Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en samling veps gjort seg mon tro? Kanskje man kan trene de opp til å fly i hjerteformasjon, evt rundtogrundt som en glorie over bruden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii
Hadde en samling veps gjort seg mon tro? Kanskje man kan trene de opp til å fly i hjerteformasjon, evt rundtogrundt som en glorie over bruden?

Men de må også trenes til å være stille. Hvis ikke tar de oppmerksomheten fra bruden med den summingen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Men de må også trenes til å være stille. Hvis ikke tar de oppmerksomheten fra bruden med den summingen sin.

Noe sier meg at flere av de innkomne forslagene kan representere en tilsvarende risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at flere av de innkomne forslagene kan representere en tilsvarende risiko.

Det har du rett i. Både bruk av albatrosser og keiserpingviner kan nok medføre litt økt risiko for det, gitt. Dessuten har jeg hørt at det lukter skikkelig dritt vondt av keiserpingvinavføring. Sikkert ikke noe kult å få på slepet heller.

Her er forresten mitt forslag til brudebukett i røy-bryllupet. :tre:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Får jeg ikke meteorregn og enhjørning gidder jeg ikke gifte meg, så mye er ihvertfall sikkert. Muligens kan jeg nøye meg med en kondor.

Men det må sies, jeg er dødsimponert og tar av meg tiaraen for oppfinnsomheten deres.

:hoho: :hoho:

Diverse bryllupstråder skal saumfares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
*full av beundring*

Jeg burde jo ha visst at man kunne stole på at du ville komme opp med den ultimate brudemeny. :tommelopp:

Jeg var ditto imponert over buketten til røytemabryllupet! :tommelsmil:

Men nå må jeg legge meg, for ellers kommer jeg til å lage komplette temabryllupsidéer av det mer syke slaget hele natten gjennom. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ditto imponert over buketten til røytemabryllupet! :tommelsmil:

Men nå må jeg legge meg, for ellers kommer jeg til å lage komplette temabryllupsidéer av det mer syke slaget hele natten gjennom. :rulle:

Gjør det! Gjør det! :hoppe:

Så har jeg noe å friste, les skremme DNM med på lørdag. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Elastica

Dere er gærne! :rulle:

Flapp, flapp. :trist:

Men hvite duer er så konvensjonelt, lzm. Hva med å slippe noe annet med vinger? Påfugler? Pelikaner? Eller rett og slett - hvorfor ikke - orrhane + røy?

:engel:

Da vil jeg ha den utstoppede tiuren til kaketopp.

Gribb!

:hoho:

Forresten, har ombestemt meg.

Vil heller ha albatross med vingespenn opptil 3,5 meter (evt en kondor, som jeg forstår er en type gribb). Og kan jeg ikke f det, vil jeg ha en keiserpingvin som vagger behagelig av gårde i flokk og følge med resten av gjestene - nesten inkognito.

:hoho: :hoho: Du overgår deg selv, Donpedro. De siste dagers grums har tydeligvis ikke ødelagt den fantastiske humoren din. Det er bra. :kose:

Jeg dør.

Jeg er på god vei til å begynne å lage lister nå, det kjenner jeg på meg. Mulig vi burde lansere en temabryllupstråd. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens kan jeg nøye meg med en kondor.

Du som er så nett kan jo sitte på ryggen til kondoren, og komme glidende oppover midtgangen eller hva du nå måtte ønske. Lover at lite ville stjålet oppmerksomheten din da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på god vei til å begynne å lage lister nå, det kjenner jeg på meg. Mulig vi burde lansere en temabryllupstråd. :lur:

Forslag, hvis man vil videreutvikle vepsetemabryllup: få hun bien fra tv til å synge i kirken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...