Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. februar 2009 #1081 Del Skrevet 22. februar 2009 Herlig innlegg Donpedro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 22. februar 2009 #1082 Del Skrevet 22. februar 2009 Herlig innlegg Donpedro! *soler seg i glansen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. februar 2009 #1083 Del Skrevet 22. februar 2009 *soler seg i glansen* Det er deg vel unt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 22. februar 2009 #1084 Del Skrevet 22. februar 2009 Ubetalelig! og folk går på. Men du må ha kjedet deg bra for å orke å koke sammen det der? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 22. februar 2009 #1085 Del Skrevet 22. februar 2009 Ubetalelig! og folk går på. Men du må ha kjedet deg bra for å orke å koke sammen det der? :klø: Neida, jeg skriver jo nesten før jeg tenker, det er derfor jeg har så mye skrivefeil/tastefeil. Tok meg vel en 3-4 minutter. *skremt over meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 22. februar 2009 #1086 Del Skrevet 22. februar 2009 Neida, jeg skriver jo nesten før jeg tenker, det er derfor jeg har så mye skrivefeil/tastefeil. Tok meg vel en 3-4 minutter. *skremt over meg selv* De passet i hvert fall perfekt i akkurat dèt innlegget... Herlig, Dp, jeg ler så jeg griner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. februar 2009 #1087 Del Skrevet 22. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. februar 2009 #1088 Del Skrevet 22. februar 2009 Dp, du overgår deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #1089 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen havner visst på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 22. februar 2009 #1090 Del Skrevet 22. februar 2009 *har lest* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 22. februar 2009 #1091 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen havner visst på Facebook. Jeg er jo ikke på FB engang, så jeg får se på det som en ære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. februar 2009 #1092 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) for kjendisen! Endret 22. februar 2009 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 23. februar 2009 #1093 Del Skrevet 23. februar 2009 RS??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 23. februar 2009 #1094 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå må jeg ut å lete, har tydeligvis gått glipp av noe morsomt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 23. februar 2009 #1095 Del Skrevet 23. februar 2009 Vurdert å bli proff wedding fixer, Donpedro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 23. februar 2009 #1096 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå må jeg ut å lete, har tydeligvis gått glipp av noe morsomt her. Jeg fant, jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 23. februar 2009 #1097 Del Skrevet 23. februar 2009 RS??? Ja, jeg synes også jeg var litt morsom da. Så for meg min egen forlover, som ikke er av det mest grasiøse slaget, vifte rundt med en sånn dings, sammen med to jenter i 3-4 årsalderen. Hoho, det skulle tatt seg ut!! Noe så pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 23. februar 2009 #1098 Del Skrevet 23. februar 2009 Fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #1099 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er lissom ikke noe lett å skrive brev på fremmedspråk. Lurer på om jeg skal ta det på norsk og kjøre Google Translate i stedet? Nuvel, her er mitt foreløpige forslag til kjære Victoria i anledning den store, store dagen: Kjära underbara prinsessan Victoria! Jag är så glad för att du äntligen får din stora kärlek, den snygga hunken Daniel. Ni är det perfekta paret! Nu glädjer vi oss alla her i Norge til Eran Bröllop. Vi er så spenda! Om jag får lov, vill jag gärna få komma med några tips till denna stora dag. Jag har en hel del erfarenhet med bröllopsplanlegning frå Norge (ditt grannland!) og tänker dela detta med dig. I Norge är det stora nu toalettkorgar. Dissa kan man få i alla tänkbara material och färger, men det vigtigasta er nog prylarna innuti. I vårt land er det numera ingen riktiga bröllop utan fulla korgar til gästerna på toaletten, särskildt viktigt är det att dom inneholler lyxmascara, strumpor, kondomer, champagn, hårsaker, hårspray, plåster, sprit, handdukar, spypåser, nagellack, dildos och konfetti. Några innehåller också extra klänningar i fall nogon gör seg illa, spyr ned sig eller annat, men detta är nog inte så vanligt i kungliga bröllop. Till seremonin vill jag tipsa om innslag med hvita duvor och enhörningar. Det er det mest exklusiva man kann ha i bröllop i Norge i dag, og det er så fantastiskt! Om kvälden när det mörknar till, vill jag rekommandera flygande hollender över Eran huvud. Helt unikt och underbart. Hoppas du gillar mina tips, söta sessan. Jag har massa mera om du är intresserad. Helsa knugen! Puss och kram, Fantastika Innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 24. februar 2009 #1100 Del Skrevet 24. februar 2009 På kornet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå