Aricia Skrevet 20. februar 2009 #1021 Del Skrevet 20. februar 2009 Åh, det var da så lite. Nå rusler jeg inn til bøkene mine igjen, jeg har litt arbeid å gjøre, nemlig. At du har tid til å være her om dagen er meg en gåte, egentlig. Hehe, husker det nå, eilan. Du hadde litt kunnskaper der. Men astifylla? Det vil du ikke ha sittende på deg, nei? Men nå MÅ jeg jobbe! Kast meg ut! *kaster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1022 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, er det rart det ble pinlig for hun som skulle passe på den der trillebagvenninna? Jeg bare spør! Gå og jobb med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1023 Del Skrevet 20. februar 2009 Det vil du ikke ha sittende på deg, nei? Um nei, det var tross alt nydelig chablis, nydelig I Borboni og nydelig rosé (av merke jeg dessverre aldri fikk med meg, men nydelig, som sagt. Eh. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. februar 2009 #1024 Del Skrevet 20. februar 2009 Um nei, det var tross alt nydelig chablis, nydelig I Borboni og nydelig rosé (av merke jeg dessverre aldri fikk med meg, men nydelig, som sagt. Eh. ) Vel - jeg har hørt noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1025 Del Skrevet 20. februar 2009 At du har tid til å være her om dagen er meg en gåte, egentlig. Hørt om prokrastinering? Som Karoline Krüger synger, "den samme favnen som bar meg før fikk et ansikt og et navn". Sånn var det da Deception lærte meg den glosen. Jeg fikk et språk for det jeg alltid har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. februar 2009 #1026 Del Skrevet 20. februar 2009 Hørt om prokrastinering? Som Karoline Krüger synger, "den samme favnen som bar meg før fikk et ansikt og et navn". Sånn var det da Deception lærte meg den glosen. Jeg fikk et språk for det jeg alltid har gjort. Ikke bare hørt, du. En viss gjenkjennelse her også da Deception navnga fenomenet, kan man si. Men underbevisstheten jobber i det stille mens du blåser litt ut på KG - det er jeg sikker på. (Og forhåpentligvis min også ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. februar 2009 #1027 Del Skrevet 20. februar 2009 nydelig rosé (av merke jeg dessverre aldri fikk med meg, men nydelig, som sagt. Eh. ) Jeg hadde med rosé, av merke Mediodia. Den er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1028 Del Skrevet 20. februar 2009 Vel - jeg har hørt noe annet. Altså, ja. Jaja. Huff. Vanligvis har jeg litt dannelse, altså. Jeg hadde med rosé, av merke Mediodia. Den er digg. Det var muligens den? Den var god dagen derpå i alle fall. Forresten kom jeg på at det var et eller annet teaterstykke for mange år siden som het "Jeg prokrastinerer - hva gjør du?" eller noe lignende (?) Ikke at jeg så det selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 20. februar 2009 #1029 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Selv for meg har det holdt hardt å ikke svare i den tråden. Selv jeg, som er innbarka avholdskvinne og ikke har peiling på alkoholholdig drikke, er målløs. Det åpenbare er tydeligvis ikke åpenbart for alle. Men det burde jeg jo vite. Jeg må innimellom minne meg selv på hvor jeg befinner meg... Endret 20. februar 2009 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1030 Del Skrevet 20. februar 2009 Aldersforskjellen er visst snudd i løpet av aftenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. februar 2009 #1031 Del Skrevet 20. februar 2009 Tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1032 Del Skrevet 20. februar 2009 Ble ikke de akkurat sammen da? :klø: Eller er jeg treg som vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 20. februar 2009 #1033 Del Skrevet 20. februar 2009 Aldersforskjellen er visst snudd i løpet av aftenen... De er hverandres drømmeprinser... Sjarmerende. Not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1034 Del Skrevet 20. februar 2009 Hmpf. Jeg er enig med eilan og Bodillen, den aldersforskjellen synes jeg er helt drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 20. februar 2009 #1035 Del Skrevet 20. februar 2009 Hmpf. Jeg er enig med eilan og Bodillen, den aldersforskjellen synes jeg er helt drøy. Jeg satt akkurat og snakket om det med Tenåringsslampen. Han ville synes det var direkte ekkelt om faren hans på 42 skulle finne seg ei jente på 19 og giftet seg med henne. Ikke at det er aktuelt, da - han er jo allerede gift med sin drømmeprinsesse, lzm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1036 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg satt akkurat og snakket om det med Tenåringsslampen. Han ville synes det var direkte ekkelt om faren hans på 42 skulle finne seg ei jente på 19 og giftet seg med henne. Ikke at det er aktuelt, da - han er jo allerede gift med sin drømmeprinsesse, lzm... Selvsagt! Det er den samme aldersforskjellen mellom DNM og store-Chanel, og jeg tror både far og datter tenker det samme, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #1037 Del Skrevet 21. februar 2009 Nå har jeg lest sisteinnlegget i en viss tråd fire ganger, og jeg ler like mye hver gang. Det morsomste jeg har lest på veldig lenge. Takk til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #1038 Del Skrevet 21. februar 2009 Herregud som det snør!!! Tar det aldri slutt, eller? Det bli nok trivelig når de enorme haugene skal smelte. Godt jeg har fine pøbelgummistøvler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 21. februar 2009 #1039 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Helvetes snødrev. Jeg parkerte dumt utenfor Rema i dag, og ble svett av å manøvrere meg ut igjen. Svett med masse klær, håret hengende i ansiktet og flagrende sjal = sur Bodillen. Jeg angrer på at jeg ikke krasjet da jeg var på vei hjem. Dusten hadde vikeplikt. Og nå skal datteren og jeg til stallen og møkke. Ute også. Endret 21. februar 2009 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #1040 Del Skrevet 21. februar 2009 Helvetes snødrev. Jeg parkerte dumt utenfor Rema i dag, og ble svett av å manøvrere meg ut igjen. Svett med masse klær, håret hengende i ansiktet og flagrende sjal = sur Bodillen. Jeg angrer på at jeg ikke krasjet da jeg var på vei hjem. Dusten hadde vikeplikt. Og nå skal datteren og jeg til stallen og møkke. Ute også. Huff da. Jeg kan ikke si jeg misunner dere stallarbeid nå. Ikke bilkjøring heller. Jeg lader opp til måkerunde og matinnkjøp (til fots. Jeg kommer vel til å drukne i snømassene), men utsetter, utsetter og utsetter. I dag skal jeg, inspirert av nextlife (det tar bare litt tid før jeg får iverksatt) lage ostesufflé, hadde jeg tenkt. Det har jeg aldri laget selv før, og ikke smakt på tyve år, så jeg har en viss følelse av at den kan nde opp som ostepannekake. Jeg satser på mye salat som backup. Og internettet mitt virker nesten ikke. Ikke i går heller. Jeg har forsøkt å ringe Telenor, men estimert ventetid var 65 minutter. Etter en halvtime på telefonen med gyselig ventemusikk (måtte sette telefonen på høyttaler for ikke å få det rett i øret) ga jeg opp. Jeg har jo litt nett nå, så lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå