #1153 Del Skrevet 24. februar 2009 Bare å skaffe seg tiara med det samme, Fresi! Og kjole. Lang kjole. Det har ikke jeg. Vi kan sy! Jeg har blondegardiner. Og symaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1154 Del Skrevet 24. februar 2009 Det var en på brudeforumet som laget tiaraer for salg. I forfjor eller noe. Sikkert mulig å søke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 24. februar 2009 #1155 Del Skrevet 24. februar 2009 Endelig kan jeg få brukt det fotside lilla taftskjørtet mitt igjen! Bare skreddersy en topp til for den gamle passer sikkert ikke. Min gamle farmor laget perletiaraer og smykker og sånt før, kanskje hun har noe liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1156 Del Skrevet 24. februar 2009 Å, nå så jeg dem på TV2. Så søte! I anledning dagen: AofzLsvTsM0 *tørker rørte gledestårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 24. februar 2009 #1157 Del Skrevet 24. februar 2009 *er på et blunk satt tilbake til 80-tallet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. februar 2009 #1158 Del Skrevet 24. februar 2009 eilan tipset meg om moroa på Fresifjas, og det var trolig dagens tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 24. februar 2009 #1159 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg lurer på hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1160 Del Skrevet 24. februar 2009 Vickan får sin Daniel, dom är förlovade, og Fresi skal være weddingplanner. Skal hilse fra Elastica, hun har akkurat kommet ut av badstu med hvitvinsglasset i hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå