Gå til innhold

Fresifjas

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Hvor, hva? Dueinnlegget har fått stå i fred, foreløpig. :nigo:

(Jeg kunne tenkt meg å foreslå å slippe måker i hekketida. De er sånn passe aggressive, spesielt hvis vi på forhånd plasserer ut noen av deres søte håpefulle rundt omkring i kirken.)

Skrevet
Er du moderert, Fresi?

På det groveste. :fnise: Flere timers moro vekk.

Jaja.

Skrevet
Hvor, hva? Dueinnlegget har fått stå i fred, foreløpig. :nigo:

(Jeg kunne tenkt meg å foreslå å slippe måker i hekketida. De er sånn passe aggressive, spesielt hvis vi på forhånd plasserer ut noen av deres søte håpefulle rundt omkring i kirken.)

Du er inne på noe. Det er gullbæsjtråden som ble barbert. Jeg er enig i de siste innleggene, men ikke i de første. Ludovie så dem!

Sånn ellers signerer jeg "jeg hater måker". Det gjør jeg, dypt og inderlig. Byduer også. Yack.

Gjest Eurydike
Skrevet
På det groveste. :fnise: Flere timers moro vekk.

Jaja.

Og jeg som har laget mat og drukket vin i mellomtiden og gått glipp av alt! :grine:

Skrevet
Og jeg som har laget mat og drukket vin i mellomtiden og gått glipp av alt! :grine:

Dumt av deg. :jolie:

Skrevet

Jeg mener meg urettferdig behandlet, men whattheheck. Man har funnet ut av ting. :sjarmor:

Skrevet

I dag vant jeg i det store korianderlotteriet! :hoppe: Det er verre enn lotto. En dag har den ene butikken seks bunter, neste uke er det ikke å oppdrive, så har butikk nummer to en vissen bunt osv osv. I dag trodde jeg at jeg tapte så det sang, men i butikk nummer to (fordi butikk nummer en ikke hadde den vrieneingrediensen vårløk :sjokk:) vant jeg en frisk og fint bunt. Flaks. Annenhver fredag er tacodag, men det har vært litt kluss i planene siden før jul, så i dag var første gang på lenge. Og siden ferdigpakkene er kastet, lagde jeg helt selv. :fnise: Rappet oppskrift så klart.

Så vi har proppet oss med fajitas (kjøpte lefser, får være grenser) med kjøttfyll (med koriander), krydret ostesaus (med koriander) og guacamole (med koriander). Nå: mett og fornøyd. De ble gode, altså! Det eneste såret i gleden er at jeg klarte å ødelegge en splitterny stavmikser. Ble så utålmodig og stappet hele den lille beholderen med den lille kniven proppfull og alt satt seg fast og jeg bannet og brukte makt og hele greia sprakk og gikk i stykker. Ødeleggelsesangsten min kom til fullt uttrykk, banning og roping, vurderte ny mikser, alternativt bestille ny dingsebeholder, men har slått meg til ro med at den sikkert kan brukes selv om en diger bit av hardplasten er bortevekk. Den havnet i alle fall ikke i maten. Nytt forsett: les bruksanvisning. Nå: vin.

Skrevet

DNM er på mannetreff og ringte for å si hei og løøøøv og sånn, bare. :hjerte:

:fnise:

Skrevet
DNM er på mannetreff og ringte for å si hei og løøøøv og sånn, bare. :hjerte:

:fnise:

Så søt han er! :rødme: Min ikke helt nye mann har sittet ved siden av meg i sofaen og sovet den siste timen. Nå er han i seng. :natti:

Jeg sitter her og

1) Lurer på om jeg skal holde meg våken for å se Allison Krauss på NRK1

2) Ergrer meg over at jeg er blitt helmoderert i den dustebleiepåkafe-tråden. Bare fordi jeg brukte en slik :kari: smiley om en duste bruker lissom. :blink:

Skrevet

Jeg ble også helmoderert. :fnise: Mange innlegg, og ikke alle brøt med reglene, men pytt pytt. Moro så lenge det varte?

Dessuten burde jeg legge meg. I morgen er det både champagnebursdagslunsj og middagsselskap og tenåringskino og ingenting klaffer. Ikke har jeg vasket noen klær heller. Tror kanskje jeg ser et par episoder møkkaTV likevel. :nigo:

Skrevet
Jeg ble også helmoderert. :fnise: Mange innlegg, og ikke alle brøt med reglene, men pytt pytt. Moro så lenge det varte?

Dessuten burde jeg legge meg. I morgen er det både champagnebursdagslunsj og middagsselskap og tenåringskino og ingenting klaffer. Ikke har jeg vasket noen klær heller. Tror kanskje jeg ser et par episoder møkkaTV likevel. :nigo:

Jeg anbefaler VIRKELIG en titt på NRK1 nå. Allison Krauss. Hjelpe meg så vakkert hun synger.

Jeg har forresten fått champagne. :nigo: Og i morgen bærer det avgårde til iskald hytte under tonnevis med snø. :blink:

Skrevet
Jeg anbefaler VIRKELIG en titt på NRK1 nå. Allison Krauss. Hjelpe meg så vakkert hun synger.

Jeg har forresten fått champagne. :nigo: Og i morgen bærer det avgårde til iskald hytte under tonnevis med snø. :blink:

Glemte å si at jeg (med god hjelp av mannen) har drukket opp champagnen. men det ervel like nytteløst å gråte over spilt champis som det er å gråte over spilt melk. Enten :blink: eller :nigo: ....

Skrevet

Heldiggris med champagne! Jeg må vente til i morgen, dessverre. Uten hytte, da. Skal skru på TV for en gangs skyld, men alle kanalene har gått bananas her. :( NRK er på kanal femten eller noe.

Skrevet

Hva?? Nytt på gullbæsjfronten? Og: Moderasjon??? Fy fader. :fnise:

Skrevet

Jeg har drukket vin. Nå ler jeg og ler jeg av pøbelsara som brukte den smileyen. :kose: Du er barsk assa!!!

Gjest Eurydike
Skrevet
Jeg mener meg urettferdig behandlet, men whattheheck. Man har funnet ut av ting. :sjarmor:

Dueinnlegget er borte. :trist:

Fint jeg i det minste hadde klippet det inn i boken her, da, så vi kan få bevart det for ettertiden. :sjarmor:

Men hva er det du har funnet ut? *nysgjerrig*

Skrevet

Jeg registrerte akkurat at også den tråden er støvsugd, som nextlife skrev et sted. Kanskje det er en slags storrengjøring på gang? Vårrengjøring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...