Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #841 Del Skrevet 13. februar 2009 Du som er så nett kan jo sitte på ryggen til kondoren, og komme glidende oppover midtgangen eller hva du nå måtte ønske. Lover at lite ville stjålet oppmerksomheten din da! Det blir noe Harry Potter-aktig over det hele. Og jeg elsker jo Harry Potter. Men i bridezilletråden er det altså en som forteelr om svigerinnen sin - som i fullt alvor ville ha en ponni i kirken i bryllupe sitt. Blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. februar 2009 #842 Del Skrevet 13. februar 2009 Forslag, hvis man vil videreutvikle vepsetemabryllup: få hun bien fra tv til å synge i kirken!! Det ville definitivt tatt oppmerksomheten fra bruden. Bivokslys til pynt og solsikker i bryllupsbuketten. (Det er ikke så farlig om vi blander veps og bier, synes jeg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. februar 2009 #843 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg elsker dere! Og kan jeg ikke f det, vil jeg ha en keiserpingvin som vagger behagelig av gårde i flokk og følge med resten av gjestene - nesten inkognito. Pingvinslepp, ja. Det hadde vært noe det. For man kan vel ikke bestille meteorregn? Snakk med Knut Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. februar 2009 #844 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg elsker dere! Det der var jo ikke akkurat keiserpingviner, da... *himle* urutt eilan, urutt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #845 Del Skrevet 13. februar 2009 Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg vil ha en brudevogn trukket av keiserpingviner. Den skal trekke meg opp til alteret og tilbake. Brudgommen skal ha smoking, så det matcher jo aldeles glimrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. februar 2009 #846 Del Skrevet 13. februar 2009 Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg vil ha en brudevogn trukket av keiserpingviner. Den skal trekke meg opp til alteret og tilbake. Brudgommen skal ha smoking, så det matcher jo aldeles glimrende. Men får han sitte i brudevogna, da? Eller må han kjøre etter på sparkstøtting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. februar 2009 #847 Del Skrevet 13. februar 2009 Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg vil ha en brudevogn trukket av keiserpingviner. Den skal trekke meg opp til alteret og tilbake. Brudgommen skal ha smoking, så det matcher jo aldeles glimrende. Nå ble jeg skikkelig rørt her, altså. For et syn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. februar 2009 #848 Del Skrevet 13. februar 2009 Men får han sitte i brudevogna, da? Eller må han kjøre etter på sparkstøtting? Who cares? Han er jo bare en statist (i beste fall) eller en kulisse for den store brudefeiringen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. februar 2009 #849 Del Skrevet 13. februar 2009 Du som er så nett kan jo sitte på ryggen til kondoren, og komme glidende oppover midtgangen eller hva du nå måtte ønske. Lover at lite ville stjålet oppmerksomheten din da! Dette er jo en veldig fin løsning hvis det er konflikter i familien mht hvem som skal føre en opp kirkegulvet, eller "gi bort bruden". Velg en kondor i stedet - en smidig løsning der ingen blir fornærmet! Det blir noe Harry Potter-aktig over det hele. Og jeg elsker jo Harry Potter. Men i bridezilletråden er det altså en som forteelr om svigerinnen sin - som i fullt alvor ville ha en ponni i kirken i bryllupe sitt. Blant annet. Har lest det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #850 Del Skrevet 13. februar 2009 Men får han sitte i brudevogna, da? Eller må han kjøre etter på sparkstøtting? Assa. Han skal vente rørt på meg ved alteret mens han griner over hvor vakker jeg er. Har du aldri vært i et kirkebryllup eller? Who cares? Han er jo bare en statist (i beste fall) eller en kulisse for den store brudefeiringen uansett. Flaks at jeg kom på ham i det hele tatt egentlig, men endelig var det noe som kunne matche ham også, det var sjikkeli flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. februar 2009 #851 Del Skrevet 13. februar 2009 Ingen som synes tiuren min egnet seg som kaketopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. februar 2009 #852 Del Skrevet 13. februar 2009 Assa. Han skal vente rørt på meg ved alteret mens han griner over hvor vakker jeg er. Har du aldri vært i et kirkebryllup eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. februar 2009 #853 Del Skrevet 13. februar 2009 Ingen som synes tiuren min egnet seg som kaketopp? Jo! Jeg synes det hørtes sjikkeli appetittvekkende og elegant ut. Gjerne akkompagnert av det der villmarksserviset til Firkløveren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #854 Del Skrevet 13. februar 2009 Ingen som synes tiuren min egnet seg som kaketopp? Joda. Jeg er ekstatisk. Det betyr at jeg må ha verdens største brudekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. februar 2009 #855 Del Skrevet 13. februar 2009 Da lillesøsteren min var liten, (..følg ekstra godt med her nå, dere som kjenner henne... ) trodde hun at når man skulle gifte seg, så tok man på seg den aller, aller vakreste prinsessebrudekjolen, satt seg i vakkert pyntet brudebil, og kjørte rundt i den mens man speidet langs veien etter noen man kunne gifte seg med. Når man fant ham, tok man ham med seg i bilen, kjørte til kirken og - VIPS!!! - så var man gift og kunne leve lykkelig i alle sine dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. februar 2009 #856 Del Skrevet 13. februar 2009 Jo! Jeg synes det hørtes sjikkeli appetittvekkende og elegant ut. Gjerne akkompagnert av det der villmarksserviset til Firkløveren. villmarkstema! Enda godt/synd elastica sin mann alt er gift, ellers kunne det blitt staselig! Og bruden kunne hatt selskutt gevir istedenfor tiara! Man kunne kastet kongler på brudeparet istedenfor ris osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. februar 2009 #857 Del Skrevet 13. februar 2009 villmarkstema! Enda godt/synd elastica sin mann alt er gift, ellers kunne det blitt staselig! Og bruden kunne hatt selskutt gevir istedenfor tiara! Man kunne kastet kongler på brudeparet istedenfor ris osv. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Fornyelse av løftene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #858 Del Skrevet 13. februar 2009 Da lillesøsteren min var liten, (..følg ekstra godt med her nå, dere som kjenner henne... ) trodde hun at når man skulle gifte seg, så tok man på seg den aller, aller vakreste prinsessebrudekjolen, satt seg i vakkert pyntet brudebil, og kjørte rundt i den mens man speidet langs veien etter noen man kunne gifte seg med. Når man fant ham, tok man ham med seg i bilen, kjørte til kirken og - VIPS!!! - så var man gift og kunne leve lykkelig i alle sine dager. Hehe. Du skal ikek se bort fra at enkelte praktiserer en såvidt modifisert versjon av den der. Det kan nærmest virke sånn i alle fall. villmarkstema! Enda godt/synd elastica sin mann alt er gift, ellers kunne det blitt staselig! Og bruden kunne hatt selskutt gevir istedenfor tiara! Man kunne kastet kongler på brudeparet istedenfor ris osv. Men jeg er ikke villmarkens datter, så jeg vil ikke ha det. Men jeg liker fugleinnslagene. I kirken skal ekte turtelduer fly frem med ringputen mellom seg og deretter gi oss hver vår ring fra sine yndige nebb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #859 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Fornyelse av løftene!! Det er på høy tid, faktisk. Bør man ikke gjøre det hvert tredje, fjerde år, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. februar 2009 #860 Del Skrevet 13. februar 2009 villmarkstema! Enda godt/synd elastica sin mann alt er gift, ellers kunne det blitt staselig! Og bruden kunne hatt selskutt gevir istedenfor tiara! Man kunne kastet kongler på brudeparet istedenfor ris osv. Hey! Dette kan jeg! Kirken pyntet med granbar og hareføtter, alle jaktkameratene med geværer i kryss over oss når vi kommer ut av kirken, jeg skal ha identisk drakt som Askepott i Tre nøtter til... da hun var jeger, presten må iføre seg et bjørneskinn, Jeger Bom Bom som bryllupsvals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå