Fresi Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3825 Skrevet 18. mars 2010 Takk! Jeg kreket meg på jobb til lunsjtider. Men nå er det ikke så verst!
Fresi Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3826 Skrevet 19. mars 2010 Nå er det fint! Jeg dro fra jobb i rett tid etter å hostet opp en halv lunge, møtte de fineste menneskene og spiste burger og drakk øl, ble tilfeldigvis oppringt av både den ene og den andre idet jeg skulle hjem og drakk derfor litt øl til. Eller en del, enkli.
Alive Skrevet 19. mars 2010 #3827 Skrevet 19. mars 2010 Noen dager tar bare en overraskende fin vending. Sånne dager er fine!
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2010 #3828 Skrevet 19. mars 2010 Låner litt plass hos deg jeg Fresi. Siden bloggene har blitt så håpløse, så har jeg flyttet ut av min og skaffet meg dagbok. Jeg vet vi har mange felles venner på KG, så det passer så godt å legge igjen et hint her hos deg. Håper det er greit.
Honesty Skrevet 19. mars 2010 #3829 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Enig med sauen; bloggene er umulige. Jeg tror jeg tar en KG-pause til alt er i orden igjen? Nå får jeg ikke lest min egen blogg, engang. Men tuuuuuusen takk for i går, snille du. Det er alltid så koselig. Endret 19. mars 2010 av Honesty
Gjest O'hara Skrevet 19. mars 2010 #3830 Skrevet 19. mars 2010 Helt enig... De nye bloggene er ikke akkurat skiftet ut til fordel for det bedre... Lykke til i dag H forresten!!
ashera Skrevet 19. mars 2010 #3831 Skrevet 19. mars 2010 Takk for i går. Ellers: Strømpemannen har kalt meg for dust i dag. Bør jeg rapportere det, tro?
Gjest Dallandra Skrevet 19. mars 2010 #3832 Skrevet 19. mars 2010 KG-pause høres ut som en lur ting for å unngå frustrasjon.
-Englefjes- Skrevet 19. mars 2010 #3833 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har også gitt opp KG og blogger akkurat nå. Dette er jo bare surr! Tusen takk for i går, det var superkoselig!
Fresi Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3834 Skrevet 5. april 2010 Jeg har igjen glemt at jeg har en dagbok her, gitt. Slækk hjemmepåske, stort sett sentrert rundt mat og vin. Jeg er direkte grisestolt av meg selv og den maten jeg har klart å produsere (med bare litt hjelp). Og holde seg fast: I dag har jeg kokt kraft for første gang. Jeg trodde aldri jeg skulle bli en sånn som driver med sånt, men voila, i dag har det skjedd. Vi hadde Stangekylling i går, og på bare to stykker ble beistet på to kilo ganske mye for mye. Så nå er den kraftkokt og restene av kjøttet skåret opp og venter på å tilsammen bli kremet kyllingssuppe (med alle skvettene av musserende som er igjen, fløte og frisk timian). Jeg har til og med foccaciadeig til heving, jeg som egentlig ikke baker. Jeg skjønneri kke hva som skjer med meg.
salsera Skrevet 5. april 2010 #3835 Skrevet 5. april 2010 Det er lett å bli påvirket og inspirert her inne.
Fresi Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3836 Skrevet 5. april 2010 Det er lett å bli påvirket og inspirert her inne. Nemlig. Det er en hel gjeng her som har temmelig mye å svare for.
Aricia Skrevet 5. april 2010 #3837 Skrevet 5. april 2010 Du har havnet i dårlig selskap, Fresi! Ellers svært imponert over både kraftkoking og brødbaking.
Fresi Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3838 Skrevet 5. april 2010 Hovmod står for fall. Kraften ble nydelig, suppa ble ikke det. Jeg må finne på noe lurt med den i morgen, ellers er det litt for mye i utgangspunktet god mat som går til spille. Brødet ble ikke hundre prosent, men det var jeg klar over siden jeg plutselig gikk tom for hvetemel. Av tingene som har vært gode: - de ferske rekene (og vi klarte, to stykker, å spise en hel potte dill i løpet av måltidet, hvordan er det mulig?) - lammesteken med noe av tilbehøret (potetene, rødløkskompotten, stekt sopp), mens noe ble helt mislykket (to øvrige typer tilbehør samt sausen) - den improviserte lammecurryen med hjemmebakte naan til : - Stangekyllingen fylt med sitron, timian og hvitløk, dekket med bacon og servert med ovnsstekte potetbåter med knust bacon og hvitløkskrem i tillegg til DNMs fantastiske aspargesrett - kraften av beistet - absolutt all vinen Alt i alt gleder jeg meg litt til sushi&salater i tiden fremover.
Fresi Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3839 Skrevet 5. april 2010 Nå ble det plutselig fryktelig stille her.
Honesty Skrevet 5. april 2010 #3840 Skrevet 5. april 2010 Mitt første forsøk på rekekraft stinket, bokstavelig talt, så jeg sendte mannen ut for å kvitte seg med restene. Han tømte det langt borte i en skråning, og i mange dager etterpå var hunden helt vill etter å komme seg dit bort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå