Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ubetalelig! og folk går på. Men du må ha kjedet deg bra for å orke å koke sammen det der? :klø:

Neida, jeg skriver jo nesten før jeg tenker, det er derfor jeg har så mye skrivefeil/tastefeil. Tok meg vel en 3-4 minutter. *skremt over meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg skriver jo nesten før jeg tenker, det er derfor jeg har så mye skrivefeil/tastefeil. Tok meg vel en 3-4 minutter. *skremt over meg selv*

De passet i hvert fall perfekt i akkurat dèt innlegget...

Herlig, Dp, jeg ler så jeg griner! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
:hoho:

RS??? :hoho:

Ja, jeg synes også jeg var litt morsom da. Så for meg min egen forlover, som ikke er av det mest grasiøse slaget, vifte rundt med en sånn dings, sammen med to jenter i 3-4 årsalderen. Hoho, det skulle tatt seg ut!! Noe så pinlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lissom ikke noe lett å skrive brev på fremmedspråk. Lurer på om jeg skal ta det på norsk og kjøre Google Translate i stedet?

Nuvel, her er mitt foreløpige forslag til kjære Victoria i anledning den store, store dagen:

Kjära underbara prinsessan Victoria!

Jag är så glad för att du äntligen får din stora kärlek, den snygga hunken Daniel. Ni är det perfekta paret! Nu glädjer vi oss alla her i Norge til Eran Bröllop. Vi er så spenda!

Om jag får lov, vill jag gärna få komma med några tips till denna stora dag. Jag har en hel del erfarenhet med bröllopsplanlegning frå Norge (ditt grannland!) og tänker dela detta med dig.

I Norge är det stora nu toalettkorgar. Dissa kan man få i alla tänkbara material och färger, men det vigtigasta er nog prylarna innuti. I vårt land er det numera ingen riktiga bröllop utan fulla korgar til gästerna på toaletten, särskildt viktigt är det att dom inneholler lyxmascara, strumpor, kondomer, champagn, hårsaker, hårspray, plåster, sprit, handdukar, spypåser, nagellack, dildos och konfetti. Några innehåller också extra klänningar i fall nogon gör seg illa, spyr ned sig eller annat, men detta är nog inte så vanligt i kungliga bröllop.

Till seremonin vill jag tipsa om innslag med hvita duvor och enhörningar. Det er det mest exklusiva man kann ha i bröllop i Norge i dag, og det er så fantastiskt! Om kvälden när det mörknar till, vill jag rekommandera flygande hollender över Eran huvud. Helt unikt och underbart.

Hoppas du gillar mina tips, söta sessan. Jag har massa mera om du är intresserad.

Helsa knugen!

Puss och kram,

Fantastika

Innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...