ashera Skrevet 20. februar 2009 #1001 Del Skrevet 20. februar 2009 Åssenkanrehaseiatruikkebiterpåa? Altså, den var til Fresi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. februar 2009 #1002 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva med en sånn, så kan bollen være litt høyere, også? Eller du kan iføre deg ved kjøkkenbenken? Noterer du, Fresi? Værsågod. Selv for meg har det holdt hardt å ikke svare i den tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1003 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg bare spør: Er det vanlig å helle pappvin over på vanlige flasker og lure folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. februar 2009 #1004 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg bare spør: Er det vanlig å helle pappvin over på vanlige flasker og lure folk? Ja. Vær glad det ikke er smuglersprit/hjemmebrent på ekte flasker som diskuteres. *been there done that* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. februar 2009 #1005 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg bare spør: Er det vanlig å helle pappvin over på vanlige flasker og lure folk? Uforskammet er det i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1006 Del Skrevet 20. februar 2009 Åssenkanrehaseiatruikkebiterpåa? Jeg sitter på hendene. Vet ikke om jeg har mest lyst til å være frekk-frekk eller tulle-frekk. Noterer du, Fresi? Selv for meg har det holdt hardt å ikke svare i den tråden. Det er rett og slett en utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. februar 2009 #1007 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja. Vær glad det ikke er smuglersprit/hjemmebrent på ekte flasker som diskuteres. *been there done that* Tillegg: Må også nevnes at dette kom fra en bruker som skrev veldig nedsettende om de som ikke hadde råd til fri bar. For det skulle nelig de ha, som seg hør og bør. Laaangt utti tråden kom det frem at "nei, selvsagt var det ikke originale varer, er du klaaaar over hvor dyrt det er å hendle ekte varer på polet?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1008 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg sitter på hendene. Vet ikke om jeg har mest lyst til å være frekk-frekk eller tulle-frekk. Det er rett og slett en utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja. Vær glad det ikke er smuglersprit/hjemmebrent på ekte flasker som diskuteres. *been there done that* Jøss. Men det har jeg hørt om, jeg har bare ikke hørt om det når det gjelder vin i bryllup. Mulig jeg allerede har blitt lurt noen ganger altså. Som skrevet tidligere annetsteds, i dag har jeg mesket meg med ferske reker. Det er så digg! Særlig vinterreker! Dessverre rakk jeg ikke noe pol, så jeg har altså sittet alene i sofa foran TV og skrellet reker, drukket øl, og tørket av det verste med tørkerull. Ikke særlig høy glamfaktor denne fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. februar 2009 #1010 Del Skrevet 20. februar 2009 Ler høyt så jeg gråter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 20. februar 2009 Tillegg: Må også nevnes at dette kom fra en bruker som skrev veldig nedsettende om de som ikke hadde råd til fri bar. For det skulle nelig de ha, som seg hør og bør. Laaangt utti tråden kom det frem at "nei, selvsagt var det ikke originale varer, er du klaaaar over hvor dyrt det er å hendle ekte varer på polet?" Var det hun som brygget nyyydelig cognac eller farget spriten eller noe sånt? Nå trodde jeg at du mente at du hadde blitt servert denslags, da. Godt å høre at det var KG-relatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1012 Del Skrevet 20. februar 2009 Var det hun som brygget nyyydelig cognac eller farget spriten eller noe sånt? Nå trodde jeg at du mente at du hadde blitt servert denslags, da. Godt å høre at det var KG-relatert. Den du nevner var fra naboøya mi der vest.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1013 Del Skrevet 20. februar 2009 :hoho: Nå ler jeg så jeg griner her. Ramp! Glad for å kunne være til inspirasjon forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1014 Del Skrevet 20. februar 2009 Åh, det var da så lite. Nå rusler jeg inn til bøkene mine igjen, jeg har litt arbeid å gjøre, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1015 Del Skrevet 20. februar 2009 Hehe, husker det nå, eilan. Du hadde litt kunnskaper der. Men astifylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1016 Del Skrevet 20. februar 2009 Hehe, husker det nå, eilan. Du hadde litt kunnskaper der. Men astifylla? Du må forresten drikke noe så grønnj... mye Asti for å bli full, er den ikke på litt over seks prosent? Tenk på all tissinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 20. februar 2009 #1017 Del Skrevet 20. februar 2009 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1018 Del Skrevet 20. februar 2009 Men nå MÅ jeg jobbe! Kast meg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #1019 Del Skrevet 20. februar 2009 Du må forresten drikke noe så grønnj... mye Asti for å bli full, er den ikke på litt over seks prosent? Tenk på all tissinga! Og før man kommer særlig langt i prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1020 Del Skrevet 20. februar 2009 Og før man kommer særlig langt i prosjektet. Ja, er det rart det ble pinlig for hun som skulle passe på den der trillebagvenninna? Jeg bare spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå