Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Hm, jeg sneiet såvidt innom tanken på rekekraft etter onsdagsrekene, men slo den like raskt fra meg igjen. :fnise: Kanskje neste gang, jeg må komme meg litt over denen suppefadesen først.

Urk, gruer meg til i morgen! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var det som gikk galt med suppen, da, hvis kraften var god?

Jeg sitter forresten også alltid sånn og evaluerer måltidenes ulike bestanddeler, og gir dem/meg selv terningkast. :fnise:

Selv da vi hadde middagsgjester på lørdag - da tok jeg evalueringen i plenum.

:hoho:

Jeg måtte forklare at det ikke dreide seg om falsk beskjedenhet eller sykelig selvkritikk, men mer en slags hobby. :nigo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg tar også alltid en grundig evaluering, enten med Tenåringen eller DNM, men jeg er ennå ikke så tøff at jeg har tatt den i andres nærvær. Cred! :fnise: Tenåringen bryr seg ikke særlig om mat, og jeg har dessverre en tendens til å gjenta meg selv en god del ganger dersom jeg er fornøyd: "Oj, det ble virkelig godt, det ble virkelig godt, det ble virkelig godt!" :ler: Jeg blir liksom litt overrasket over meg selv. Motsatt sparer jeg ikke akkurat på kritikken hvis jeg er litt eller veldig misfornøyd. :sjenert: Men det er det jo ikke så veldig hyggelig å høre på for andre, så jeg forsøker å moderere meg litt.

Tjah, jeg vet egentlig ikke hva som ble feil med suppen, ikke DNM heller, og det er jo ekstremt frustrerende. For mye syre og for lite kremet, tror jeg. Jeg lurer på å kjøre på med litt crispy grønnsaker og krydder eller mer urter i morgen, det er en del igjen, kan man si. Men det er ikke derfor jeg gruer meg til i morgen altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har det vært en hjemmeulykke i dag. Jeg tok ned en kokebok fra en hylle jeg har temmelig høyt på veggen på kjøkkenet og plutselig ble det ras. Én ting er at det gikk et par glass og en kaffekopp med kaffe i tusen knas utover hele benken og gulvet, en annen ting er at jeg fikk en bok i hodet og en tredje ting er at jeg fikk en temmelig tung en som landet på hjørnet på min stakkars lilletå. Den er sjempehoven og blårød og aldeles ikke noe særlig å gå på. :( Teite Nigella, jeg tror det var hennes. :jolie:

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Synes jeg kjenner det i tåen.

:troest:

Typisk hun derre Nigella, altså. Ikke helt god. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun derre Nigella asså. Ikke nok med at hun griser og slikker på fingrene, nå faller hun jammen meg i hodet på folk også :roll:

Og :klappe: for baking og kraftkoking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nigella minner meg om en kinoreklame jeg så i Frankrike for mange år siden. Det var reklame for en kroneis. Med det pretensiøse navnet Extreme.

Hele greia besto i at pene damer i nærbilde rundslikket den nevnte kroneisen, alt mens de stønnet "Extreme".

:hoho:

Og nei, det var ikke ment å være ironisk eller noe. Reklame er sjelden det i Frankrike (alle de dummeste vaskemiddelreklamene med elendig lipsync er franske :jepp:).

Akkurat sånn tror jeg Nigella er. Slikker på fingrene og jeg vet ikke hva. Med stønn og sukk. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duste-Nigella! :jolie:

Jeg hadde også en hjemmeulykke i påsken - jeg har brannsår (!) på armen etter polentakoking. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett varianter av slike reklamer. Jeg blir flau av dem. :fnise:

Og huff for brannsårulykke, Nilma. :troest: Jeg kan trøste deg med (?) at mine underarmer ikke ser ut, de blir kjørt opp i taket av stekeovnen rett som det er. :sjenert:

Nå MÅ jeg bli trøtt snart. Jeg MÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff for hjemmeulykker. Jeg tror ikke min fryktede reparasjonsmetode egner seg for verken tær eller brannskader :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, deg tror jeg ikke jeg skal høre på når det gjelder den slags. :fnise:

Men altså, Nigella kan ikke brekke tær vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke kan hun lage mat (joda, det kan hun kanskje, jeg bare synes hun er så vulgær), ikke kan hun noe om hygiene, så da kan hun kanskje brekke tær :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjønner jeg hvorfor Nigella aldri har kommet inn i leiligheten min. Damen er jo rett og slett farlig. :redd:

*blåser forsiktig på tåa til Fresi* :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Shaun! Jeg har fått bekreftet fra To Som Vet at Nigella er fullt i stand til å både brekke og briste tær når hun foretar slike overraskende angrep. Det er faktisk svært sannsynlig at hun har foretatt seg noe slikt i mitt tilfelle, i alle fall basert på min rapport om tåens utsende, smerte påført og erfart og hendelsesforløp forøvrig.

Og hva verre er: det kan visst ta et år før den er reparert! :grine: Ingen stiletthæler på ett år?!????

Og det er ingenting man kan gjøre annet enn å halte i vei i fotformsko med myke hælkapper (for å avvenne meg de høye hælene) og håpe på det beste. Nigella er en lumsk og skummel møkkadame!! Jeg kan da ikke gå i kjole og fotformsko? :sjokk: Ikke for det, jeg kan ikke gå i bukser heller, for jeg har sprengt alle jeg har. Så nå blir det sekkekjoler og stygge sko.

:grine: :grine:

Jeg søker erstatning, det er det jeg gjør. Først frister hun meg til å bli feit og så slår hun bokstavelig talt beina under meg. For en psyko dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...