Gå til innhold

Fresifjas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evi Bøgenes! :hjerte: Jeg elsker de historiene. Spesielt at hun fokuserer på de jentene som er litt odde og annerledes.

Skrevet

Ble texmexen god, forresten? *sjenert*

Skrevet

200-siders fest, forresten! :vin:

Skrevet

Denne dagen ER en fest, thats it :skaal:

Gjest Potet
Skrevet

Fantastiske Fresi, jeg er stor fan av skriveriene dine. Nå hadde jeg 4-5 uleste sider, og ler høyt av Tena Lady, om enn noget på etterskudd.

Du er fin, du. :vin:

Skrevet (endret)

Jøss, har jeg kommet for sent til min egen fest? :fnise:

:skaal:

Mye fest for tiden, enkli. Forrige helg var det både lønningspils til de sene timer og Det Store Bryllupet, som også strakk seg noe ut i tid og konsum. Så har man hatet seg gjennom stressuken og kollapset i sofa i går. Nå er det snart stor fest hos venninne. Gleder meg ganske mye. Har kjøpt verdens kuleste gave. :sjarmor:

Men jeg er så lat. Jeg vet ennå ikke om jeg har noe å ha på meg, og jeg utsetter stelleprosessen i det lengste. Er det bare jeg som ikke synes det er gøy?

Endret av Fresi
Skrevet

Jeg synes stelleprosesser er såpass lite gøy at jeg bare dropper hele greia. Slenger på leppestift på vei ut døren, og setter opp håret med en spenne i samme slengen hvis jeg føler meg inspirert.

Ulempen er at man ser ut som et fugleskremsel, sånn mer eller mindre, men noen prioriteringer må man gjøre. :nigo:

Skrevet

PS: Jeg dusjer og tar på meg en eller annen form for klær, altså. Før det med leppestiften. :sjenert:

Skrevet

Jeg synes stelleprosessen er ok (bortsett fra at jeg alltid forbanner meg selv mht selvdisiplin og slanking når jeg prøver klær), men har en egen evne til å utsette alt, så jeg ender opp - ufrivillig - slik som Aricia beskriver.

Skrevet

Jeg følger omtrent Aricia sin oppskrift. Bortsett fra at jeg bytter ut leppestiften med lypsyl... :sjenert:

Skrevet

Jeg elsker å stelle. *jåle*

• 2 uker senere...
Skrevet

Æksjnrapport fra Båtfestivalen i Ålesund:

"Kvinne (70) slo konsertvakt

ÅLESUND. En dame i 70-åra likte særdeles dårlig å bli bortvist fra torsdagens konsert med Vassendgutane i Ålesund: Hun slo nemlig til en av vaktene.

– Jeg vet ikke hva slags skader vakten fikk, men jeg kan vel ikke tenke meg det var så alvorlig, sier operasjonsleder Ivar Inge Klefstad ved Sunnmøre politidistrikt. Det skal ellers ha vært god stemning under konserten, til tross for et voldsomt regnskyll."

Skrevet

Det er på Sunnmøre det skjer altså. :hoho:

• 1 måned senere...
Skrevet

Min egen dagbok har falt ut av Mine innlegg!

Jeg må si det er ganske betegnende for hva som skjer.

Aktuelt nå at jeg visstnok skal spille fotball med kollegaer i morgen. Det skjer vaffal ikke.

Skrevet

Høres ut som om du har samme forhold til fotball som jeg. :ler:

Skrevet

For ikke å snakke om hvilket forhold jeg har til "gøy".Det er ikke "gøy" å spille fotball med kollegaer.

Tenker jeg ifører meg mine høye, røde sko og tar en sigg. :filer:

Skrevet

Gøy med kollegaer er sjelden skikkelig moro..... *liker ikke aktivitet på jobben*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...