Fresi Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3961 Skrevet 7. juni 2010 Jeg ble sjempetrøtt klokken 03. I dag skal jeg betale en regning til, siden jeg tross alt ikke døde i går. Og så skal jeg lage spagetti med chili og hvitløk og bladpersille og kanskje drikke et glass rosé, og så skal vi dessuten drikke espresso og spise jordbær og vaniljeis. Hah mandag, der fikk du den, jeg gruser deg!
Gjest Ludovie Skrevet 7. juni 2010 #3962 Skrevet 7. juni 2010 Hah mandag, der fikk du den, jeg gruser deg! Haha, fantastisk! Det andre var også fantastisk, forresten.
Dark Star Skrevet 7. juni 2010 #3963 Skrevet 7. juni 2010 I dag har det vært mandag med en stor, faenes M. Dagen har innebært 3 tilfeller med utrykningskjøretøyer (jeg var ikke direkte involvert), møte med politi og hodepine. Jeg vil ha espresso og jordbær og vin og hva som helst Kanskje jeg skal være vill og uansvarlig å ta meg et glass vin når Lillemor har lagt seg
Honesty Skrevet 7. juni 2010 #3964 Skrevet 7. juni 2010 Men Dark Star, tenk om det plutselig blir vulkanutbrudd i hagen deres, og du ikke kan kjøre?
Fresi Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3965 Skrevet 7. juni 2010 Men Dark Star, tenk om det plutselig blir vulkanutbrudd i hagen deres, og du ikke kan kjøre? Kjære DS, du skulle fått vin og jordbær av meg!
Fresi Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3967 Skrevet 7. juni 2010 Er det norske jordbær, da? Dessverre. Jeg fant bare belgiske til 45 kroner kurven, det var et impulskjøp siden det tross alt er mandag. Har de norske kommet allerede?
Dark Star Skrevet 7. juni 2010 #3968 Skrevet 7. juni 2010 Men Dark Star, tenk om det plutselig blir vulkanutbrudd i hagen deres, og du ikke kan kjøre? Ja,ja, jeg er jo en uansvarlig en, som var enslig mor, boende i et Kjellerhåll uten veiforbindelse OG inntok rusmidler (eller nøt et glass vin, alt etter hva man ønsker å se det som) :dåne: Et skarve vulkanutbrudd i hagen mens man morer seg med et glass skal jeg vel alltids stå for
Honesty Skrevet 7. juni 2010 #3969 Skrevet 7. juni 2010 Jeg lurer bare litt på hvilken måte du skal stå for vulkanutbruddet? Jeg er uansvarligheten selv, og drikker vann med ISBITER selv om barnet mitt definitivt ikke har sovnet enda. :dåne: Det er dessuten snakk om kranvann, ukokt sådan, og i glass. Tenk om glasset knuses, og barnet får frostskader av isbitene? (Tenker jeg i god KG-ånd nå? :klø
Aricia Skrevet 7. juni 2010 #3970 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har også mandagen fra helvete, og har dynket den med rødvin, og bestilt is fra mannen. Hvor er isen min?! Alle ønskes en bedre tirsdag.
Dark Star Skrevet 7. juni 2010 #3971 Skrevet 7. juni 2010 Jeg lurer bare litt på hvilken måte du skal stå for vulkanutbruddet? Jeg er uansvarligheten selv, og drikker vann med ISBITER selv om barnet mitt definitivt ikke har sovnet enda. :dåne: Det er dessuten snakk om kranvann, ukokt sådan, og i glass. Tenk om glasset knuses, og barnet får frostskader av isbitene? (Tenker jeg i god KG-ånd nå? :klø Håhå, 185 cm Dark Star i et sinneutbrudd kan godt forveksles med vulkanutbrudd - og ja, du tenker i helt korrekt KG-ånd. Jeg har til og med hørt rykter om at du har en hund
Honesty Skrevet 7. juni 2010 #3972 Skrevet 7. juni 2010 Ja, tenk. Og den hunden er fin å ha, skal jeg si deg. Barnet vil nemlig ikke ha barnemat, men det vil hunden.
