Gjest nextlife Skrevet 24. februar 2009 #1101 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er lissom ikke noe lett å skrive brev på fremmedspråk. Lurer på om jeg skal ta det på norsk og kjøre Google Translate i stedet? Nuvel, her er mitt foreløpige forslag til kjære Victoria i anledning den store, store dagen: Kjära underbara prinsessan Victoria! Jag är så glad för att du äntligen får din stora kärlek, den snygga hunken Daniel. Ni är det perfekta paret! Nu glädjer vi oss alla her i Norge til Eran Bröllop. Vi er så spenda! Om jag får lov, vill jag gärna få komma med några tips till denna stora dag. Jag har en hel del erfarenhet med bröllopsplanlegning frå Norge (ditt grannland!) og tänker dela detta med dig. I Norge är det stora nu toalettkorgar. Dissa kan man få i alla tänkbara material och färger, men det vigtigasta er nog prylarna innuti. I vårt land er det numera ingen riktiga bröllop utan fulla korgar til gästerna på toaletten, särskildt viktigt är det att dom inneholler lyxmascara, strumpor, kondomer, champagn, hårsaker, hårspray, plåster, sprit, handdukar, spypåser, nagellack, dildos och konfetti. Några innehåller också extra klänningar i fall nogon gör seg illa, spyr ned sig eller annat, men detta är nog inte så vanligt i kungliga bröllop. Till seremonin vill jag tipsa om innslag med hvita duvor och enhörningar. Det er det mest exklusiva man kann ha i bröllop i Norge i dag, og det er så fantastiskt! Om kvälden när det mörknar till, vill jag rekommandera flygande hollender över Eran huvud. Helt unikt och underbart. Hoppas du gillar mina tips, söta sessan. Jag har massa mera om du är intresserad. Helsa knugen! Puss och kram, Fantastika Innspill? Nei, absolutt ikke. Det var helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 #1102 Del Skrevet 24. februar 2009 Hjelpe meg, Fresi. Du er rett og slett genial. *bøyer meg i støvet* *tørker lattertårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1103 Del Skrevet 24. februar 2009 Bør kanskje ha med noe om RS også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1104 Del Skrevet 24. februar 2009 Og selvsagt noe om hertug av Västgötaland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 24. februar 2009 #1105 Del Skrevet 24. februar 2009 Herrrligt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 24. februar 2009 #1106 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) OMG. Jag vill knarka!!! Endret 24. februar 2009 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 #1107 Del Skrevet 24. februar 2009 OMG. Jag vill knarka!!! Varför det? Jag vil til kungliga slottet og mingla med sessorna Vickan och Madde. Undras om Ari Behn kommer? Och hans fru? :rødme: I så fall vil jag tala svenska med dom! Hujedamej! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1108 Del Skrevet 24. februar 2009 OMG. Jag vill knarka!!! Jag också! I føkkings kuk-Åmål! Och i det kungliga slott förstås. Varför det? Jag vil til kungliga slottet og mingla med sessorna Vickan och Madde. Undras om Ari Behn kommer? Och hans fru? :rødme: I så fall vil jag tala svenska med dom! Hujedamej! Det blir skoj! Hämskt mycket hej. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 24. februar 2009 #1109 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hjelpe meg, Fresi. Litt nøling mellom De og Du, kanskje? Eller følte du deg så husvarm og nær i ånden der på slutten at det simpelthen bare var naturlig å bli dus der og da, rett og slett? Endret 24. februar 2009 av Aricia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1110 Del Skrevet 24. februar 2009 OMG! O M G!!!!!! Bra det fins gode truseinnlegg å få kjøpt nå for tiden, sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 24. februar 2009 #1111 Del Skrevet 24. februar 2009 OMG! O M G!!!!!! Bra det fins gode truseinnlegg å få kjøpt nå for tiden, sier jeg bare! Det rekker ikke med truseinnlegg når Fresi setter i gang, her må det sterke medikamenter eller oppstrammende operasjon til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 24. februar 2009 #1112 Del Skrevet 24. februar 2009 Varför det? Jag vil til kungliga slottet og mingla med sessorna Vickan och Madde. Undras om Ari Behn kommer? Och hans fru? :rødme: I så fall vil jag tala svenska med dom! Hujedamej! Jammen, dom knarkar vel allihopas?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1113 Del Skrevet 24. februar 2009 Det rekker ikke med truseinnlegg når Fresi setter i gang, her må det sterke medikamenter eller oppstrammende operasjon til Tsk. Knipeøvelsene kommer til nytte i de mest uante tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1114 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal vi ha kaklehønetreff med tiaraer og I Borboni når de gifter seg? Du Fresi, du kan jo skrive at du kjenner noen som er himla bra på välsigningar? Skal øve meg i pinsa og alt. Skit i svenska ärkbiskopen. Her må det kvinns til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 24. februar 2009 #1115 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal vi ha kaklehønetreff med tiaraer og I Borboni når de gifter seg? Du Fresi, du kan jo skrive at du kjenner noen som er himla bra på välsigningar? Skal øve meg i pinsa og alt. Skit i svenska ärkbiskopen. Her må det kvinns til. Man har också kvartsvenska fruntimmer som kan koka i brøllopet, forstås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 #1116 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal vi ha kaklehønetreff med tiaraer og I Borboni når de gifter seg? Du Fresi, du kan jo skrive at du kjenner noen som er himla bra på välsigningar? Skal øve meg i pinsa og alt. Skit i svenska ärkbiskopen. Her må det kvinns til. :hoppe: For en fantastisk idé!! Tiara, I borboni og historiens beste velsignelser og ditto dokurver. I'm in! Jag är med! Jeg er med! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 #1117 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) *poff* Endret 24. februar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2009 #1118 Del Skrevet 24. februar 2009 Man har också kvartsvenska fruntimmer som kan koka i brøllopet, forstås Jeg får et kvartsvensk barn, teller det? Jeg vil også være med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 24. februar 2009 #1119 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg får et kvartsvensk barn, teller det? Jeg vil også være med!!! Jepp, her teller alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #1120 Del Skrevet 24. februar 2009 Man har också kvartsvenska fruntimmer som kan koka i brøllopet, forstås Når jeg tenker meg om blir det jo også født et prosentsvensk barn i år som kan være yndig lite brudebarn. Har sikkert lært seg både å gå og snakke flere språk til den tid, med tanke på den genetiske arv fra mora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå