Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

Nevnte jeg at en venninne har fått en helt utrolig husengel i hus? Vi snakker fullservice og sammenbrettede truser, for ikke å snakke om handling og middagslaging. Jeg er så misunnelig at jeg nesten er kvalm.

Nåja, dersom de ikke stryker trusene er det nå ikke SÅ imponerende da :filer:

Husker fra barndommen at bestemor var på besøk, og da ble det til og med strøket press på pappa sine jeans. Han var ikke helt fornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nextlife
Opp og hopp, Fresi! :tommelsmil:

Åja, det glemte jeg. Jeg har jo ikke sovet. :forvirret: Jeg har i stedet skrubbet kjøleskapet med start sånn i fem-tiden og skaffet meg en solid salmiakkrus. :forvirret: :forvirret: Dette blir nok en strålende dag.

Djezz, hon är jo galen :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, er du fortsatt syk? Forpleiningen var det i alle fall ikke mye å utsette på.

Kronisk feber som er akkurat litt for lav til at noen gidder å reagere. :fnise:

Opp og hopp, Fresi! :tommelsmil:

Åja, det glemte jeg. Jeg har jo ikke sovet. :forvirret: Jeg har i stedet skrubbet kjøleskapet med start sånn i fem-tiden og skaffet meg en solid salmiakkrus. :forvirret: :forvirret: Dette blir nok en strålende dag.

Kjære vene. :overrasket:

Djezz, hon är jo galen :hakeslepp:

Galen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Opp og hopp, Fresi! :tommelsmil:

Åja, det glemte jeg. Jeg har jo ikke sovet. :forvirret: Jeg har i stedet skrubbet kjøleskapet med start sånn i fem-tiden og skaffet meg en solid salmiakkrus. :forvirret: :forvirret: Dette blir nok en strålende dag.

I alle dager! :overrasket:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke gal, jeg er bare søvnløs. :fnise: Dessuten har jeg et rent og ryddig kjøleskap. Jeg tilstår likevel at jeg shoppet litt på eBay sånn i firetiden i natt for å holde humøret og pågangsmotet oppe. Og hva kjøpte jeg? En øyenskyggepalett med fem øyenskygger i farger jeg nok sikkert har fra før. I illegg ble det kalt "nighttime" selv om jeg syntes fargene var "daytime". Litt sent så jeg at det skyldtes at øyenskyggene glimrer, glitrer og skimrer. Og det kler ikke jeg, og spesielt ikke in daytime.

Da det omsider ble lunsjtid, troppet Tenåringen opp, og det ble helt umulig å avstå fra pain au chocolat, appelsinjuice og sterk, sort kaffe. Veldig koselig, det skjer jo nesten aldri at vi spiser lunsj sammen sånn. :) I femtiden tok jeg en liten hvil, så nå er formen u-ruset og fin. Rent bortsett fra at jeg har fått en tann, altså. En spiss sak med tilhørende sår og skinnfiller. :forvirret: Men jeg er fornøyd med at den endelig har kommet frem, de siste fem årene har den plaget meg tre-fire ganger i året med sin vokseprosess (som har gått grusomt sakte, det må jeg si) og tilhørende hodepine og bihulebesvær. Nå har jeg bare tre igjen! Vokser de frem i samme tempo kan jeg glede meg over fullt tannsett når jeg er 53. :juhu:!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Er det tolvårsjeksel? :engel:

Jeg hadde problemer med tenner som ville ut og fram, men ikke fikk det helt til da jeg var student utenlands. Det forsøkte tannlegen min der å fikse med å pensle gommene mine med syre. :overrasket:

Alt løsnet jo og hang og slang inni der tilslutt. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror jeg er eldre enn deg, og har fortsatt en som ikke er ute. Vet ikke om det er normalt, men du er ikke den eneste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe syre blir det ikke snakk om her. :sjokk: Og det er godt å høre at jeg ikke er den eneste. Jeg mistet jo min siste melketann da jeg var femten, så det var vel ikke annet å vente. :fnise:

Og nei, det er ikke tolvårsjeksel. :frustrert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klokskapsjeksel. :tommelsmil:

Jeg var forresten ytterst velutviklet allerede som baby - på tross av mine beskjedne centimetre og lave vekt - og ble født med to tenner! Helt sant, jeg var den yngste i Norge som hadde vært til tannlegen på den tiden (av forståelige grunner; min mor ville jo ikke livnære meg så lenge jeg hadde tenner å gnage med). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bok og ny tann :)

Jeg er nok også litt eldre enn deg, og har fortsatt ikke fått disse klokskapsjekslene. Burde jeg være bekymret? Hmm, lurer på om jeg har enorme visdomsreserver som ennå ikke har sett dagens lys :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg spurte forresten ang. baderomsplatene, og de skrus fast i skjøtene, og så brukes det en slags spesiallist i hjørnene. :) Har du stort bad? Mannen kjøpte plater for ca 4000 (tilbudspris) til toalettet vårt på ca 2kvm (jeg spøker nesten ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett er det billigere og mer lettvint enn å kjøre hele pakka med håndverkere som skal installere våtromsplater, smøremembran i alle skjøter og legge flis oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...