Sauen Shaun Skrevet 8. juni 2010 #3973 Skrevet 8. juni 2010 Alle ønskes en bedre tirsdag. Takk, men noen av oss hadde en fin mandag. Tirsdagen derimot...
Fresi Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3974 Skrevet 8. juni 2010 Vil barnet i så fall kanskje ha hundemat? Da går det jo opp i opp på en måte.
Honesty Skrevet 8. juni 2010 #3975 Skrevet 8. juni 2010 Det ville hun sikkert hvis hun fikk sjansen, men den har selvsagt hunden spist opp.
Fresi Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3976 Skrevet 12. juni 2010 Min Lørdag: Våknet tidlig (åtte-ni?). Det synes jeg ikke det er noe vits i på en lørdag, så jeg sov videre til ett. Så dro jeg på bokposesalg og kjøpte en bærepose bøker til femti kroner, blant annet fem Evi Bøgenæs-bøker og to bind av "Daglig liv i Norden" utgit i 1939. Hvor de skal plasseres vet jeg ikke. Sannsynligvis ender de rett i kjelleren. Jeg har dessuten vært på kafé og drukket dobbel latte og lest masse aviser, jeg har vært på polet og kjøpt rosa vin og jeg har brukt én time på mathandling. Først i én butikk for å kjøpe Corona som de ikke hadde, så i ny butikk hvor de hadde Corona, men ikke vårløk, dermed til tredje butikk som viste seg å være stengt, deretter tilbake til første butikk for vårløk og litt annet, men de hadde stort sett bare råtne grønnsaker, så til slutt måtte jeg tilbakefor butikk to for å handle resten. Ekstremt irriterende. Nå skal jeg drikke en Corona fra fryseren før jeg gir meg i kast med fajitasmiddagen som sikkert tar to timer å tilberede (minst), jeg gruer meg. Og så skal vi visst se på film. Og jeg må love å se på, for det er visst så skuffende når jeg sitter i sofaen, men ikke ser på, for da gjør vi ikke noe felles. Javelda.
Fresi Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3977 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Dette blir nattmat. Altså, er jeg ualminnelig treeeg? Til salsaen skal 7 mellomstore tomater finhakkes etter at man har fjernet innmaten. En liten rødløk skal finhakkes. Ett fedd hvitløk skal finhakkes. En eller to chilier skal fileteres (), fjerne frø og finhakkes. Det skal krydres og blandes med limesaft og gjerne også moses litt. Det tar jo evigheter!!!! Til kjøttfyllet skal det hakkes vårløk og koriander pluss steking og krydring. Til sausen skal det igjen hakkes hvitløk, chili og koriander og rives ost i tillegg til koking og miksing og krydring. Til guacamolen skal det hakkes tomat, hvitløk vårløk og koriander i tillegg til miksingen og krydringen. Ved siden av skal man ha salat med hakket tomat og agurk og salat. Og huske på å steke tortillaene midt oppi det hele. Og huske rømmen til slutt. Dette tar jo hele natten! Endret 12. juni 2010 av Fresi
Honesty Skrevet 12. juni 2010 #3979 Skrevet 12. juni 2010 Stavmikser med hakkebolle? :lat: Husk å bruke hansker når du kutter hvitløk, i hvertfall hvis du har tenkt å ta ut kontaktlinsene senere.
Aricia Skrevet 12. juni 2010 #3980 Skrevet 12. juni 2010 Tips: Det tar kortere tid hvis man ikke skriver detaljert ned alt som skal gjøres i dagboken underveis. *hjelpsom* Neida, skjønner godt hva du mener - jeg føler det ofte på samme måte, faktisk. Feks hvis jeg prøver meg på indisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå