Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har jo dessuten en staselig anledning coming up soon der det burde være mulig og ikke minst passende å realisere mange av de gode idéene som har kommet fram her. :lur:

Ikke prøv deg!

Men jeg ble nesten litt trist av redneckene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herreminhatt. :skratte:

Så glad jeg sitter ved mitt eget kjøkkenbord og ikke på jobb akkurat nå. Har ledd meg gjennom de siste sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreminhatt. :skratte:

Så glad jeg sitter ved mitt eget kjøkkenbord og ikke på jobb akkurat nå. Har ledd meg gjennom de siste sidene.

Det er ganske gøy med sånn bryllupsplanlegging. Man burde vurdere å starte firma sammen. Men nå er noen litt sure på meg i Hvite duer-tråden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Det er ganske gøy med sånn bryllupsplanlegging. Man burde vurdere å starte firma sammen. Men nå er noen litt sure på meg i Hvite duer-tråden. :fnise:

Å, det er nok ikke bare deg. Jeg innbiller meg at det ikke skal så mye kritikk til før enkelte føler seg tråkket på tærne.

Også du da, som bare er hysterisk morsom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er nok ikke bare deg. Jeg innbiller meg at det ikke skal så mye kritikk til før enkelte føler seg tråkket på tærne.

Også du da, som bare er hysterisk morsom. :ler:

Jeg regner med å få høre det, da. Det er ikke så farlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Jeg ilte inn i tråden nå (selv om jeg overhodet ikke har tid til mer tøys i dag, men kjødet er svakt :fnise:), og jeg likte spesielt godt de to følgende kommentarene/formuleringene:

Duer i bryllup? :overrasket:

Jeg synes heller at duene skal dele ut invitasjonene, det er jo brevduer tross alt. På selve bryllupsdagen vil jeg ha spesialavlede påfugler som er avlet frem slik at dekoren i fjærene er hjerter i stedet for de vanlige øynene. Finner ikke link akkurat nå, men det er dødsstilig og helt unikt. De skal gå i prosesjon foran og bak oss på den røde løperen frem til den hvite enhjørningen vi skal ri inn i solnedgangen på. De små brudepikene kommer bakerst, ridende på små, hvite lam. Aller først vil jeg ha selveste gud som strør om seg med roseblader. I dagboken min ble jeg tipset om at man kan bestille meteorregn, så det skal vi ha ved midnatt. Litt kulere enn det kjipe fyrverkeriet folk har begynt med lissom.

:hoho:

Vel. Ellers er jeg selvsagt også fornøyd med at vi alle sammen har fått lov til å være med å inspirere deg. Et slags kollektivt lite kunstverk. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Vel. Ellers er jeg selvsagt også fornøyd med at vi alle sammen har fått lov til å være med å inspirere deg. Et slags kollektivt lite kunstverk. :rulle:

Altså, jeg har dere å takke for alt. Det er så kollektivt som det kan få blitt, jeg skummet jo skamløst fløten av deres fabelaktige idéer. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...