Gå til innhold

Fresifjas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg er mann!

Men :troest: Sviende vonde øyne høres veldig allergi ut, altså....

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jaha, er det bare fire uker siden jeg var hos frisøren? Åffer er håret mitt grått igjen da?

Ellers er jeg i live. Tåen er forbløffende nok fortsatt litt vond. En doktor kikket litt på den for noen uker siden og tapet den sammen med naboen. Men det skjønte jeg ikke helt poenget med, så jeg slapp den fri. Har gjenoppdaget Converse.

Skal visst reise til foreldrene i kveld siden Tenåringen tviholder på å feire morgendagen der. Har seriøst ikke lyst, har lyst til å ligge på sofa og se film og drikke il Mimo hele dagen.

Skrevet

Opp og avgjort, selv om Tenåringen mener jeg svikter henne. Dårlig mor med ørebetennelse. Jeg treffer dem i tog i morgen tidlig, ferdig med saken. Ja, det går fortsatt tog, nei, jeg orker ikke/vilikke.

Som sagt, ville helst ha blitt her under pleddet.

Og hei, der fikk man melding fra mor. "Har ventet på deg". Topp.

Men jeg er jo heldig som har dem. Og Tenåringen. Mantra.

Skrevet (endret)

Har du ørebetennelse? :troest:

Håper dagen i morgen blir fin likevel. Og tenåringen og foreldrene dine klarer seg nok.

Endret av Aricia
Skrevet

Takk Aricia.

Fantastisk vær! :tommelsmil: Det høljer sjikkeli akkurat nå, med lys himmel og ingen vind, etter den varmeste dagen i året. Det gir jammen meg mer sommerfølelse enn stekende sol. :fnise:

Skrevet

Solregn er fint. Her inne var det bare lummert. Hvordan går det med ørene dine? :klem:

Skrevet

Til og fra med det øret gitt, har visst konstant undertrykk jf ØNH-mannen. Og nedsatt hørsel. Og vondt sånn innimellom.

Utrolig fint vær i dag. Derfor er jeg inne og hjemme og alene. Vurderer snopemat. Og vin.

Har vært hos ny frisør og blakket meg. Han traff ikke hundre prosent, men han klarte å rette opp forbausende mye fra forrige frisørers udåder, så jeg er fornøyd (men ikke helt komfortabel med en rar og oransje pannelugg).

Veldig trøtt, selv om jeg sov lenge i natt, for første gang på noen måneder. Veldig hovne øyne, hengende øyelokk, lysømfindtlig, men allergisk nekter jeg å være, så det så.

Det var vel det. :sukk: Gresset vokser, forresten. :sukk: Tror jeg sover litt.

Skrevet

:hoho:

Tenåringen kom akkurat hjem med pakke fra farmor (78). Tre pakker Tena Lady.

Sorry, men jeg ler så jeg får vondt i magen.

Men klart, de kan brukes, til andre ting en tiss. Apsolutt.

Hahaha, jeg dauer.

Skrevet

Og Tenåringen er sjikkeli sur på meg fordi jeg lo fordi farmor sikker mente vel. Og det vet jeg vel.

Men likevel. :hoho:

Skrevet

Tena Lady!

:skratte:

Man tar hva man har! :tommelsmil:

Skrevet

Wow - det var litt av en gave. jeg tror jeg hadde hatt vanskeligheter med å la være å le, jeg også.

- neida det virker overhode ikke som du er allergisk

Skrevet

Jeg ler meg fillete av farmor. "å, man vil gi en gave men har ingen, la oss gi bort BIND til det søttenårige barnebarnet".

Haha!

Skrevet

Jeg ler og ler og ler. Så mye at jeg nesten kunne trenge Tena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...