Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Skravla.

Og syt syyyt: det gjorde så vondt i natt at jeg ikke fikk sove. :sjenert: Jeg sov fra to til halv fire og så litt frem til kvart på seks, og da var det ikke snakk om mer. Dessuten fikk jeg krampe under foten og oppover beinet. Buhu. Og det var ikke spesielt behagelig å gå på jobb i dag, men jeg har ikke akkurat så mye valg. Jeg gå til kollektivtransport og deretter til jobb og deretter litt rundt på jobb og deretter retur og deretter butikk og hjem. Haltende. :fnise: Men selv om jeg halter er det likevel auauau. :sjenert:

Og selv om det gjør vondt og jeg er tom for smertestillende (bruker nesten aldri sånt), glemte jeg å kjøpe mer i butikken. Kanskje jeg kan skylde på Jamie, jeg tror det var han som traff meg i hodet. Jeg er glad for at jeg har plassert "Sølvskjeen" et annet sted for å si det sånn, den kan nok gjøre sjikkeli skade. Pass opp, folkens! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde du få tatt et røntgenbilde? De gipser vel ikke, men du kan kanskje få støtteskinne eller noe. Dumt om det er brudd som gror feil... da kanskje du ALLTID må ha fotformsko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, jeg kan kanskje tape. Jeg tror ikke det er så mye annet å gjøre med saken, jeg tror ikke man gipser noe så lite. :fnise: Og jeg har ikke TID til røntgen, selv om det muligens er en god idé. :klø: Jeg får se an til i morgen. Men alltid fotformsko var en skremmende tanke! :sjokk:

:fnise:

Ellers er jeg så trøtt at jeg nærmest er komatøs. Jeg har ikke laget middag engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt brudd ble ikke røntget pga. en misforståelse, og egentlig burde jeg vært operert i ettertid, med påfølgende tre måneder i gips. :eeeh: Så du bør kanskje ta deg tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt brudd ble ikke røntget pga. en misforståelse, og egentlig burde jeg vært operert i ettertid, med påfølgende tre måneder i gips. :eeeh: Så du bør kanskje ta deg tid?

Det var ditt brudd jeg kom på.

Og fotformsko blir sikkert fint, Fresi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og haha, etter å ha stått på kjøkkenet absolutt hele dagen, ødelagt en kroppsdel og fire glass ble ikke maten noe god engang. Utakk fra Universet! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det der har jeg tenkt på og straks fortrengt, jeg husker det. Men De Som Vet mente man neppe gipset uansett. Hm. Er det like vondt og groteskt utseende i morgen tror jeg kanskje jeg ringer. Tanken på resten av livet i gummistøvler og fotformsko skremmer meg til døde. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke gipset, men fikk brutt på plass fingeren, og fikk aluminiumsskinne. Men det viste seg at jeg burde vært operert der og da, men da var bruddet grodd. Kom deg til legen. :fy_fy:

Å tenke seg deg uten høye hæler, er som å tenke seg en setter som ikke stikker av. :fnise:

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trøtt i dag, stuptrøtt :gjespe: Sånn er det vel gjerne etter noen dager fri. Ferie er i grunnen en uting ;)

Og auauau for vond tå.. God bedring, Fresi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke gipset, men fikk brutt på plass fingeren, og fikk aluminiumsskinne. Men det viste seg at jeg burde vært operert der og da, men da var bruddet grodd. Kom deg til legen. :fy_fy:

Å tenke seg deg uten høye hæler, er som å tenke seg en setter som ikke stikker av. :fnise:

:fnise:

OK, jeg tar vel en telefon i morgen. Uhu, SJEDELI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vond tå i tillegg til et par uker med tidligst oppstandelse klokken tolv har fullstendig ødelagt meg, Miami. :fnise:

I dag synes jeg først det gikk greit, jeg var på jobb nesten en halvtime før jeg må og syntes de første timene gikk strålende og tenkte at jammen er det sant at man har det bedre når man står opp i normal tid sånn som alle sier. Så gikk det en time til og da holdt jeg nesten på å svime av - og så gikk det ytterligere nedover. Sånn kan det ikke fortsette altså. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suppe på komfyren, den suppen jeg hadde gitt opp. D en smakte mye bedre i dag når jeg endelig fikk smakt på den, men nå er det for sent, jeg har allerde bestemt meg for å preppe den til det ugjenkjennelige (hvilket egentlig er synd, men pytt, det kommer flere kyllinger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med at det nok er lurt med en legetur. Kan ikke skade, vertfall. Og mindre gøy å angre om noen uker at du ikke gjorde det.

Ellers er mitt beste tips is. Dvs frosne grønnsaker, ertepose eller noe. Det får ned hevelse og demper smerte. Men ikke mer enn 20 min om gangen - frostskader er hellr ikke gøy.

:troest:

Kos deg med suppen, i det minste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potet

Guri malla! Brudd i tå pga. Nigella? Nå står ikke verda til pinse! :hoho: Nigella, altså! Men stakkars Fresi, uansett, dessuten ble jeg sulten av å lese her inne nå.

Sushi. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O lykke. Takket være to små glass rødvin, en enormt kraftig suppe og tre timers søvn forrige natt tror jeg at jeg er på vei til å bli ekte trøtt. Bare bare ikke stå over søvntoget nå, Fresi. Ta med deg potetskrellboken og kos deg på sengen. Snart. Det er en ordre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...