Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med en sånn, så kan bollen være litt høyere, også? :filer: Eller du kan iføre deg ved kjøkkenbenken?

:rulle:

Noterer du, Fresi? :fnise:

Selv for meg har det holdt hardt å ikke svare i den tråden. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare spør: Er det vanlig å helle pappvin over på vanlige flasker og lure folk?

Ja. Vær glad det ikke er smuglersprit/hjemmebrent på ekte flasker som diskuteres. *been there done that*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare spør: Er det vanlig å helle pappvin over på vanlige flasker og lure folk?

Uforskammet er det i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssenkanrehaseiatruikkebiterpåa? :sur:

:ler:

Jeg sitter på hendene. Vet ikke om jeg har mest lyst til å være frekk-frekk eller tulle-frekk.

:rulle:

Noterer du, Fresi? :fnise:

Selv for meg har det holdt hardt å ikke svare i den tråden. :sprettoy:

:vinke:

Det er rett og slett en utfordring. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Vær glad det ikke er smuglersprit/hjemmebrent på ekte flasker som diskuteres. *been there done that*

Tillegg: Må også nevnes at dette kom fra en bruker som skrev veldig nedsettende om de som ikke hadde råd til fri bar. For det skulle nelig de ha, som seg hør og bør. Laaangt utti tråden kom det frem at "nei, selvsagt var det ikke originale varer, er du klaaaar over hvor dyrt det er å hendle ekte varer på polet?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg sitter på hendene. Vet ikke om jeg har mest lyst til å være frekk-frekk eller tulle-frekk.

:vinke:

Det er rett og slett en utfordring. :fnise:

:engel::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Men det har jeg hørt om, jeg har bare ikke hørt om det når det gjelder vin i bryllup. Mulig jeg allerede har blitt lurt noen ganger altså.

Som skrevet tidligere annetsteds, i dag har jeg mesket meg med ferske reker. Det er så digg! Særlig vinterreker! Dessverre rakk jeg ikke noe pol, så jeg har altså sittet alene i sofa foran TV og skrellet reker, drukket øl, og tørket av det verste med tørkerull. :fnise: Ikke særlig høy glamfaktor denne fredagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegg: Må også nevnes at dette kom fra en bruker som skrev veldig nedsettende om de som ikke hadde råd til fri bar. For det skulle nelig de ha, som seg hør og bør. Laaangt utti tråden kom det frem at "nei, selvsagt var det ikke originale varer, er du klaaaar over hvor dyrt det er å hendle ekte varer på polet?"

:hoho:

Var det hun som brygget nyyydelig cognac eller farget spriten eller noe sånt?

Nå trodde jeg at du mente at du hadde blitt servert denslags, da. Godt å høre at det var KG-relatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Var det hun som brygget nyyydelig cognac eller farget spriten eller noe sånt?

Nå trodde jeg at du mente at du hadde blitt servert denslags, da. Godt å høre at det var KG-relatert.

Den du nevner var fra naboøya mi der vest....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, husker det nå, eilan. Du hadde litt kunnskaper der.

Men astifylla? :hoho:

Du må forresten drikke noe så grønnj... mye Asti for å bli full, er den ikke på litt over seks prosent? Tenk på all tissinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du må forresten drikke noe så grønnj... mye Asti for å bli full, er den ikke på litt over seks prosent? Tenk på all tissinga!

Og :spy: før man kommer særlig langt i prosjektet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og :spy: før man kommer særlig langt i prosjektet. :fnise:

Ja, er det rart det ble pinlig for hun som skulle passe på den der trillebagvenninna? Jeg bare spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...