Gjest Faerie Skrevet 14. februar 2009 #921 Skrevet 14. februar 2009 Jeg registrerte akkurat at også den tråden er støvsugd, som nextlife skrev et sted. Kanskje det er en slags storrengjøring på gang? Vårrengjøring? Er det ikke litt tidlig med vårrengjøring allerede?
Fresi Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #922 Skrevet 14. februar 2009 God morgen. God morgen. Er det ikke litt tidlig med vårrengjøring allerede? Fryktelig tidlig, men en eller annen forklaring må jeg jo finne. OK, kanskje jeg bidro ørlite grann til utenomsnakk, det kan jo tenkes.
Rosalind Skrevet 14. februar 2009 #923 Skrevet 14. februar 2009 Hihi, jeg er spent på denne due-tråden. Og ganske lettet over at bæsjetråden endelig ble stengt, selv om jeg er av den formening at det var helt andre som burde ha lært seg et og annet om moderasjon enn de av oss som etterhvert ble moderert.
ashera Skrevet 14. februar 2009 #924 Skrevet 14. februar 2009 Er det ikke litt tidlig med vårrengjøring allerede? Hæ, vasker hun munnen sin? Er det mulig?
Malum Skrevet 14. februar 2009 #925 Skrevet 14. februar 2009 Hæ, vasker hun munnen sin? Er det mulig? Gud forby!
ashera Skrevet 14. februar 2009 #926 Skrevet 14. februar 2009 Dessuten så kan de teste så mye gourmetis de bare vil herinne, så lenge vi ikke får kaffeis fra hagendass er alt annet en mager trøst.
Gjest Eurydike Skrevet 14. februar 2009 #931 Skrevet 14. februar 2009 Har maskinen kollapset, eller er du så KG-desperat at du må sjekke Mine innlegg mens du er ute og farter?
Fresi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #932 Skrevet 15. februar 2009 Har maskinen kollapset, eller er du så KG-desperat at du må sjekke Mine innlegg mens du er ute og farter?
Gjest Deception Skrevet 15. februar 2009 #933 Skrevet 15. februar 2009 Har du vært ute på jetsettertilværelsen din nå igjen? Champagne, kjendiser, fine kjoler og høy sigarføring?
Fresi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #934 Skrevet 15. februar 2009 Har du vært ute på jetsettertilværelsen din nå igjen? Champagne, kjendiser, fine kjoler og høy sigarføring? Ingen kjendiser og ingen fine kjoler. Dvs vertinnen hadde fin kjole og verdens fineste, skyhøye sko, mens jeg, som vanligvis kan være litt overpyntet, kom labbende i jeans og en topp fra Bik Bok (på salg til femti spenn), for stor HM-cardigan lånt av Tenåringen og utslitte stygge støvler. Ingen sko. Men det ble champagne og deretter ekstreme mengder rødvin. Den siste slurken drukket halv syv i dag morges, så formen er temmelig laber, må jeg si. Sigar husker jeg ikke, men utpå natten ble det innerøyking på alle, også på dem som egentlig hadde sluttet.
Bettie Skrevet 15. februar 2009 #935 Skrevet 15. februar 2009 Trenger ikke sko inne, da. Noen ganger er mye rødvin absolutt av det gode, selv om dagen ikke blir helt topp etterpå.
Gjest Ludovie Skrevet 15. februar 2009 #936 Skrevet 15. februar 2009 Jeg er dødsimponert over festekondisen!
Gjest Deception Skrevet 15. februar 2009 #937 Skrevet 15. februar 2009 Ikke misunnelig i det hele tatt, neeeeida!!! (og jeg er så barnslig at jeg holder meg unna fester når jeg ikke kan drikke. Unntaket måtte være kaklehønefest, men ellers ikke).
Gjest Eurydike Skrevet 15. februar 2009 #938 Skrevet 15. februar 2009 Du ække aleine, vi er mange som har det sånn. *synger* Ingen kjendiser og ingen fine kjoler. Dvs vertinnen hadde fin kjole og verdens fineste, skyhøye sko, mens jeg, som vanligvis kan være litt overpyntet, kom labbende i jeans og en topp fra Bik Bok (på salg til femti spenn), for stor HM-cardigan lånt av Tenåringen og utslitte stygge støvler. Ingen sko. Men det ble champagne og deretter ekstreme mengder rødvin. Den siste slurken drukket halv syv i dag morges, så formen er temmelig laber, må jeg si. Sigar husker jeg ikke, men utpå natten ble det innerøyking på alle, også på dem som egentlig hadde sluttet. Det høres ut som en skikkelig Fresifest.
Fresi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #939 Skrevet 15. februar 2009 Fest og fest. Fire voksne, fire tenåringer, to barneskolebarn, en stor hund. Men alle var jo ikke like lenge oppe, da. Jeg har rett og slett alvorlig lakenskrekk. Total lakenangst. Dessuten grenseløst tørst, tydeligvis. Og formen min blir verre og verre. Det hjelper ikke at Tenåringen har tvunget meg til å lage pizza. Uæ.
Gjest Elastica Skrevet 15. februar 2009 #940 Skrevet 15. februar 2009 Hrm hrm. Jeg er enig i at jeg sikkert burde modereres, men moderert såå mye? :klø: Hva har skjedd? Tråder moderert på det groveste og deretter stengt? Både hvite duer og gullbæsj? Jeg mener meg urettferdig behandlet, men whattheheck. Man har funnet ut av ting. Åja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå