Gå til innhold

Fresifjas

Anbefalte innlegg

Gjest Ludovie
Skrevet

Det er interessant å se hvordan enkelte ikke evner å se andres perspektiv overhodet: Jeg synes ikke at gullungens bæsjebleier er ekle, så da gjør ingen andre det heller. Jeg synes at det er greit at det skiftes bleier her og der, så da må andre synes det samme (ellers er de hysteriske og pripne). Jeg endret helt oppfatning av hva som er greit og ikke greit da jeg ble mor, så da kommer alle andre til å gjøre det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er definitivt marked for Fresis fantastiske fralangttilkortpånullkommavsvisj-tjenester på mitt fagfelt. Sier jeg bare.

Gullbæsjens Reader's' Digest (sic!), nemlig.

Du tenker på kunsten å skille skitt og kanel?

Gjest Eurydike
Skrevet (endret)
Det er interessant å se hvordan enkelte ikke evner å se andres perspektiv overhodet: Jeg synes ikke at gullungens bæsjebleier er ekle, så da gjør ingen andre det heller. Jeg synes at det er greit at det skiftes bleier her og der, så da må andre synes det samme (ellers er de hysteriske og pripne). Jeg endret helt oppfatning av hva som er greit og ikke greit da jeg ble mor, så da kommer alle andre til å gjøre det samme.

Det er ikke de som ikke evner å se ting fra andre perspektiver - det er oss. :opplyser:

De som ikke liker bleieskift på kafé må respektere dem som ikke har noe i mot det, og som dessuten er i en nødsituasjon, fordi barnet må skiftes på, og fordi det ikke kan tas inn på et ekkelt offentlig toalett.

Ellers er jeg helt enig med deg - og som sagt litt fascinert. :ler:

Endret av Eurydike
Skrevet
Du tenker på kunsten å skille skitt og kanel?

Det er hækerten så vanskelig å skille kanel fra gulbrun gullbæsj. Du imponerer.

Skrevet

Det er rett og slett fascinerende. Egne avvikerstandpunkt slås fast som allmenngyldige sannheter. Gullbæsj er ikke ekkelt, ferdig med saken. Alle som synes det er dumme. Ferdig med saken.

:fnise:

Gjest Elastica
Skrevet
1) Niks, det var et en bruker som gjorde, i ramme alvor. Det kom ingenting ekkelt ut av hennes lille gull, nemlig. Gullbæsj er dessuten luktfri i følge den samme bruker. Vel. Jeg er sterkt uenig.

*host* Feil. Den lukter bolle.

Skrevet
Det er rett og slett fascinerende. Egne avvikerstandpunkt slås fast som allmenngyldige sannheter. Gullbæsj er ikke ekkelt, ferdig med saken. Alle som synes det er dumme. Ferdig med saken.

:fnise:

Nemlig. Og ikke bare det - andres meninger ble møtt med hånlatter - type hahahahahaha - for deretter å bli forklart at de ikke har peiling og ikke her Forstått Hva Moderskapet Gjør Med En. Ferdig med saken.

Skrevet

Kanskje det kun kan forstås retrospektivt hva moderskapet gjør med en? :klø: Skjønt, jeg tviler.

Skrevet
*host* Feil. Den lukter bolle.

:hoho:

Nå har jeg trukket inn røykeloven.

Gjest Elastica
Skrevet

:hoho: Stoltenberg.

Dessuten vil jeg få presiser at det til syvende og sist er Stortinget som vedtar lover. Så hverken Stoltenberg eller Høybråten bør tillegges skyld i dette tilfellet.

Heller sånne som Saera Khan og Ballo. Burde ikke spåkoner og Snåsamannen vært koblet inn for lengst?

Gjest Eurydike
Skrevet

Dessuten vil jeg få presiser at det til syvende og sist er Stortinget som vedtar lover. Så hverken Stoltenberg eller Høybråten bør tillegges skyld i dette tilfellet.

Heller sånne som Saera Khan og Ballo. Burde ikke spåkoner og Snåsamannen vært koblet inn for lengst?

De kan sikkert i det minste gjøre bæsj til gull.

Skrevet
:hoho:

Nå har jeg trukket inn røykeloven.

Jeg innser at jeg må bite i kanelbollen og oppsøke tråden. Sporenstreks.

Skrevet
Kanskje det kun kan forstås retrospektivt hva moderskapet gjør med en? :klø: Skjønt, jeg tviler.

Jeg vil gjøre en etnografisk studie av Mødre på kafé! :nigo: Jeg vil skrive fete, utmalende narrativer... :nigo: Deretter skal jeg sette sammen fokusgrupper med Erfarne Mødre - hvor vi skal diskutere barseltiden i retrospektiv. :nigo:

Er det mulig å få finansiert et slikt prosjekt, tro?

Jeg vil bli kafemammaetnograf!

Skrevet

Jeg tror ikke det vil være særlig heldig å begynne å snakke om Stortinget og hvordan ting egentlig henger sammen i denne sammenhengen. Da risikerer man nok bare at noen kommer trekkende med Kongen - eller Snåsamannen.

Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg har for øvrig gullbæsj selv. I hvertfall er den mye mindre ekkel enn andre menneskers bæsj.

Gjest Elastica
Skrevet
Jeg tror ikke det vil være særlig heldig å begynne å snakke om Stortinget og hvordan ting egentlig henger sammen i denne sammenhengen. Da risikerer man nok bare at noen kommer trekkende med Kongen - eller Snåsamannen.

Det er det dessverre allerede mange som har gjort. Kommet trekkende med Snåsamannen, altså. Og det forundrer meg ikke om Kongen kommer trekkende med Snåsamannen heller. Han har jo litt å stri med. Kongen, altså.

Gjest Elastica
Skrevet
Jeg har for øvrig gullbæsj selv. I hvertfall er den mye mindre ekkel enn andre menneskers bæsj.

Og Vendela Kirsebom har liljekonvaller i stedet for kjønnshår. :filer:

Gjest nextlife
Skrevet

Da foreslår jeg at du tar potta med deg og gjør ditt fornødne på den neste gang du er på kafè. Selv om ikke jeg vil gjøre det, er det andre regler for de med gullbais :filer:

Skrevet
Og Vendela Kirsebom har liljekonvaller i stedet for kjønnshår. :filer:

Øy! :nei: Det må du ikke si! Det kan gå deg riktig illle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...