pøbelsara Skrevet 13. februar 2009 #861 Del Skrevet 13. februar 2009 Ingen som synes tiuren min egnet seg som kaketopp? Jo! Den er jo perfekt til det store skogsbryllupet - hvor villmarksserviset fra Firkløveren og denne brudebuketten danner en perfekt ramme rundt skogsbryllupet. Som bordpynt brukes elggevir - gjerne pyntet med tyll og kongler og menyen er selvsagt helstekt elg. Brudebarna må være kledd som små skogsnymfer, og brudgommen bør nok ha tyrolerhatt med fjær - som selvsagt må matche fjærene på kaketoppen. Og selvsagt finner det bryllupsplaneleggere som har spesialisert seg på nettopp villmarksbryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. februar 2009 #862 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Fornyelse av løftene!! Kanskje vi kan ha massefornyelse for alle kaklehønene (sånn som den sekten som praktiserer massebryllup)? Da kan vi virkelig slå oss løs med alle disse glitrende idéene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. februar 2009 #863 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er på høy tid, faktisk. Bør man ikke gjøre det hvert tredje, fjerde år, egentlig? Mulig du blander med GU. *har vært i en annen bok i mellomtiden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. februar 2009 #864 Del Skrevet 13. februar 2009 Kanskje vi kan ha massefornyelse for alle kaklehønene (sånn som den sekten som praktiserer massebryllup)? Da kan vi virkelig slå oss løs med alle disse glitrende idéene. Massefornyelse! Vi kan ha villmarks- og fjell- og engle- og harry- og goth- og HarryPotter- og younameit seremonier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. februar 2009 #865 Del Skrevet 13. februar 2009 Mulig du blander med GU. *har vært i en annen bok i mellomtiden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #866 Del Skrevet 13. februar 2009 Mulig du blander med GU. *har vært i en annen bok i mellomtiden* Kan vel tas i samme slengen? En slags sikkerhetssjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #867 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har ingenting å fornye. Men jeg er blitt ganske overbevist om at dersom jeg noensinne skulle gifte meg vil det på ingen måte annonseres for dere gærninger før all er vel og vakkert overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. februar 2009 #868 Del Skrevet 13. februar 2009 Massefornyelse! Vi kan ha villmarks- og fjell- og engle- og harry- og goth- og HarryPotter- og younameit seremonier!! Jeg vil være i Harry Potter-avdelingen! Kanskje eilan kan sy antrekk? Kan vel tas i samme slengen? En slags sikkerhetssjekk?Evt. har vi nok et tema for massefornyelsen, for spesielt interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. februar 2009 #869 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har ingenting å fornye. Men jeg er blitt ganske overbevist om at dersom jeg noensinne skulle gifte meg vil det på ingen måte annonseres for dere gærninger før all er vel og vakkert overstått. Neeii! Vi kan jo være brudepiker, i råssa rysjeplysjekjoler med sløyfe på rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. februar 2009 #870 Del Skrevet 13. februar 2009 Tiur som kaketopp, my ass. Jeg minner om at jeg er den stolte arving til et stk. utstoppet moskuskalv. Æddabædda. Større dyr, større kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. februar 2009 #871 Del Skrevet 13. februar 2009 Neeii! Vi kan jo være brudepiker, i råssa rysjeplysjekjoler med sløyfe på rumpa. Det er gardinsalg på Hansen & Dysvik nå, en femtilapp for faget. Masse støgge brokadestoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #872 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vil være i Harry Potter-avdelingen! Kanskje eilan kan sy antrekk? Evt. har vi nok et tema for massefornyelsen, for spesielt interesserte. Hjelp! Neeii! Vi kan jo være brudepiker, i råssa rysjeplysjekjoler med sløyfe på rumpa. Nå snakker vi. *ond* Dere får stygge kjoler, jeg får oppmerksomhet og er den vakreste. Juhu! Eventuelt kan dere alle komme i alvekostyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. februar 2009 #873 Del Skrevet 13. februar 2009 Gotiske bryllup. Legg merke til kaken på rad to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. februar 2009 #874 Del Skrevet 13. februar 2009 Tiur som kaketopp, my ass. Jeg minner om at jeg er den stolte arving til et stk. utstoppet moskuskalv. Æddabædda. Større dyr, større kake. Du har jo dessuten en staselig anledning coming up soon der det burde være mulig og ikke minst passende å realisere mange av de gode idéene som har kommet fram her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. februar 2009 #875 Del Skrevet 13. februar 2009 Gotiske bryllup. Legg merke til kaken på rad to. Den hadde faktisk en veldig kul kaketopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. februar 2009 #876 Del Skrevet 13. februar 2009 Rosabryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. februar 2009 #877 Del Skrevet 13. februar 2009 Kirken pyntet med granbar og hareføtter, alle jaktkameratene med geværer i kryss over oss når vi kommer ut av kirken, jeg skal ha identisk drakt som Askepott i Tre nøtter til... da hun var jeger, presten må iføre seg et bjørneskinn, Jeger Bom Bom som bryllupsvals. Jeg legger til at jeg gjerne vil ha dere som brudepiker, utkledd som rådyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #878 Del Skrevet 13. februar 2009 Gotiske bryllup. Legg merke til kaken på rad to. Corpse bride wedding cake. Sjikkeli smakfullt og classy. Flott kake, men jeg ser den ikke for meg med en tiur på toppen. Flaggermus, kanskje? Du har jo dessuten en staselig anledning coming up soon der det burde være mulig og ikke minst passende å realisere mange av de gode idéene som har kommet fram her. Hør, hør. Blir det ikke moskuskalver blir jeg dritskuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Rosabryllup Det er litt mer i min gate nå, føler jeg. Men det matcher ikke helt pingvinene. Bør kanskje bytte dem ut med flamingoer? Jeg legger til at jeg gjerne vil ha dere som brudepiker, utkledd som rådyr. Jeg kan godt være rådyr. Men jeg gidder ikke å trekke noen brudevogn altså. Endret 13. februar 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. februar 2009 #880 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg er på mange måter rådyr allerede. I hvert fall ikke billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå