Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

Gjest Kashmir

Har jeg nevnt at jeg er en jævel på å bake kaker? Rekordhøye sukkerbrød an mass... :filer:

Imidlertid suger jeg på mat fra bunnen, men det vet du jo. Jeg hadde vidløftige planer om fiskesuppe på rester av steinbit tidligere i uka, og det gikk til helvete. Telefonen ringte tre ganger mens jeg forsøkte å holde tunga rett i munnen og følge en oppskrift, og da maten endelig skulle ha vært ferdig oppdaget jeg at jeg hadde glemt å tilsette både tomatpurè og laurbærblad. Jeg slang det oppi og lot det stå fem minutter til, men suppa smakte drit okke som. Mannen forsynte seg to ganger, men jeg så på ham at det slett ikke var fordi suppa var så innmari god. Jeg liker ikke medlidenhet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurydike
Altså, oppskrifter er man jo alltids interessert i, men jeg tror ikke du trenger å bry deg med det sånn akkurat i dag. Ikke noe bakings på meg i morgen, det er bombesikkert.

[...]

Men nytt kjøkken blir vel bra. Hvordan ligger du an sånn benkeplatemessig?

Virkelig ikke, altså? :klø:

Benkeplatemessig status: Avgjort, men ikke bestilt. Og ja - tilslutt ble det skifer. Bare synd at ingen får ta på den eller sette noe på den så snart den er installert. Vi får ty til voksduk eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Har jeg nevnt at jeg er en jævel på å bake kaker? Rekordhøye sukkerbrød an mass... :filer:

Imidlertid suger jeg på mat fra bunnen, men det vet du jo. Jeg hadde vidløftige planer om fiskesuppe på rester av steinbit tidligere i uka, og det gikk til helvete. Telefonen ringte tre ganger mens jeg forsøkte å holde tunga rett i munnen og følge en oppskrift, og da maten endelig skulle ha vært ferdig oppdaget jeg at jeg hadde glemt å tilsette både tomatpurè og laurbærblad. Jeg slang det oppi og lot det stå fem minutter til, men suppa smakte drit okke som. Mannen forsynte seg to ganger, men jeg så på ham at det slett ikke var fordi suppa var så innmari god. Jeg liker ikke medlidenhet. :(

Oooh! :Hehe:

Og huffda for avsnitt nr 2. Jeg har ellers ikke så store problemer med medlidenhet, forresten. Jeg tar det jeg får! :tommelsmil: *skamløs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tilstå: Jeg sendte en dose kjøttboller til deg i posten i dag. Hvis de ikke kommer frem, så må også det skyldes posten. :fnise:

Sånn, nå håper jeg du har fått en lærepenge. *streng*

:hoho:

OK, jeg jugde, men bare fordi jeg har så lyst på kjøttboller. :grine:

Jeg er forresten ganske flink med barn. Tante Fresi kan vise seg å bli en ressurs på flere felter, skal jeg si deg. Hvem skal lære ham om livets realiteter? Sigaretter, snus og alkohol? Falsk leg? Viktigheten av å ikke drikke sprit første gangen på blodfylla? Har du i det hele tatt tenkt gjennom dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg glemt noen er det bare å slenge inn en påmelding. Fresis fres-for-food-tour -09. :tommelsmil:

Ey! Jeg har tynne sigaretter. :sjarmor:

Må jeg rydde og vaske først? *nervøs*

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kashmir
Og huffda for avsnitt nr 2. Jeg har ellers ikke så store problemer med medlidenhet, forresten. Jeg tar det jeg får! :tommelsmil: *skamløs*

Ja, jeg ble motløs. Jeg synes ikke det er lett i det hele tatt, og det skal lite til før jeg tyr til Toroposene igjen, kjenner jeg.

Medlidenhet i sånne sammenhenger gjør meg bare enda mer ilter. Stakkars mann... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
Ja, jeg ble motløs. Jeg synes ikke det er lett i det hele tatt, og det skal lite til før jeg tyr til Toroposene igjen, kjenner jeg.

Medlidenhet i sånne sammenhenger gjør meg bare enda mer ilter. Stakkars mann... :fnise:

Det er noe med sånne situasjoner der alt man gjør vil være feil uansett hvordan man reagerer. :fnise:

Var det etterpå han tegnet på Bonytt, da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Jeg er forresten ganske flink med barn. Tante Fresi kan vise seg å bli en ressurs på flere felter, skal jeg si deg. Hvem skal lære ham om livets realiteter? Sigaretter, snus og alkohol? Falsk leg? Viktigheten av å ikke drikke sprit første gangen på blodfylla? Har du i det hele tatt tenkt gjennom dette?

Nå er det på tide med en tråd på barn & familie, kjenner jeg. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kashmir
Det er noe med sånne situasjoner der alt man gjør vil være feil uansett hvordan man reagerer. :fnise:

Var det etterpå han tegnet på Bonytt, da? :ler:

Jepp. Han syntes vel det var på sin plass. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Jepp. Han syntes vel det var på sin plass. :fnise:

Fantastisk timing! :tommelsmil:

Det har vært god stemning hos dere i det siste da, skjønner jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kashmir
Fantastisk timing! :tommelsmil:

Det har vært god stemning hos dere i det siste da, skjønner jeg. :fnise:

Tja, man kan vel kalle det...månelyst.

Mulig han ønsker Toroposene hjertelig velkommen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Take-away er et velkjent fenomen her i gården. Vi bor jo midt i take-away-himmelen tilgangsmessig sett. (Ikke kavlitetsmessig sett... :sprettoy:)

Må jeg rydde og vaske først? *nervøs*

Rydde og vaske?

Rydde og vaske. :klø:

Nei, kjenner til ikke konseptet.

:fnise:

Har jeg nevnt at jeg er en jævel på å bake kaker? Rekordhøye sukkerbrød an mass... :filer:

Imidlertid suger jeg på mat fra bunnen, men det vet du jo. Jeg hadde vidløftige planer om fiskesuppe på rester av steinbit tidligere i uka, og det gikk til helvete. Telefonen ringte tre ganger mens jeg forsøkte å holde tunga rett i munnen og følge en oppskrift, og da maten endelig skulle ha vært ferdig oppdaget jeg at jeg hadde glemt å tilsette både tomatpurè og laurbærblad. Jeg slang det oppi og lot det stå fem minutter til, men suppa smakte drit okke som. Mannen forsynte seg to ganger, men jeg så på ham at det slett ikke var fordi suppa var så innmari god. Jeg liker ikke medlidenhet. :(

Ha, Visste jeg hadde glemt noen. Jeg er svært interessert i kake, dessuten kan du lage brun saus. Det kan ikke jeg, tror jeg, :fnise:

Virkelig ikke, altså? :klø:

Benkeplatemessig status: Avgjort, men ikke bestilt. Og ja - tilslutt ble det skifer. Bare synd at ingen får ta på den eller sette noe på den så snart den er installert. Vi får ty til voksduk eller noe.

:fnise: Så smart og funksjonelt!

Skifer! :hjerte:

Ey! Jeg har tynne sigaretter. :sjarmor:

:lol:

Tenk at jeg kunne glemme! Tynne sigaretter og røkebord! Jeg er på vei! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kashmir
Og vedspetakkelet er vel plassert og anvendt? :engel:

Det står under trappa. Men jeg har passet på å sette det fram til spott og spe når vi har hatt besøk. Så får jeg virkelig gnidd ordentlig inn hvor stygt det er og hvilket vanvittig teit kjøp han har gjort.

Jeg er slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Ey! Jeg har tynne sigaretter. :sjarmor:

Tynne sigaretter og røkebord!

Slikt som dette gjør at jeg går på en røykesmell igjen når som helst alstå. *fristet*

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurydike
Det står under trappa. Men jeg har passet på å sette det fram til spott og spe når vi har hatt besøk. Så får jeg virkelig gnidd ordentlig inn hvor stygt det er og hvilket vanvittig teit kjøp han har gjort.

Jeg er slem.

Tror du han har kjøpt det for å irritere deg, eller mener du bare det er utilgivelig å ha så dårlig smak? :klø:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kashmir
Ha, Visste jeg hadde glemt noen. Jeg er svært interessert i kake, dessuten kan du lage brun saus. Det kan ikke jeg, tror jeg, :fnise:

Hvit også! Og Bernaise fra bunnen... (vel, jeg har greid det et par ganger, i hvert fall, selv om jeg følte det krevde i overkant mye av meg) :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kashmir
Tror du han har kjøpt det for å irritere deg, eller mener du bare det er utilgivelig å ha så dårlig smak? :klø:

:fnise:

Jeg har ikke helt bestemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg kunne glemme! Tynne sigaretter og røkebord! Jeg er på vei! :tommelsmil:

Herzlich willkommen! :hjertesmil:

Men sørg for å legge det på slutten av runden. Her er ingen matservering. Til gjengjeld er det døgnåpent, champagnenaboer og ja; røkebord. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...